[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 10:27

sanne, dat ik die kast in elkaar heb gekregen vind ik ook heel knap van mezelf! :D hans was ook helemaal verbaasd haha. wel een blaar van het schroeven met imbussleutel (ikea he :+) op mijn duim hihi.
lekker zo'n mazzeltje met je tas zeg!

patricia, slim dat je niet gaat werken maandag en dinsdag. dan ga je toch snel over je grenzen heen. fijn dat je die man aan de lijn had, scheelt idd weer verdedigen enzo.

bij mij thuis heb ik ook zo'n vent zitten die nooit niet aankomt. kan me er niet druk over maken. heb gisteren ook gewoon chips gekocht en heb er niets van als hij dat eet en ik niet.

monica, probeer in bed niet je dag door te spreken met je vriend. doe dit onder de douche of onder het afwassen. bed moet je gaan gebruiken om te slapen en te sexen, niet om te gaan discusieren.

wendy en aniek net als ik een gezellige avond gehad dus. beetje jammer alleen dat we a; weer wakker zijn :(

hm, gisteren uiteindelijk toch te veel kcal gegeten doordat we pas om half 10 gingen eten en ik barstte van de honger. resultaat; te veel chinees :(
vandaag nieuwe ronde, nieuwe kansen. zal wel te weinig stappen gaan lopen, want moet studeren...

o: 1 rb kipfilet, glas verse jus, appel
t: kleintje yoghurt
l: 2 rb rookvlees
t: kleintje yoghurt, 2 mandarijntjes
a: hamburger ala sonja bakker

nu eerst die boekenkast van gisteren schoonmaken en inrichten.

xingridx

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 10:32

goedemorgen! :O
Hier ook beetje brak, uiteindelijk pas om half 2 thuis, oeps, was niet helemaal de planning :+ maar erg gezellig avondje gehad, lekker slecht gegeten :+

Verder slecht bijgelezen...straks naar de sportschool en nog even zootje dingen regelen..pfff :=
Is er iemand die wél tijd heeft voor de OP? wil het echt wel doen, maar ik kom er gewoon niet aan toe en ben bang dat tegen de tijd dat het volgend weekend is, dat ding al klaar moet zijn, en daar heb ik gewoon geen tijd voor deze week...en op mn stage kan ik het echt neit maken om een OP te maken :=

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 10:33

Nou vooruit dan maar katia :))

Mogguh angelique :wave:

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 10:34

Mogguh ingrid :wave:

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 10:53

Fijn dat je zo goed heb kunnen praten met je vriend Armaris :)

Angelique, ja en op t werk van maandag en dinsdag is eigenlijk niet te voorkomen dat ik dat meisje moet tillen.
Zal wel een mooi gezicht zijn als je nieuwe boekenkast schoon en ingericht is :)

Ik ga maandag de fysio op bellen en daar van de week heen, kijken wat die zegt Had natuurlijk altijd last van mn schouders/rug en ivm verzekering gestopt met de fysio, maar nu heb ik een andere verzekering en wilde sowieso weer naar de fysio, maar nu ga ik maandag maar direct even bellen.

En ik hoef dan toch niet verplicht heel de dag thuis te zitten maandag en dinsdag omdat ik me ziek gemeld hebt?
Ik wil namelijk smiddags wel naar stal toe, omdat dan iemand op Pablo gaat rijden en diegene t ook wel fijn vind als ik er bij ben.
Ik doe verder niets belastend voor mn arm.
Moet toch kunnen?

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 11:37

:wave:

Gisteravond het avondje stappen was tof :j.
Lekker in de apres ski hut en in de trance zaal staan gek doen :+.
Heb ook niet superveel gedronken, 2 glazen cola en 3 glazen bier.. ja meiden, ik lust bier :P. Meestal hoor ik : Drink jij als meid bier :wow:
:j Dus.. :P

Ik heb voor vandaag niet echt een planning :n.
Mijn ontbijt was zojuist: 1 plak ontbijt koek met een grote mok thee, met klein beetje suiker, verders nog niks, ben net uit bed, en als paps en mams zo thuis komen, dan drinken we altijd koffie met krentebrood :9.
Maar ik ga denk ik vandaag maar is aan de thee .. Heb het zin van de koffie een beetje af.

We hebben nu ook van dat super de boer merk frisdrank light, is net water met een smaakje, maar wel ontzettend lekker :~

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 11:45

In belgie is het niet echt raar dat een meisje bier drinkt. := Hier drinken vrij veel meisjes bier, tegenwoordig wel meer kersenbier of vodka met energy drink.
Zelf vind ik het niets en ook niet mooi staan. Ook niet bij mannen trouwens. :P
Al mijn exen waren niet drinkers :D

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 12:00

hier drinken eigenlijk ook wel vrij veel vriendinnen bier..tja, toch gewoon studenten :)
Vind het ook niet vies hoor :n

ga nu richting sportschool :wave:

Mloei

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 12:24

Goedemorgen allemaal!

Armaris: Fijn dat je vriend er ook wat aan wil doen. Dit geeft wel aan dat hij nog echt voor je gaat :) Hopelijk heeft het een goede uitwerking.

Volgens mij vond iedereen die is wezen stappen het erg leuk ;)
Ik ben ook weg geweest en had pumps aan, waardoor ik nu hele zere voeten heb, maargoed. Ik moest alleen wel om acht uur eruit om naar de kerk te gaan.. En nu huiswerk maken. Blech!

Geen planning voor vandaag.
Heb alleen nog vanilleyoghurt met muesli gehad. en ik weet niet wat we straks gaan eten :)

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 12:25

Ik ben ook al wakker! Drink ook .een bier,bah! Alleen als ik al dronken ben haha. Zo lekker paardrijden en dan naar mijn ouders 20 km verderop fietsen!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 12:26

Ellen, ga maar eens in het studentencircuit kijken, daar drinkt ongeveer elk meisje bier :P

Ik hou het zelf ook meestal bij biertjes & wijntjes :)

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 12:30

ze drinken bier omdat dat goedkoper is ;)

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 12:31

Maar wil niet zeggen dat ze het dat niet lekker vinden ;)

Mloei

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 12:34

indd! Ik vind bier ook maar niets. Zoete witte wijn is beter ;)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 12:36

Toch drinken veel studenten om te drinken ook al vinden ze het niet lekker, arme hersentjes denk ik dan.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 12:37

Dat is echt onzin, zal bij de eerstejaars misschien wel zo zijn, maar daarna echt niet meer.

En by the way, hoeveel jongeren drinken in het gewone uitgaanscircuit om maar gewoon te drinken & dronken te worden?

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 12:41

Heel veel volgens mij Sizzy.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 12:43

Dat is geen onzin zijn studies naar geweest heb ik gezien op school bij neuropsychologie bij de effecten van drugs op de hersennen als voorbeeld om het wat op te leuken, en het ging toch over de studenten waarom moet ik an andere uitgaancircuits erbij zeten tuurlijk gebeurt het daar ook :)
Laatst bijgewerkt door lesilla op 08-03-09 12:45, in het totaal 1 keer bewerkt

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 12:44

angelique, had je me pbtje nog ontvangen trouwens

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 12:45

Snap niet echt waarom je veel alcohol nodig hebt om het leuk te maken.
Laatst bijgewerkt door ukje op 08-03-09 12:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 12:45

Ik zeg toch ook niet dat dat moet? Vind het altijd bijzonder jammer dat het hierbij altijd om studenten gaat, waarbij ze ook nog eens lekker over 1 kam geschoren worden. Ik denk dat het in het gewone uitgaanscircuit minstens net zo erg is.

Bovendien zeg ik niet dat overmatig drinken niet slecht is voor de hersenen, dat ben ik direct met je eens.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 12:47

siz, ik heb het niet tegen jouw bericht persoonlijk, maar in het algemeen. En daar horen zowel studenten als jongeren bij trouwens ouderen kunnen er soms ook nog behoorlijk wat van.

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 12:56

Ik heb vroeger ook bier gedronken, veels te veel. Sinds juni vorig jaar drink ik geen druppel alcohol meer, ook niet tijdens het stappen en feestdagen. :D
Soms wil ik het wel eens doen maar dan is mijn vriend er die me er op attent maakt :) En dat vind ik juist hartstikke lief :)

Angelique, super idee om dat niet in bed te doen, zover had ik nog niet nagedacht. Wel moet ik dan even kijken over het hoe en wat, ik ben meestal zo druk met de studie dat ik pas in bed tijd heb om erover te praten maar dat lukt wel. We vinden er wel een oplossing voor ;) Bedankt voor de tip!!

Ik ga héél slechte dagen tegemoet vrees ik qua eten :=
Mijn ouders eten niet zo gezond: mijn moeder te weinig met haar maagring en mijn vader eet veel ongezond.
Vb: vaders vroeg of ik suggesties had voor het eten, ik stelde een ovenschotel voor met puree,wortels,tomaat en kip. Hij moest toch ff achter zijn oren krabben :D Het is geen kipeter :D

Ga morgen voor mezelf gauw even boodschappen doen :) Hier zijn geen ontbijtgranen, fruit (wel appels maar die soort mag ik niet) oid .

Het is ook wel raar dat ik weer thuis woon, hier is het veel drukker met 3 honden rondom me, mijn reptiel die op mijn slaapkamer staat,... Net kwam er een hond bedelen, maar bij mij krijgt ie lekker niets ~~}>

Angelique, chinees valt nog mee, zit niet veel vet in en is meestal erg gezond :) Heb je veel groenten genomen?

Fijn dat zij die wezen stappen zijn het fijn vonden! Pumps lijkt me niet lekker om te gaan stappen, ook al kan ik met mijn hoge hakken toch dansen :)

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 14:09

Pivanti schreef:
Fijn dat je zo goed heb kunnen praten met je vriend Armaris :)

Angelique, ja en op t werk van maandag en dinsdag is eigenlijk niet te voorkomen dat ik dat meisje moet tillen.
Zal wel een mooi gezicht zijn als je nieuwe boekenkast schoon en ingericht is :)

Ik ga maandag de fysio op bellen en daar van de week heen, kijken wat die zegt Had natuurlijk altijd last van mn schouders/rug en ivm verzekering gestopt met de fysio, maar nu heb ik een andere verzekering en wilde sowieso weer naar de fysio, maar nu ga ik maandag maar direct even bellen.

En ik hoef dan toch niet verplicht heel de dag thuis te zitten maandag en dinsdag omdat ik me ziek gemeld hebt?
Ik wil namelijk smiddags wel naar stal toe, omdat dan iemand op Pablo gaat rijden en diegene t ook wel fijn vind als ik er bij ben.
Ik doe verder niets belastend voor mn arm.
Moet toch kunnen?

kast ziet er zeker mooi uit :j als het kamertje klaar is plaats ik wel foto's.
met ziekmeldingen en de hort op gaan moet je bijzonder voorzichtig zijn. op het moment dat je je afmeldt, kan je ook niet naar je paard, tenzij de arbo-arts of je werkgever dit heeft goedgekeurd. zou het risico dus niet nemen.

gedsie, als ik iets vies vind is het wel bier! drink sowieso nauwelijk, net als hans overigens.

zo denice, dat is een aardig stukkie fietsen! en dat met die wind van nu!

noor, pb is binnen hoor :j

monica, die tip komt uit eigen ervaring. vaak komen bij praten emoties los (zeker in het begin) en als je daarna nog moet gaan slapen... vaak helpt het om even een break te nemen door te douchen, het huis af te sluiten etc.
heb wel veel groenten op bij de chinees (tjap tjoy) en geen satesaus. wel een loempia, maar daar heb ik de buitenkant voor een groot deel vanaf gelaten.

we gaan nu eerst de laatste plintjes plakken bij mams.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 14:30

Kan jullie niet missen :o

dus tussen alles door kom ik even lekker bokken en hier zonder al teveel bijgelees meekletsen.

Maar patries, Ik zou echtuitkijken dinsdag hoor want als ze je bellen of langs komen en ze zien dat je niet thuis bent ben je wel het haasje. Verder weet ik er ook natuurlijk niet zo veel van af.