Ik wil ook weer gaan lijnen Ik ga in juli naar Egypte, en wil me dan graag op m'n gemak voelen als ik bij het zwembad zit, of op het strand rondhobbelen.
In totaal ben ik nu al 30 kilo afgevallen, en nu wil ik d'r nog een kilo of 15, 20 misschien.
Vende welkom! Ik dacht weleens fotos van jou te hebben gezien! Maar toen vond ik je helemaal niet dik? Hoeveel weeg je nu dan? Bij welke lengte?
Ik heb een kleine aanpassing:
O: magere yoghurt met muesli en rozijnen T: plakje ontbijtkoek met becel light en pindakaas L: 2 volkorenbolletjes met becel light sellerie salade en kipfilet T: appel, pakje liga continue, handje zoutjes D: Als het goed is kip in boursinsaus, groente en paar aardappel dingetjes.
Daarbij ga ik ook nog uur fietsen, dus beweging zit wel goed vandaag
alvast voor morgen: O: 2 volkorenbolletjes met sellerie salade en appelstroop, plakje ontbijtkoek met becel light en pindakaas T: - L: 2 volkorenbroodjes met becel light en kipfilet T: 2 mandarijnen D: onbekend
beweging: sochtends half uur lopen waar van 6 minuten hard, paardrijden en uurtje fietsen.
oliebol ik heb een stuk chocolade opgegeten en zie achteraf dat er per 100 gram 529kcal in zitten. Zucht waarom doe ik dat nou. Ik heb het gekocht voor mijn schoonvader en matthijs. Hebben ze wat lekkers bij de koffie. Misschien moet hij het maar verstoppen. Dan kom ik er niet per ongeluk aan.
Welkom Vende. Knap hoor dat je al zulke grote beslissingen hebt genomen. Lijkt me een behoorlijke ingreep. Tip 1 Meld je aan bij www.valtaf.nl en probeer op 1 dag rond de 1300 kcal uit te komen. Tip 2 Heb je een rotdag dan meld je dat hier. Wil wel eens helpen. Biefstuk met geitenkaas lijkt me heerlijk trouwens maar ik heb straks 2 crackers met kipfilet en rookvlees.