Goedemiddag dames. 
Ik stond vanochtend vroeg al om half 7 naast mijn bedje, wilde bijtijds op stal zijn zodat ik al vroeg kon rijden. Was er uiteindelijk iets voor 8.45 uur. 
Het is goed half uurtje fietsen om er te komen, maar dat kan me dus echt niets schelen. Ik vind het echt heerlijk om 's ochtendsvroeg al op de fiets te zitten en dan iets leuks te gaan doen.
Het rijden ging eigenlijk echt super goed. Feli was braaf en niet zo'n zenuwpees als ze weleens kán zijn, ze werkte braaf mee in de oefeningen.
Ben echt heel tevreden afgestapt, heb echt genoten van mijn ochtendrit.
Morgenavond heb ik weer les op de manege, ben benieuwd wat voor paarden ik daar voortaan zal gaan rijden.
Ben trouwens net terug van mijn biologie tentamen en volgens mij ging het wel oke. Heb sowieso alle vragen ingevuld, er waren 10 open vragen en 8 meerkeuze. 
Er zaten er wel een aantal tussen waarbij ik flink twijfelde, maar ach ik heb tenminste iets neergezet, dat is al beter dan die vragen maar open te laten.
Een voldoende zit er wel in denk ik, maar ik juich nog maar niet té vroeg hihi.
Gefeliciteerd Imre met je toelating! Ik wil die opleiding ook echt zo snel mogelijk gaan doen, lijkt me echt geweldig.
Vandaag
Ontbijt [half 8] : wit pistoletje met kipfilet & twee grote bekers thee
tussendoor [half 11] : twee choco-as koeken » van die soort van babybiscuits met een laagje pure chocolade erop
& thee flesjes water van 0.5 L
Lunch [half 1] : vier meergranen boterhammen met twee kroketjes & een glas melk en twee grote bekers aanmaaklimonade
tussendoor : -
Avondeten : goulash met rijst denk ik..
Ik weet nog niet hoelaat we gaan eten. Als het pas tegen 7 uur wordt, dan pak ik zometeen als tussendoortje nog een meergranen boterham met kipfilet. 
Ik heb vandaag dus bij elkaar [stal & school] zo'n 90 minuten gefietst & 45 minuten intensief paardgereden.
Het is heerlijk weer buiten, dus er staat nog een avondwandeling op de planning. 
*edit : typfoutje
Laatst bijgewerkt door Blinnii op 06-10-08 18:14, in het totaal 1 keer bewerkt