Jaaaaaaaa Madeira is vandaag jarig hihi alweer 10 jaar oud geworden vandaag
Hoe is het hier?
Madeir ging weer goed. Mooie galop weer gemaakt links en rechtsom (linksom halve bak, maar ze ging weer NIET van de hoefslag af, dus flink beloont en we gaan steeds stukje verder de bak door). Ze reedt ook alleen in de bak, vind ze meestal wel beetje spannend, maar nu niet meer ze is echt rustig geworden (weet niet of dat goed is of niet) maar ze ziet er, volgens mensen, wel gewoon goed uit
Ze word dan ook ouder he te volwassen voor stout te doen
Madeira_
Geplaatst: 08-03-09 14:58
Katia, je moet dur soms zien lijkt ze net een pony van jaar of 3 maar onder het zadel wordt ze steeds rustiger, gecontroleerder, maar komt denk ik ook omdat ik nu haar beter begin te begrijpen en zij mij ook.
Ah, snap het nu Er zitten enkele blokjes bouillion in(2 ofzo) en zeer veel groenten. Het is dan gekookt en dan gemixt tot een dikkere pap en zelfgemaakte balletjes in
Armaris, is dat House op je avatar? Ik ben er ook gek van!
En je soep klinkt gezond
Nouja zeg, ik zit in een topic voor mensen met een beperking, zegt iemand dat ze geen benen heeft en 5 vingers mist, en in een andere topic van haar staat: ik moet leren mijn benen stil te houden tijdens het rijden???????? Man, als ik érgens kwaad om kan worden
paulien, heb het gelezen moest er stiekem wel een beetje omlaggen weet dat het niet mag maar als je al haar berichten leest dan snap je wel dat ze niet serieus genomen kan worden.
misschien bedoeld ze haar stompje gewoon niet te snel oordelen, denk niet dat er veel mensen om liegen. En als ze dat doen hebben ze ook zelf nog problemen waarschijnlijk.
Ik dacht ook eerst aan stompjes maar die liggen vanzelf toch stil? Maak je er niet druk om, je kan wel even een melding doen bij een mod Dat is trouwens House, vind hem geniaal!!
Ik ga nu mijn taak afmaken waar ik al 2u30 mee bezig zit, ben het zo zat! En dan aan mijn soepje als beloning
Net paar uur geslapen, maar voel me helemaal beetje bluh Denk dat nou ik een dagje écht ff helemaal voor mezelf heb dat alle vermoeidheid er in ene uitkomt ofzo Pfff wordt echt niet goed van mezelf
Ben er weer!! Feestjes waren erg geslaagd. 's Middags het hele huis vol met familie, waaronder twee dametjes van 6, een heer van 4 en eentje van 1. Was blij toen alles om 5u aftaaide en ik lekker met beste dinnetje, haar vriend, mijn vriend en mijn broertje over bleef. Met z'n vijven gegeten (vis met pasta, zeekraal, zongedroogde tomaten, olijven, pijnboompitjes en geitenkaas) en om kwart over 8 stond mijn beste vriend op de stoep met zijn huisgenoot. Dinnetje ging iets daarna weg (moest nog 2u rijden) en om 9u stroomde het huis weer vol met vrienden en vriendinnetjes. Om kwart voor 2 gingen de laatsten weg, hebben we de spullen die rechtstreeks de vuilnisbak in konden opgeruimd, eten in de koelkast gezet en zijn we gaan slapen. Vanmorgen een blik op de troep geworpen en bedacht dat ik eerst ging rijden. Wacht nu op vriendje en dan gaan we schoonmaken. De vloer plakt.
Eten vandaag is niet zo best, ontbeten met kwarktaart bijvoorbeeld, maar dat mag als je jarig bent. Nou ja, je verjaardag viert.
tjaa,.. vind t allemaal wel krom Ik meld me ziek omdat ik dat werk wat ik daar moet verrichten niet kan uitvoeren. Misschien ga ik donderdag wel bij t andere pgb gezin werken (weet ik nog niet, even overleggen) want daar zou t wel mogelijk zijn misschien om helemaal niet te tillen e.d. En ja op stal erbij zijn omdat iemand anders mn paard gaat rijden... ja doe ik ook niets met die arm. Moet ik dan heel de dag beetje thuis gaan zitten omdat ik m'n arm niet kan belasten... Bellen doen ze altijd en kan t dan prima uitleggen natuurlijk Iemand langs sturen gebeurd alleen als het gezin dit wil.