Plien, zo slecht was het toch nog niet? Wat hoog in de koolhydraten misschien door je pannekoeken maar ach, je eet er wel weer sla bij! Gister was sowieso nationale pannekoekendag geloof ik, las en hoorde overal mensen die aan de pannekoeken gingen. Ben zelf ook even naar de biowinkel gerend om speltmeel te halen. Heb ze (kleintjes overigens) gemaakt met ontbijtspek, geitenkaas, walnoten en honing. Vreselijk lekker en na 2 zat ik bommetje vol, o.a omdat ik vantevoren vast soep had gegeten tegen de ergste trek. Mijn dagje was ook niet heel erg netjes dus haha.
o: stokbroodje(wit! geen zin om naar de winkel te gaan) met 3 roereitjes, parmaham, verse kruiden en een plake 30+kaas.
l: andere helft van t stokbroodje van de ochtend die ik door tijdgebrek niet meer op kreeg

a: kom Chinese tomatensoep (uit blik en mijn vriend wilde t zooo graag) en 2 kleine speltpannekoeken: 1 met 30+kaas, 1 met spek, walnoten, beetje honing en geitenkaas (1 zo'n rondje van de zachte variant)
daarnaast een glas rode wijn en een klein handje Bugels.
Helemaal niet leuk als je vriend bij de Duyvis werkt, want er is dus ALTIJD chips in huis! Wat ik in 99% van de gevallen prima kan weerstaan maar soms...
Omdat ik het zo vreselijk moeilijk vind om naast mijn fulltime baan, sociaal leven (woon tegenwoordig verder van mijn vrienden waardoor alles gepland moet worden) en een paard (waar ik niet op rij maar wel de tijd aan kwijt ben) nog te sporten merk ik dat ik echt aan t zoeken ben naar de balans. Soms stop ik een paar koppen koffie naar binnen en gooi de radio hard aan zodat ik opgefokt word en toch ga sporten maar dat werkt niet altijd. Nu heeft de sportschool ook nog de tijden veranderd waardoor hij op zaterdag al om 13:00 dicht is! hardlopen vind ik echt vreselijk. Heeft iemand nog een leuke/goeie tip? Ik merk dat mijn lijf eigenlijk wel wat meer beweging nodig heeft, mede doordat ik vorige week al spierpijn had van een (flink) aantal trappen lopen
Ouwe sok!
dat is echt shockingly good