Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pradadaan schreef:Ik had gister voor het eerst een sushi box voor €5.
Kreeg daarvoor 20 stukjes sushi dus ik was zeer tevreden.
Het smaakte ook echt heerlijk en een goede variatie![]()
[ [url=m/Wyhjyd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dallista schreef:Lidl gaat VMN (verspil me niet) groente en fruittassen doen in alle filialen voor 3 euro. Is natuurlijk goedkoper voor hun (geen afdracht aan TGTG).
Dank voor de leuke reacties, vlaai is erg lekker (maar ik ben echt van de aardbeien!).
8nnemiek schreef:Ik las dat ze de boxen op een random tijdstip neerzetten, dus je moet gewoon mazzel hebben. Op zich wel eerlijker natuurlijk, zo heeft iedereen kans om er af en toe een te vinden.
Ik haal mijn broden inmiddels elke week bij Jan Linders, die hebben net als de AH elke ochtend een rek vol broden van gisteren voor 50 of 75 cent, en dat is nog niet zo bekend dus dat rek ligt ‘s ochtends nog goed vol. Jammer dat de Jan Linders binnenkort stopt.
8nnemiek schreef:Ik las dat ze de boxen op een random tijdstip neerzetten, dus je moet gewoon mazzel hebben. Op zich wel eerlijker natuurlijk, zo heeft iedereen kans om er af en toe een te vinden.
Ik haal mijn broden inmiddels elke week bij Jan Linders, die hebben net als de AH elke ochtend een rek vol broden van gisteren voor 50 of 75 cent, en dat is nog niet zo bekend dus dat rek ligt ‘s ochtends nog goed vol. Jammer dat de Jan Linders binnenkort stopt.