Attack of the flying cookies - Bokkers op dieet deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mocca

Re: Attack of the flying cookies - Bokkers op dieet deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 20:05

denice schreef:
ik zie geen fruit en groenten mocca...

Sorry. Sigaar

Mocca schreef:
Planning voor morgen:

--> twee uur werken
O: 3 crackers (vruchtenhagel), plak ontbijtkoek
--> uur autorijles
T: -
L: 2 volkoren boterhammen (cornedbeef), appel
--> werken tot ?
T: evergreen
A: shoarma, met shoarmabroodjes en salade
--> uur fietsen, uur paardrijden
T: yoghurt

Lachen

Aangepast.
Salade vergeten, en appel neem ik elke dag ergens tussendoor wanneer ik zin heb, vandaar niet gepland.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 20:30

goedzo haha!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 21:57

Hihihi wat ík vandaag heb gegeten.. jeetje Bloos

En heb helemaal niks gedaan ivm niet zo lekker voelen (maar toch wel slechte dingen eten Tong uitsteken)

O: 2 br bolletjes
L: 1 br bolletje, stukje witte chocolade
T: klein stukje abrikozenvlaai
T: chips, zoute stengels
A: soep, 3 stukjes stokbrood

Hihihi ik kom op 1980 kcal en op 1915 verbrande kcal.
Voor het eerst heb ik meer kcal binnen gekregen dan verbrand.

Morgen hopelijk beter (ja ja, ik ga de hele dag weg: shoppen in R'dam (4 uur reizen in totaal)).

Planning:
O: 40 gram muesli, 30 ml Sojamelk
L: 2 br boterhammen, kipfilet. 150 gram salade met yoghurtdressing, 1 tomaat
T: appel, Snack A Jack
T: ?
A: soep, 2 br afbakbroodjes

Beweging: 20 min fietsen, halve dag shoppen

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 22:13

Zo, deze lekkerbek gaat morgen ook weer aan de bak, alvast planning:

O: yoghurt met muesli & cornflakes
T: appel
L: 2 boterhammen met kipfilet
T: 2 crackers met smeerkaas 20+
D: bietjes, aardappels, boomstammetje
T: sinaasappel

Wil proberen rond de 1200 uit te komen, even flink balansen na afgelopen dagen Ja

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 23:46

Goh, die Sylhouet heeft het toch ook maar fantastisch daar he.
Brengt me tot het volgende, waar is Sokje gebleven? Erin blijven hangen Verward Haha!

Vandaag alweer gezellig geBBQt.
Blokjes tomaat en komkommer, sla, asperges in ham en 3 vleesjes.
Netjes dacht ik zo Haha!

Morgen weer een normale dag, dus waarschijnlijk ook weer gewoon voedsel.

kenso0wlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 07:24

Goedemorgen dames! Haha!

Gisteren is nogal heel erg slecht geweest, maar had een meidendagje en deze was wel zeer geslaagd dus het maakt me niet heel veel uit aangezien de afgelopen 3 weken verder heel netjes waren Lachen

Planning voor vandaag

O: 2 Witte boterhammen Rookvlees
T: liga
L: 2 Witte boterhammen slankie smeerkaas
T: Fruit
A: Onbekend

Witte boterhammen aangezien we geen andere meer hebben. Ik moet nu gaan werken, verder moet ik eigenlijk ook niet iets kwijt over een bepaalde jongen maar dat komt vanavond wel! Clown Knipoog

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 07:32

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 08:32

Goedemorgen Haha!
Ik zit nu bij een vriendin thuis, met zijn 4en hier geslapen, zij slapen allemaal nog en ik ben al vanaf 7 uur klaarwakker, krijg echt een slaapgebrek ofzo deze week Haha! Verward

Gisteravond hele fles rode wodka met red bull leeggedronken, dus veel kcal Bloos
Maar toen wel als een gek gedanst, lange frans en baas B waren in Huizen Tong uitsteken

Planning:

t: 2 glazen icetea (ik had dorst en dat was dichtbij)
o: 2 boterhammen pindakaas
t: appel
l: 3 boterhammen sandwichspread
t: mueslireep
t: yoghurt
a: ?
t: fruitkick
t: appel
t: yoghurt

Beweging
als ik op tijd thuis ben 1,5 uur fitness

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 08:41

Astrid mail!

Zaterdag 28 april 2007
Nadat Niels gisteren, na 7,5 jaar relatie met een fanatiek amazone, zo heldhaftig was geweest om eindelijk eens zelf in het zadel te klimmen (hij vond het nog hartstikke leuk ook, én heeft bijna geen spierpijn!), besloot Astrid om ook maar eens iets gewoon te gaan doen wat eigenlijk behalve erg gaaf ook wel een beetje eng lijkt: we hebben voor vandaag een canopy-tour geboekt!

Oftewel, hoog door de bomen slingeren van platform naar platform...

De ochtend hebben we lekker doorgebracht aan het zwembad en strand.

De golven zijn 2 tot 3 meter hoog, en vormen vaak echt van die pipes, waar surfers gek op zijn, dus je kunt er dwars doorheen duiken.

Tijdens het zwemmen hoorden we de apen schreeuwen en even later zagen we ze ook zitten vanaf onze bedjes bij het zwembad.

Lekker geluncht in het restaurant aan het zwembad en daarna naar ons tikihuisje om ons om te kleden voor ons canopy-avontuur.

Om 14.00 uur worden we opgepikt van het resort en worden we de jungle bij Montezuma in gebracht.

We stopten bovenaan een helling aan de rand van een vallei, het beginpunt van de canopytour, vanwaar we op grote hoogte via 11 platforms en 1200 meter kabel, van platform naar platform hoog in de boomtoppen zullen gaan slingeren.

We bleken de enigen te zijn dus met 3 begeleiders gingen we, na uitleg over hoe je onder de kabel moest hangen en hoe je (met je hand op de kabel achter je hoofd –met een met leer verstevigde dikke handschoen aan- ) moest remmen aan het einde van de kabel zodat je op het volgende platform hoog in de bomen tot stilstand zou komen.

We werden in een tuigje gehezen, helm op, handschoenen aan en let´s go!

Met hoge snelheid roetste je, hangend in je tuig onder de kabel, van platform naar platform, met onder je de diepte van de vallei met prachtige uitzichten over de boomtoppen en natuur onder je, voorzover je de tijd had om daar echt naar te kijken, want je ging vrij hard en moest én in balans proberen te blijven hangen, én op tijd remmen.

De langste kabel was ruim 315 meter lang, erg gaaf!

Na 7 kabels gehad te hebben, maakten we een tussenstop bij een waterval. Helaas hadden we geen zwemkleding bij ons, maar we hebben er wel mooie foto´s kunnen maken.

Daarna tuig weer om, helm weer op en op naar de laatste 2 kabels, die extra steil waren en dus extra hard gingen!

Al met al erg gaaf om te doen!

Beneden werden we opgewacht door onze chauffeur en kregen we een lekker koud drankje.

Nog even een kleine stop in Montezuma om te winkelen, en toen weer terug naar resort Tango Mar.

Na terugkomst op het resort, rond 16.30 uur, heeft Astrid nog lekker hardgelopen en een ´rondje´ van 50 minuten gehaald! Blij verrast dat dat in de warmte en hoge luchtvochtigheid van Costa Rica ook gewoon lukte; met de conditie zit het nog wel goed!

Dat ondanks de vakantiekilo´s die er onvermijdelijk aankomen, want op de lijn letten doen we hier even niet, we genieten hier volop, niet alleen van al het moois dat we zien en meemaken maar ook van de heerlijke gerechten en drankjes. Per slot van rekening zijn we maar één keer op huwelijksreis, en ach, de kilo´s trainen we er thuis wel weer af!

Na het hardlopen lekker opgefrist en via een tussenstop aan de cocktailbar, door naar het restaurant voor wederom een heerlijk diner.

Zondag 29 april 2007
De laatste paar dagen ´slapen we uit´ tot een uur of 07.00-07.30, ondanks dat het rond 05.30 al echt licht is buiten. Kennelijk maakt het hele dagen in de buitenlucht zijn plús het feit dat we elke dag wel een excursie doen, ons toch wel lekker moe!

Rond 08.00 uur zaten we aan het ontbijt en rond 09.00 lagen we aan het zwembad. Gisteren zagen we apen vanaf het zwembad, vanochtend opeens een eekhoorn voor onze voeten die even later voor ons neus een palmboom inklom. Leuk, al die mooie dieren zo dichtbij!

De ochtend en begin van de middag lekker gezwommen en in de zon gelegen, en geluncht in het restaurant aan het zwembad.

Om 15.30 zouden we worden opgepikt voor onze romantic sunset cruise, dus voor die tijd opgefrist, omgekleed en nog even achter het internet gezeten.

Met een 4-wheel drive werden we opgehaald bij het resort en naar de haven gebracht.

Een grote koelbox ging mee, met daarin vers vruchtensap (o.a. watermelon-juice, onze favoriet!) en lekkere hors d´oeuvres.

We namen plaats aan boord van het bootje en voeren de zee op. We hadden, behalve de stuurman, en perfect Engels sprekende gids bij ons. Hij vertelde ons vanalles over de zee, de vogels, de bomen en planten, andere dieren, de bevolking van Tambor etc. Erg leuk!

Eerst voeren we met hoge snelheid naar de Ponchote Mangrove, deze keer namen we een andere tak van de rivier dan de vorige keer, tijdens de Tango Mar Super Tour.

Met hoge snelheid, omdat het water al begon te zakken (vanwege de wisselende getijden) en we anders niet meer door de mangrove zouden kunnen varen omdat hij dan te ondiep werd en deels droog zou komen te liggen.

Maar het lukte ons op tijd, en heel kalm voeren we door de prachtige mangrove terwijl de zon al begon te zakken. Wauw, wat een rust en een schoonheid, niets dan het kabbelen van het water en het geluid van de vele vogels die in de mangrove leven. De zon kleurde de bomen rond de mangrove prachtig.

Nadat we weer uit de mangrove kwamen, voeren we de zee op en gingen midden op zee stil liggen dobberen om de zon langzaam achter de bergen te zien zakken. Dit onder het genot van het verse sap en de hapjes die mee aan boord waren gegaan.

In 3 minuten tijd zakte de zon achter de bergen, een prachtig gezicht!

Daarna voeren we rustig terug naar de haven en werden we teruggebracht naar het resort, waar we genoten van een heerlijk diner.

Maandag 30 april 2007
Tot 08.00 uur in ons bed gelegen, dat is nog eens uitslapen!

Waarschijnlijk ook voor het laatst, want morgenochtend vertrekken we vroeg voor onze binnenlandse vlucht en de 18 dagen daarna zullen gevuld zijn met het programma van de rondreis door Costa Rica!

Lekker ontbeten en daarna genoten van de laatste dag van ons ´honeymoon-gedeelte´ van deze reis. Niks op het programma, lekker genoten van zon, zee, strand en zwembad.

Met een beetje een weemoedig gevoel nog een aantal foto´s geschoten van DE plek op het strand waar we 5 dagen geleden getrouwd zijn, en ook nog een panorama-filmpje van deze plek gemaakt.

Beetje een gek idee dat we deze plek morgen gaan verlaten!

Sowieso hebben we op deze paradijselijke plek in Costa Rica van de eerste tot de laatste minuut ontzettend genoten… het was állemaal geweldig goed en mooi: de prachtig mooie omgeving, ons tikihuisje, het resort zelf, de restaurants en het eten, het personeel… alles was helemaal top!

Rond 17.00 uur zijn we nog samen gaan hardlopen en daarna lekker gedouchet en via een stop bij de computer, zometeen lekker genieten van ons laatste diner hier op Tango Mar!

Morgen, dinsdag 1 mei, vertrekken we om 08.00 uur van het resort, want om 09.05 vertrekt onze binnenlandse vlucht naar San José.

Vanuit het vliegveld van San José zullen we een taxi nemen naar het Grand Hotel, het startpunt van onze 18-daagse groepsrondreis door dit land.

Onze medereizigers vertrekken die ochtend uit Nederland en zullen laat in de avond ook in het Grand Hotel arriveren.

Onze trouwkleding laten we achter in het Grand Hotel en pikken we 18 dagen later weer op voordat we terugvliegen naar Schiphol.

Tijdens onze rondreis verwachten we een vrij druk programma te hebben, en de vrije tijd díe we wellicht zullen hebben, dan ook niet achter de computer te gaan doorbrengen.

Waarschijnlijk was dit dus ons laatste uitgebreide reisverslag, de rondreis-verhalen volgen na thuiskomst wel op onze website!

We vonden het wel erg leuk om jullie in ieder geval een beetje te hebben kunnen laten meegenieten van onze trouwdag en honeymoon.

Wij gaan nu lekker genieten van ons diner aan de zee.... en vanaf morgen van alles wat de rest van dit, in onze ogen nu al fantastische, land te bieden heeft!

Veel liefs,

Niels en Astrid

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 08:42

Ik heb ook een mail met foto's, als je ze wilt, moet je even je mailadres geven. Lachen

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 08:46

pianka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 08:59

Mooie foto TN!

Mocca, als je ze wilt mailen naar tirzz88@hotmail.com Haha!

Planning vandaag:
O: Cruesli met yoghurt
T: Kiwi?
L: Broodje gezond
T: Ontbijtkoek
D: ?

Beweging: Leren Clown

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 09:30

hallo dames... (ik ga er maar gewoon vanuit dat in dit topic geen mannelijke bokkers zitten) Knipoog

Ik meld me... Haha! haha.
Wil graag even een stok achter de deur door mijn eetgewoontes hier te melden (heb het bij een eerdere versie ook al gedaan)
Maargoed.... Ben ongeveer 1.69 en 65 kilo. Wil niet extreem veel afvallen hoor, maar merk dat ik me beter voel wanneer ik een kilo of 62 ben. Dus daar gaan we dan maar voor. Knipoog

Mijn tot-nu-toe-lijstje:
o: een schaaltje kellog's smacks Tong uitsteken met melk
t: ontbijtkoek en een appel

Beweging: Huis opruimen en paardjes rijden.

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 09:37

Mocca, mij mag je de foto's ook wel sturen!! Ben wel erg benieuwd!
aniek@ARfotografie.nl

En heey Marissa, kom er gezellig bij!! Haha!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 09:40

Mocca: sizzy@bokt.nl

Mijn dagplanning vandaag, weer normaal doen na BBQ en koninginnedag Haha!

O: magere yoghurt met allbran plus en d'light jam
t: kleine appel
L: 4 cracottes met huttenkase en tomaat, kopje soep en wat rauwkost met yoghurtdressing
t: 2x snack-a-jack cheese
t: kleine appel
t: 4 cracottes met huttenkase en tomaat
D: maaltijdsalade kip van de AH

Bew: stage, hardlopen

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 09:50

Tha_Niekje schreef:

Ja

en ik pak het direct drastisch aan. Knipoog haha. Moest zoiezo mijn voorraadlade even opruimen, dus gooi mooi alle extreem ongezonde producten weg. Haha!

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 09:56

Sue_ schreef:
Tha_Niekje schreef:

Ja

en ik pak het direct drastisch aan. Knipoog haha. Moest zoiezo mijn voorraadlade even opruimen, dus gooi mooi alle extreem ongezonde producten weg. Haha!

Extreem ongezonde dingen weggooien is idd erg goed! Ja Knipoog

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 09:58

ik heb zoals altijd een halve kom soep op Tong uitsteken en vanmiddag ga ik een salade eten met aller erop en eraan Lachen zonder saus

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 10:01

Ik heb vandaag een beetje een raar dagje... Heb vannacht niet geslapen en pannekoeken gebakken Clown
Maar wel heel veel opgeruimd enzo, dus wel veel gedaan Nagelbijten / Gniffelen
De rest van de dag ga ik gewoon gezond eten en morgen is er weer een dag Tong uitsteken

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 10:01

Heb je vannacht pannekoeken gebakken? Haha!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 10:05

wow Tong uitsteken hoe krijg je dat binnen

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 10:08

Sizzy schreef:
Heb je vannacht pannekoeken gebakken? Haha!

Ja Ja Bloos Tong uitsteken Tong uitsteken

En katiavl, gewoon mond open, pannenkoek erin, kauwen en slikken Schijnheilig Tong uitsteken

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 10:11

Niekje is verslaaafd aan pannenkoeken! Haha!

Oh, goedemorgen trouwens.
Ik moet nu naar de fysio, heb geen tijd meer om te ontbijten (handig).

Zou met m'n vriendin naar R'dam gaan om te winkelen maar eigenlijk wil ik nog geen kleren kopen omdat ik nog wat wil afvallen en zij heeft geen geld omdat ze deze maand haar leasepaard gaat kopen. Ze heeft wel speciaal vrij genomen vandaag. Iemand een andere leuk idee (of meerdere) om te doen?

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 10:15

Waarom heb je niet geslapen dan? Haha!

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 10:23

ladyjoy schreef:
Niekje is verslaaafd aan pannenkoeken! Haha!

Klein beetje maar Clown

Sizzy schreef:
Waarom heb je niet geslapen dan? Haha!

Eh was wat blijven hangen in HK topic, en toen wou ik eindelijk gaan slapen was ik klaar wakker... Heb vannacht m'n hele kamer omgegooit, kledingkast opnieuw ingericht, was gesoorteerd... Toen ging ik verder in de woonkamer, afwasmachine e.d.
Toen had ik honger heb ik pannekoeken gebakken. Toen eventjes geouwehoert op bokt Schijnheilig en aan de opening gewerkt die ik voor het nieuwe deel van dat HK-topic moet doen. Vannochtend ben ik verder gegaan, heb alweer de 2de was hangen, boodschappen gedaan, vuilniszak verwisseld, plantjes water gegeven, katten gevoerd...

Ohja, voor ik het vergeet te melden; m'n ouders zijn een paar dagen weg Clown Tong uitsteken