Nu wil ik het ook weer beter bij gaan houden omdat ik als mn beenblessure echt verdwenen is ik weer fanatiek wil gaan hardlopen. En weer terug wil trainen naar de halve marathon en verder. Dan moet je echt wel een beetje bijhouden wat je eet want toen ik dat niet deed ging ik óf halverwege van mn stokje door te weinig koolhydraten óf ging ik over mn nek omdat ik teveel (vetten/eiwitten) ervoor had gegeten. Toen ik het bij ging houden bleken de oplossingen best wel voor de hand te liggen. Om jezelf in sport echt te verbeteren is voeding zo ontzettend belangrijk
maar inderdaad als je geen enorme sport-ambities hebt en het verder ook niet heel boeiend vindt (zoals ik
) dan is het niet persé nodig. Bij mezelf ben ik absoluut niet bang om door te slaan, ik weet waarom ik het doe en dat is niet om af te vallen, maar om het optimale uit mezelf te kunnen halen.Momenteel hou ik het overigens totaal niet bij, leef nog steeds op een antimisselijkheidsdieet van wittebrood, chocopasta, jam en dingen als pizza en chocolademueslirepen
Net heel eigenwijs weer geprobeerd een salade te eten, nou ik heb het geweten. Yuk meteen weer 3x zo misselijk
Best lekker, zou van mij nog wat extra pesto doorheen mogen
). Heb me voorgenomen na 2 weken pas opnieuw een foto te maken en/of m'n buik op te meten. Zo snel zal het niet gaan, dat hou ik mezelf maar voor haha!