Ingrid wat heerlijk dat je nu de uitslag hebt en dat het 'meevalt'.
Mijn dag is als volgt: o: yoghurt, 2 cracottes 20+ smeerkaas, thee t: ontbijtkoek met een dun laagje boter t: 2 roggebroodjes met 20+ komijnenkaas l: 2 krentenbollen met 20+ kaas, kiwi, glas melk t: 2 snack a jacks bbc d: zilvervliesrijst, boontjes, worteltjes,paprika en kip t: vla
Ga straks nog even hardlopen maar ben nu een berg afwas aan het werk werken
ola, ben d'r weer! vanochtend bij de fysio echt gemarteld en daarna bij de dieetiste geweest. ik ga nu verplicht iedere 2 uur iets eten om mijn suikerspiegel op pijl te houden. dit zou me minder moe moeten maken en wie weet ook wat laten afvallen. dat afvallen heeft ze even op plan 2 gezet helaas.
vandaag volgens het boekje: 8.30 2 mb smeerkaas 20+ 10.30 eierkoek 12.45 krentenbol, bruine triangel huzarensalade 14.45 eierkoek 16.45 appel 18.45 krieltjes uit de oven, tartaartje, gegrilde groenten 20.45 stuk meloen 22.45 glas optimel
Mahitri
Geplaatst: 10-06-09 17:56
Het is misschien vervelend dat het afvallen op nummer 2 staat maar ik denk dat het voor jezelf wel fijner is als je weer wat meer energie gaat krijgen. Waar heeft de fysio je voor gemarteld?
zeker mahitri. geeft ook niet hoor, ben momenteel (nou ja, volgens mij kennen jullie me bijna niet anders) zo ontzettend moe. kan nauwelijks de dag doorkomen, terwijl er niets medisch te vinden is.
de fysio behandeld mijn nek en mijn rug. dit keer zat de grote spier vanaf je schouderblad naar beneden helemaal vast. heeft ie dus een uur op lopen drukken en wrijven. niet zo fijn...
dat hoop ik ook, steeds maar zo moe is niets joh. wel veel eten zo op een dag. is overdag geen probleem, maar ik heb na het avondeten eigenlijk nooit meer honger...
morgen: 8.15 2 mb geitenkaas 10.30 appel, 250 gr. optimel kwark 12.30 rauwkostsalade met brie, triangel bruin huzarensalade 14.45 250 gr. optimel kwark 16.45 eierkoek, opkikker 17.30 - 18.20 sport, bodybalance 19.00 ? 21.00 200 gr. kersen 23.00 plakje ontbijtkoek
pfoe wat een schema's ineens, Angelique! maar goed, hopen dat het gaat helpen! zo moe is idd ook niets
Mahitri
Geplaatst: 10-06-09 18:38
Jakkes een uur behandeld door de fysio. Ik heb ook last van precies dezelfde spier maar ik ga nu naar een manueel die met naalden werkt. De eerste keer vroeg hij: wil je dat ik het masseer of je wil je naalden proberen. Naalden! riep ik meteen want masseren vind ik echt vreselijk en naalden kon nooit erger zijn dan masseren. En dat klopt, je voelt er niks van maar het helpt wel heel goed.
Ingrid, tja galstenen kunnen erg pijnelijk zijn. Gelukkig is het niet mega ernstig! Hopelijk komt het gauw goed met je vader
BA, hopelijk helpt het dieet je. Je kan het meid
Ellen, ik heb dit ook, sta stil en val weer af. Niets mis mee alleen soms is het dan moeilijk om door te zetten vind ik, maar ik weet nu wat het is en het lukt mij steeds beter.
Oww meiden ik ga dus mee doen met kür op muziek met een meisje. We gaan als my little pony hahaha
En ja.. 24 juni moet ik voor darmonderzoek. Moet pillen slikken in plaats van zoveel drinken, hopelijk werkt dit wel goed
Ik heb nog erg weinig energie om bij te lezen maar kom vertellen dat ik in ieder geval wel weer wat eet. Het is nog niet genoeg maar dat komt de komende tijd vast wel. Grootste probleem is voorlopig dat de keuken nogal smerig is en ik daarna liever niet daar wil koken. Zal dus veel magnetroneten worden maar daar hebben ze gelukkig extreem veel keuze in.
Verder begin ik een klein beetje m'n draai te vinden. Het werk is erg leuk de mensen zijn een beetje vreemd.
ukje
Geplaatst: 10-06-09 19:46
hoi meiden, kom eventjes een zwaai geven om te laten zien dat ik nog leef. Verder niet echt bijgelezen Hopelijk mis ik daardoor niet al teveel maar heb het gewoon een beetje druk op het moment.
pff denice, waar je zin in hebt. breekt al die onregelmatigheid je nooit op?
hai katia! goed dat het eten een beetje wil. snap wel dat je in een vieze keuken niet gaat staan kokkerellen. zou ik ook niet doen.
zit naar The prince and Me oid te kijken op RTL5. beetje slappe film, dus ga zo maar zappen naar sonja. zit boven in bed met de laptop op schoot; hans zit beneden naar voetbal te kijken.