O: Bruine boterham met een plakje ham en 1 gebakken eitje
T: /
L: 2 Naturel LU koekjes
T: dürum met kip en rundvlees
A: Een klein beetje volkoren macaroni, ik zat nog vol van de dürum

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Many schreef:Debbels, ik denk dat je vrijwel alles wel mee kunt nemen, niks bederft meteen als het een paar uurtjes buiten de koeling is geweest. Misschien kun je wel iets kiezen zonder vlees, want dat is nog wel 'gevoelig'. Wat ik zelf prettig meeneemvoedsel vind, is alles wat je makkelijk kunt eten. Dus geen gedoe met noedels, maar liever couscous of rijst. Dat lepel je zo op. Verder vind ik bonensalades heel lekker om mee te nemen, die worden eigenlijk alleen maar lekkerder als ze wat langer in je bakje zitten. Trekken de smaken lekker in. Ik zou eens googlen op 'salade meenemen', 'salad to go', en dat soort termen. Dan vind je 1001 recepten, daar zit vast iets voor je bij
Venthe schreef:Gisteren uiteindelijk alles behalve gezond geworden. 's Middags met mijn moeder boodschappen gedaan wat is geëindigd met een bak kibbeling (ik had mijn lunch al op dus dat kwam er nog eens bij) en 's avonds iets met een bak tiramisu om mezelf te troosten na de uitslag van mijn tentamen
Planning vandaag
O: 200 ml ongezoette amandelmelk, 6 el havermout, 1 el lijnzaad, 23 druiven en kaneel + kopje koffie met koffiemelk
T: bakje frambozen, banaan + kopje koffie met koffiemelk
L:2 speltboterhammen met filet american (peper en zout)tostie van 2 speltboterhammen met tomatentapenade en 4 plakjes 48+ kaas en een halve galia meloen + glas appelsap
T: 3 keelsnoepjes + 2 cappuccino en veel thee
A: risotto met courgette, wortel, cherrytomaatjes en uitgebakken spek (niet zo verantwoord volgens mij)
T: klein schaaltje spaanse sinaasappel yoghurt (volle)
B:5 km hardlopen,4 uur staand werk
phormicola schreef:Goed gegaard vlees kan makkelijk een tijdje buiten de koeling overleven, ik doe dat ook regelmatig en heb nog nooit bedorven vlees in m'n salade gevonden. Eieren kunnen wel ontzettend gaan meuren, maar zijn ook nog niet bezig met rotten. Dingen als feta zijn al helemaal veilig!
Nu tijdens de zwangerschap gebruik ik een tasje dat aan de binnenkant is bekleedt met een soort zilveren folie. Bij de salade of andere bederfelijke waar doe ik dan een flesje koud water en op die manier blijft mijn eten uuuuren koudIk neem aan dat je dat soort tasjes kan vinden bij de Blokker, Xenos, Action of een ANWB winkel
_Kiki_ schreef:@Debbels; ik vind een witlofsalade met huttenkase, linzen, sinaasappel en pasta ook erg lekker om mee te nemen. En veel plezier natuurlijk!
Mijn lijstje voor vandaag
O: pandanrijst met ongezoete sojamelk, kokos, kokosbloesemsuiker, vanille, lijnzaad en zemelen; espresso
T: watermeloen
L: vk spelt pasta, paprika, forel, tuinkers, alfalfa; kiwi
T: 2 rijstwafels
A: pasta met rode saus en gehakt
T: peer
B: JM workout abs; 1 uur paardrijden