2 bb is niet veel als lunch
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
2 bb is niet veel als lunch
Sizzy schreef:Het zijn een aantal routines van 3 minuten cardio, 2 minuten krachttraining en 1 minuut buikspieren maar ik vond het echt heel pittig met de snelheid waarmee het ging.Hahaha wat moet je allemaal doen met die Jillian Michaels DVD dan katja?
ben benieuwd! Dat is niet op de Wii toch?
Ik kreeg vanmiddag een telefoontje van een goede vriendin, hoorde meteen al dat het niet in orde was. Is haar vader gisternacht ineens overleden. Hij was pas 62. Gelukkig was hier verder niemand aanwezig op mijn deel van het kantoor, dus kon ik rustig even met haar praten en daarna met een muziekje aan nog wat werken, maar ben behoorlijk geschrokken van dit nieuws. Ga zo naar huis, leg morgen wel uit aan mijn baas waarom ik er niet was dat laatste uurtje.
Gecondoleerd!
Zeker als je het kan combineren met je opleiding
Ben heel benieuwd hoe je het vind!

vind ze erg leuk
Moet je dan met de krachttraining ook met gewichten werken?
. Dit is gelukkig de tweede week nog maar, dus ik hoop dat ik alsnog een ander groepsgenootje kan vinden..
) Turkse durum gegeten. Was wel lekker, vind alleen dat sausje erbij beetje zurig ofzo...
ik gooi mijn pizza altijd sowieso vol met ananas, overal gaan ananas overheen
haha vind ik heerlijk op pizza's. Succes morgen! Hopelijk vind je snel een nieuw groepsgenootje!