Midasje schreef:@ inglio 07:17 ben jij geboren??
uhm nee dacht dat je zei begonnen met werken vanmorgen... en toen las ik beter....
volgens mij ben ik ergens rond 08:38 geboren ofzo... maar weet het niet zeker... moet ik aan mams vragen...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Midasje schreef:@ inglio 07:17 ben jij geboren??
Midasje schreef:Het is er trouwens wel prachtig weer voor
lana_te schreef:Mocca: je kan best goed rijden zoals ik dat lees!ik zou na het eerste bokje er al af liggen, wel
zonde van de rugpijn.
IngLio schreef:haha Lio en ik zijn uhm,... min-B hahahaha
nee we moeten nog beginnen met wedstrijden... heb afgelopen zomer (juli) een poging gedaan, maar dat gaf ons beiden zoveel stress, dat ik nu nog bezig ben het vertrouwen weer goed te krijgen... hoop dat we van de zomer weer een poging kunnen wagen en een puntje mee naar huis te nemenzou leuk zijn.
lana_te schreef:Haha mocca, niet te bescheiden hoor!je hebt dus een goede zit. ik ben eens erg raar gevallen!
Mijn paardje schoot heel de rij voorbij (we reden in groep) en dus heel hard lopen, en hij ging over iets heen springen dus wil ik links weg trekken stopt die plots voor dat ding vlieg ik 7 meter verder de grond op salto of 2 gemaakt en daar lag ik dan.
Mocca schreef:lana_te schreef:Haha mocca, niet te bescheiden hoor!je hebt dus een goede zit. ik ben eens erg raar gevallen!
Mijn paardje schoot heel de rij voorbij (we reden in groep) en dus heel hard lopen, en hij ging over iets heen springen dus wil ik links weg trekken stopt die plots voor dat ding vlieg ik 7 meter verder de grond op salto of 2 gemaakt en daar lag ik dan.
Dat klinkt wel spectaculair!
Ben ook wel eens heel onnozel gevallen, van Amo. Amo doet nooit was, en was er totaal niet op voorbereid. Rengalopje in het bos, hij ziet een lekkere grasspriet en staat in één klap stil. Gewoon boem, ho. En ik ging met een hele mooie duikvlucht nog rechtdoor.
Midasje schreef:oohhh spannend dan ik rijdt verder ook geen wedstrijden hoor.
Wil eigenlijk in de toekomst de renbaan op
Mocca schreef:Dat klinkt wel spectaculair!
Ben ook wel eens heel onnozel gevallen, van Amo. Amo doet nooit was, en was er totaal niet op voorbereid. Rengalopje in het bos, hij ziet een lekkere grasspriet en staat in één klap stil. Gewoon boem, ho. En ik ging met een hele mooie duikvlucht nog rechtdoor.
Humphrey schreef:Vandaag:
O: Ontbijtgranen met sojamelk
T: 1 mandarijn, pakje crackers
T: Appel, handje studentenhaver
L: 2 bb met maredsous, 2 bb met stukje chocolade, glas sinaas
T: Yoghurt met muesli
T: Banaan
D: ?
2 uur rugby
T: Looza ace
Midasje schreef:heb ff lopen spieken in je profiel maar je hebt een stoer paard, je kunt goed zien dat hij ( denk ik ) spring gefokt is
mooi dier.![]()
en weet nu welk gezicht er achter inglio zit