Ik wilde een los frietje bestellen, want geen van de andere dingen op de kaart was vegan.. Toen zei de serveerster dat frietjes voor kinderen zijn, als ik dat wilde moest ik maar de frituur om de hoek. Dus ik zei "ik eet geen zuivel, wat zijn mijn opties dan?". "Sla" antwoorde ze.
Ik heb er vanzelfsprekend niet gegeten, maar ik wil hier eigenlijk wat mee.. Ga sowieso een slechte recensie schrijven, maar wil eigenlijk gewoon een klacht indienen.. Vind dit echt belachelijk.. Was met een vriendinnen groep, zij hadden wel allemaal eten besteld en ik voelde me echt rot, zij vonden het ook belachelijk...
Zal haar baas ook blij mee zijn, klanten vertellen dat ze een item op het menu niet mogen bestellen en ze dan doorverwijzen naar de concurrent


).
Ik krijg echt heel vaak heel onredelijke dingen naar mijn hoofd. Gasten die iets verkeerd bestellen en dan is het mijn schuld. Of de schuld van de menukaart want het staat er niet duidelijk op (waren 2 verschillende namen maarja). En als dat niet werkt dan is het product veel en veel te duur.