T: evergreen
T: krentenbol
L: snee notenbrood, plak ontbijtkoek
T: appel
A: ovenpasta
T: magere yoghurt
Beweging: straks zwemmen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
March schreef:Zeker niet zo mooi want ik heb nu toch nog wel weer hoofdpijn heel erg. Ging eerst wel goed vandaag maar nu niet meer ghehe. Nou ja, vanavond maar niet klussen en straks ff lekker een uurtje in bad ofzo![]()
Martijn zou íets later komen zegt ie, want hij moest even assisteren bij zijn pa, in ons huis. Ik zei dat ik dat niet zo leuk vind maar goed, dan komt ie maar ook slapen. Prima, zegt ie. Vraag ik hoeveel later, blijkt 'een beetje later' pas rond 10 uur te zijn!Kerels ook! Je geeft ze één vinger...
Leuk Wendy! Vertel eens wat meer

Ben gewoon helemaal verliefd
Alleen weet niet of hij mij leuk vind

)
en vandaag met koekjes geluncht.. hihi
lol
Lief lachen en wachten tot hij wat doet?
Weet écht niet of hij mij ook maar enigszins aantrekkelijk vind 
Of heb ik nou zo'n dirty mind?

slaap maar is goed door!
je moet ervoor gaan he meid. zo weet je het niet! 
er staat al heel wat op de spaarkaart
Ik hou van beweging, zo vaak mogelijk 
Tsja, en dan val je flauw
Nou wilde ik heel graag op dansles, maar had geen danspartner.. kwam ik 'm vorige week zaterdag tegen in de bowling en gevraagd oftie met me op dansles wilde
Zouden een keer gaan kijken. Ik moet gewoon brons beginnen, ken heeelll klein beetje basis.. maar hij heeft al ruim 8 jaar gedanst en heeft topklasse
Dus eigenlijks issie knettergek dattie met mij in de brons begint
Maar iig, hebben ons afgelopen vrijdag toen we aan het kijken waren in de pauze meteen ingeschreven en daarna meegedanst. Maar ik vind 'm toch wel érg leuk
Kwam 'm zaterdag ook weer tegen in de bowling en pfffttt, vlindertjes
Maar zie 'm dus vrijdag weer met dansen, en de 23e heeftie me meegevraagd naar een dansavond
hijs wel écht leuk
Zit al de hele week in de zenuwen voor vrijdag weer
Hij kan trouwens focking goed dansen
en hebben gewoon onwijs gelachen en heel gezellig enzo

Te lang niet gesport wat dat betreft
Niet meer zo strak in het pak.