Wij gaan voor ienimini in onze bikini! - Bokkers op dieet #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nienke_

Re: Wij gaan voor ienimini in onze bikini! - Bokkers op dieet #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 11:06

Oja en het toetje is erbij gerekend

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-07 11:08

Zo, waar heb je dat gegeten Nienke?

Ik eet altijd 3 wraps Haha! maar dan wel zelf gemaakt en niks meer erbij op een salade na.

Henzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 11:58

Haha Nienke maar goed dat jij het niet bent op je avatar! Haha!

Als ik wraps eet, eet ik er eigenlijk ook niets meer bij... Wel lekker, wraps!! Haha!

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 12:04

Ik eet eigenlijk maar 1 wrap altijd. Maar dat zijn dan wel behoorlijk grote, als je die uitrolt bedekken ze het hele bord, weet niet hoe groot die van jullie zijn?

Ik gooi er in ieder geval altijd sla bij, dan wat kaas, en met augurk is het ook super lekker. Maar verder niks erbij nee. M'n vriend vindt dat alleen wat kaal... wat eten jullie erbij?

Henzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 13:02

Ik eet wraps met een vulling van gehakt en een boel groenten, waaronder paksoi Vingers aflikken
En dan gewokt met een klein beetje wokolie en de Sweet en Sour saus (of een andere saus) van Conimex!

More

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 13:12

Mijn dagje vandaag:
O: 2x volkoren met boter (1x hagelslag 1x kaas)
T: plakje ontbijtkoek
L: meergranen bol met kaas&kipfilet, boterham met rosbief, beschuit met aardbeien, ei
T: appel
D: aardappelen met groenten en schnitzel
T: sinaasappelsap

More

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 13:12

heb vanmorgen een uur gewandeld (joggen kwam er maar niet van we kletsten te veel haha Tong uitsteken) en vanmiddag nog even paardrijden!

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 13:26

Dankjulliewel allemaal meiden voor de lieve woorden Ach gut

Heel veel sterkte LJ, ik kan me heel goed voorstellen hoe erg je haar gaat missen en hoe leeg het nu moet voelen, zeker als je haar al zolang gehad hebt Ach gut

En wat sporten betreft: ook totáál geen zin in Clown
Had vorige week het voornemen om te gaan skaten, hardlopen én me weer in te schrijven bij de sportschool. Dat laatste doe ik maar niet, ik vond het 1,5 jaar geleden al niet leuk, en dan is het nu eigenlijk ook zonde van m'n geld Nagelbijten / Gniffelen

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 13:31

Ohja, ik heb trouwens een bizarre weegdag!

Vorige week: 71,9
Vandaag: 68,8
Dus: -3,1 :oo

Nu moet ik er wel bij vertellen dat ik ongesteld ben geworden en dat het voor een groot deel ook vocht zal zijn, anders kun je toch nóóit 3 kilo afvallen? Dat lijkt me bijzonder ongezond, dus ik denk gewoon dat ik, oa door het vele zoute eten ook in Duitsland, veel vocht vasthield Ja

Mijn dag is trouwens beetje wazig, ik werd pas om half1 wakker, dus ontbijt werd lunch en lunch wordt straks tussendoortje Clown
O: 3 cracotte smeerkaas20+, glas sap
L: 2 boterhammen kipfilet
T: ?
D: bloemkool, gekookte aardappels, runderhamburger, champignonsaus
T: magere yoghurt met appel&banaan

Misschien ga ik straks een stukje skaten/hardlopen/fietsen, maar het waait zo hard Scheve mond

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 14:04

WW = 71, blijft dus nog steeds stabiel. Ik denk dat ik het hier eerst maar eens bij laat.... Mijn wens om naar 68 te gaan is er nog steeds, maar ik hou op het moment toch net iets te veel van zoetigheid en zo... Ik wil in elk geval niet meer omhoog!
Wie weet over een paar maand dat ik ineens weer de geest krijg en de motivatie voor die laatste kilo's. Hoop dat ik hier wel gewoon mag blijven posten. Is wel lekker om af en toe van je af te kunnen kletsen!

Wat een verhaal Mae, van je tante. Kanker is echt een poedersuiker! Ook ik ben mijn moeder 2 jaar terug kwijtgeraakt eraan. Zij was al wel vrij snel bedlegerig. Maar vanaf het begin heeft ze gezegd dat ze geen morfine-spuiten wou. Ze heeft de pijn heel lang kunnen onderdrukken met paracetamol (of zich gewoon groot gehouden, waar ik haar ook van verdenk). Pas de laatste dag heeft de arts haar in kunstmatige slaap gehouden en morfine per injektie toegedient. Maar daar heeft ze zelf dus niks meer van gemerkt. Het is echt een rotziekte, waar hoognodig iets voor uitgevonden moet worden, maar zo ver is het helaas nog lang niet, en tot die tijd moeten we allemaal dierbaren laten gaan.... In het geval van mijn moeder was het overlijden zelf een verademing, vooral de laatste dagen moet ze zoveel pijn hebben gehad, dat wij er allemaal wel vrede mee konden hebben. maar moeilijk blijft het!

Henzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 14:25

Natuurlijk mag je hier blijven kletsen, ondanks dat je nu even besluit om niet meer af te vallen! Tenminste, wat mij betreft wel! Ik kan soms wel lachen om je verhalen over de kids enzo! Lachen

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 14:29

Kan ik je weer verrassen. Yorrick is 3 dagen achtereen droog gebleven, piest nu al 2x achtermekaar. Echte grote waterval midden in de kamer en 1x voor de wc.... Grrrr!!!!!

Henzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 14:31

Haha vóór de wc nog wel! Kon ik dan niet ff beter mikken en toch ín de wcpot plassen? Knipoog

Haha ach, het zijn kids en ze moeten toch een keer zindelijk worden! Ik weet zeker dat het ze gaat lukken. Vooral véél stickers blijven plakken, dat betekent dat het goed gaat! Haha!

Henzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 14:33

Zit trouwens te bedenken dat LA nu in het vliegtuig naar Curacao zit!!

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 15:22

Lekker he, wij moeten weer een jaar wachten voor we weggaan. Maar dan waarschijnlijk wel naar Eurodisney voor een hele week!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-07 18:48

Rustig hier..

Nou, ik houd me weer niet aan m'n planning hoor (maar natuurlijk, had ik al verwacht van mezelf hihi).

Riëtte, 71 kilo is toch ook netjes! Ik zakte ook niet meer, toen nog wel tot zo'n 66 kilo gekomen maar nu blijf ik ook de hele tijd tussen de 66 en 67 schommelen.

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 20:25

Inderdaad rustig, is voor iedereen werk/school weer begonnen ofzo?

Mijn dag:
O: 2 bb met snijworst
T: -
L: 2 bb met kaas
T: appel
T: paar plakjes kokosbrood
A: gehaktbal (die m'n vriend in de vorm van een hartje had gemaakt Lovers ) met spruitjes en rösti

Het was leuk vandaag bij de paarden! Heb 3 uur lang staan poetsen, kroelen, en heb de grote gelongeerd. De eigenaren waren verbaasd dat Montana zo goed reageerde op me, meestal is ze wantrouwig naar vreemden toe maar dat was nu helemaal niet zo. Klinkt heel erg penny Tong uitsteken

Morgen naar de manege, vrijrijden op Joupe, en dan misschien weer naar de paarden maar denk het niet. Ben dan wel moe genoeg denk ik Tong uitsteken Maar goed, we zien wel.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 20:57

Ben meestal groot deel van de dag op stal te vinden nu in m'n vakantie Lachen dus vandaar niet veel achter m'n compu Haha!

Ach wat schattig Scarlet, die gehaktbal Haha!

LA heeft het idd beter bekeken Ja

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 23:19

Zo, ik ben na het eten even naar de IKEA gereden, lamp en gordijnen gekocht. Wil langs m'n bed een gordijn hebben, krijg ik een soort hemelbed-idee Lovers

En vandaag wederom een nette dag, heb ook nog nooit zo lang niet helemaal NIETS gesnoept Nagelbijten / Gniffelen
En ben nog maar vanaf zaterdag bezig, kun je nagaan wat een snoepkont ik ben Clown

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-07 23:32

Goed zooo Kelly!

Ik ben nog steeds lekker aan het snoepen (maar nu heb ik een goed excuus toch? - ongesteld) Tong uitsteken Boeiend, ik kom toch nauwelijks aan hihi

Enne.. vandaag wel weer voor het eerst naar de sportschool geweest dus dat is oke (en ook nog paardgereden vanavond). Morgenochtend weer sporten!

Oh.. goed nieuws: m'n vriend is aangenomen voor 40 uur werk in de week, goed salaris voor zijn leeftijd + auto (busje) van de zaak Haha! Die heeft hij vandaag opgehaald en hij moet morgen om 7 uur beginnen Lachen Nu nog een huisje..
Z'n moeder belde wel weer en kwam met allemaal onzin. Vanochtend eerst dat ze van hem houdt, wat er ook gebeurt. En nu vanavond dat hij zich uit moet schrijven en dat hij dan maar dakloos is..

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 06:31

Zo, da's mooi LJ! Dat laatste wat minder, maar dat is in ieder geval een teken dat ze een beetje aan het bijdraaien is, hopelijk. Vind het echt onzin, een van de redenen waarom ze geloven af kunnen schaffen wat mij betreft. Ze zal vast denken dat geloven het beste voor hem is, en dat hij alleen gelukkig zal worden met iemand van haar geloof (weet niet of hij zelf ook nog gelooft?), maar het getuigt niet echt van inlevingsvermogen, een euvel dat veel gelovigen hebben.

Kijk mij eens typen op de vroege morgen. Ik moet naar m'n werk, 4 uurtjes werken en vanmiddag lekker rijden, ga voor het rijden nog wat mooie hoofd- en standfoto's maken Lachen Nou ja, hoop dat ze mooi worden Tong uitsteken

Planning;
O: 2 bb met kaas
T: banaan
L: 2 bb met sandwichspread of kaas
A: onbekend, vriend moet om 18u werken dus waarschijnlijk pizza

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 07:21

Goedemorgen Haha!

Wauw autorijden ging goed Cool
Ik ga volgens die instructeur niet zoveel lessen nodig hebben en heb over een maandje of 2/3 als ik wil mijn rijbewijs Tong uitsteken
Nou is dat even handig Haha!

Heb niet echt een planning voor vandaag, ben veel te moe om daar over na te denken Tong uitsteken

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 07:38

hallo allemaal!

SL: Dat is fijn. Heerlijk zo'n rijbewijs Haha!

Die foto's willen we wel zien natuurlijk _Scarlet_! Knipoog

LJ: Goed nieuws voor je vriend. Wel raar zo'n moeder.. Ach gut

Maethoriel: Super niet gesnoept vamaf zaterdag, top! Ik ben gister ook naar IKEA geweest Cool Heb wat 'kunst' gehaald een grote klok voor in de schuur of buiten en een kast. Het flauwe is dat wat we in de kast wilde hebben 1,5 cm breder is dan de kast. We hebben hem dus nog in de doos. Even bedenken wat we willen Bloos

De auto's die we hebben gezien waren niks. Het wordt echt een auto bij een particulier weg denk ik. Hoef geen auto vol roest met 5,5 ton op de teller...

Henzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 09:30

SL, dat zou fijn zijn als je je rijbewijs lekker snel kunt halen! Ik vind dat ding echt onmisbaar! Lachen

Scarlet, jij moet vroeg werken! Veel plezier met foto's maken en we willen ze wel zien hoor!

LJ, fijn dat je vriend die baan heeft gekregen! Nu idd nog een huisje maar dat komt ook wel. Niets meer van die vriend gehoord?

Henzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 09:33

Citaat:
Mijn dag gisteren:
O: 2 Bb met filet americain
T: Appel
L: 2 Bb met sandwichspread, tomaat, soya aardbeienyoghurt
T: Sultana
D: Salade met warme geitenkaas (uit eten met twee vriendinnen)
Bew: Niets, geen tijd.

Mijn dag vandaag:
O: 2 Bb met filet americain
L: 2 Bb met sandwichspread, tomaat, soya aardbeienyoghurt
T: 1 Bb met Hero d'light en een cup-a-soupje (denk ik)
D: Aardappels, vlees, groenten
Bew: Na 't werk meteen een uur gaan sporten: Bodysteps