Nu nog mooie foto’s leren maken

Lunch: twee tosti’s met vegan kaas, vegan pesto, walnootjes en vegan pepperoni. En een gebakken ei.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Unseen schreef:Dit topic gaat mij helpen wat vaker lekkere maaltijden te maken! Ik krijg er echt trek van als ik jullie foto’s zie.
Nu nog mooie foto’s leren maken![]()
Lunch: twee tosti’s met vegan kaas, vegan pesto, walnootjes en vegan pepperoni. En een gebakken ei.
[ [url=m/V48cfj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Yv_ schreef:Unseen schreef:Dit topic gaat mij helpen wat vaker lekkere maaltijden te maken! Ik krijg er echt trek van als ik jullie foto’s zie.
Nu nog mooie foto’s leren maken![]()
[ [url=m/V48cfj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Even een vraagje, maar hoe kan kaas vegan zijn? Dat komt toch altijd uit een dier?
Een alternatief heeft dan toch niets meer met kaas te maken?
Yv_ schreef:Aan jullie antwoorden te zien kwam mijn vraag heel anders over dan ik 'm bedoeld had. Het was echt puur interesse, niet banketstaaf bedoeld oid. Kaas is namelijk zo specifiek, dat ik me serieus afvraag wat je dan als alternatief kunt gebruiken. Want je hebt kaas en plastic als het ware en plastic lijkt me nou geen lekker alternatief. Van melk enzo begrijp ik dat je amandelmelk en weet ik het wat voor producten je nog allemaal meer hebt, maar bij kaas had ik echt mijn vraagtekens. Collega van mij at (of eet?) vegan en hij nam dus niets wat met dieren te maken had, ook geen eieren oid.
Ine, bedankt voor het antwoord en het linkje. Ik kan me nog steeds niet zoveel bij vegan kaas voorstellen, maar dat is gewoon omdat ik denk dat het plastic is. Ik zal vanavond of morgen dat linkje eens bekijken, vind het wel interessant. Bedankt voor het delen!
Zo, nu weer ontopic. Ik had geen zin om te koken, dus we gaan voor ongezond t/m.
[ [url=m/RHDgWu.jpg]Afbeelding[/url] ]