Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
dat kan zelfs ik nog
Koop gewoon een kookboek 
"Kook ook" heet dat en daar staat echt alles in, hoe je aardappels kookt e.d. katiavl schreef:Ben ik ook de enige die harlopen op haar gewicht niet zo een goed idee vind?
Dat aardappelen koken vind ik zo een blijk dat je ook niet geprobeerd hebt om goed te eten. Ik lust geen spinazie maar heb het wel al veel geprobeerd en kan het koken
Dan denk ik echt van: Kom op zeg, je wilt toch ook het beste voo rje kind?

, Ciske werd gespeeld door Danny de Munk, wat is die gast goed zeg
..
Heb enorme faalangst! Nog een uurtje denk ik zo 

Wij eten altijd rijst, puree of voorgesneden bourgondische krieltjes

Eergisteren was ik bijna bang van mijn eigen paard, had ik even verkeerd aangepakt. Zo hysterisch! Ben er afgesprongen maar na een uur longeren was ze nog niet moe. Ben er toch weer opgestapt, en toen ging het prima. Gisteren even de taktiek aangepast en toen was er niks aan de hand.
Afgezien van de vrijdag en het weekend dan
Vrijdag eten we vaak krieltjes of bruine bonen ofzo
) en vertrek dan. Duimen jullie voor me?
Hoe hoog ben je gegaan trouwens? Ik ben dol op springen! Pikte vroeger dan ook elke week een lesje mee en bij het buitenrijden sprong mijn vzpaardje maar al te graag over plantjes!
Wat een vreselijke stem heeft dat mens zeg
Dat wordt lachen straks dus!
Heb dus ook hoge verwachtingen van Evel. 
Maandag moeten we allebei weer werken en zou het direct alleen zijn, dat wil ik niet. 
Voel je je weer goed genoeg om mee te doen?
Maar ik loop zelf zo te klooien met het (niet) eten. Dat dit topic misschien toch wat kan helpen, hoop ik tenminste.
Ik moet van mezelf echt weer normaal doen, maar dat zeg ik al heel lang tegen mezelf. Alleen als het puntje bij paaltje komt bak ik er niks van en val ik daarin toch weer terug. Uit dit topic gaan was ook meer de boel 'ontvluchten' maar dat slaat natuurlijk ook nergens op. Ben ook van plan om elke dag heel netjes mijn dagen neer te planten. Jullie mogen schieten, maar wees wel een klein beetje lief aub.