Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lame

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 15:00

Help.......

Al mijn collega's zitten Magnums te eten.....

En ik heb heeeeeeel dapper "Nee" gezegd.... Daar heb ik nu natuurlijk al spijt van....

Sizzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 15:02

Heel goed Lame!!
Had je geen waterijsje kunnen nemen?

SAKKIA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 15:03

Nee daar heb je helemaal geen spijt van, dat zeg je nu maar als je straks weerop de weegschal staat en je bent afgevallen en dan ben je alleen maar blij dat je het niet gedaan hebt

Lame

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 15:06

Ja is ook zo.... Dank... voel me al een stuk beter...

Dom he.. hoe je mentaal kunt inkakken... twee positieve woorden en je kan er weer tegenaan!! Raar zit een mens toch in elkaar...!!

Ik zal maar meteen opschrijven wat mijn dagmenu vandaag dan wel is..

O: broodje
T: appel
L: krentebol + plakje ontbijtkoek
T: appel
D: aardappels + witlof + biefstukje en rauwkost..

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Girley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 15:13

LittleAnn schreef:

Mijn planning:
o: halfvolle melk met all bran en een perzik
t: 2 plakjes volkoren ontbijtkoek
l: twee volkoren crackers met light kaas en 3 koekjes
t: veeel fruit: meloen en perzik
a: lasagna met spinazie en mager gehakt en tomatensalade

Aanpassing, had na de lunch ineens een aanval... Ik kreeg daarvoor een telefoontje van de dierenarts, dat ze na overleg het pootje toch niet zetten maar dat ze willen aankijken of het vanzelf hersteld ivm het gevaar voor hem als hij een roesje krijgt (heeft last van zijn hart)
Pffff wat doet het pijn zeg als een van je beestjes iets mankeert..... Ben er echt kapot van.... Gelukkig mag ik hem vanavond ophalen...

SAKKIA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 15:33

jeetje dat is niet niks zeg. Heeel erg veel sterkte........

Ik heb ook een zieke kat (niet zo erg als die van jou gelukkig), ze zit niet zo lekker in der velletje (letterlijk en figuurlijk) en ze is erg sloom, komt nu ook van het weer natuurlijk, maar ze eet slecht. Terwijl ze dit dieet echt even vol moet houden om een beetje dikker te worden en haar vacht weer mooi te krijgen

LotteAnna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 15:53

LotteAnna schreef:
O: boterham met rookvlees en plak ontbijtkoek
T: -
L:beschuit met rookvlees, 2 plakjes volkoren ontbijtkoek, sinaasappel
T: aardbeien
A:pastasalade

Even bijgesteld. Vanavond moet ik eigenlijk hockeyen maar weet niet of ik dat doe met die hitte!!...

@ littleann: jee, nu ist gewoon afwachten geblazen...wat rot zeg! Krijgt ie wel veel pijnstillers enzo?

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 16:06

@LittleAnn, jeetje het arme dier heeft ook wel dubbel pech ook . Ik hoop dat alles weer netjes aangroeit maar wat een pijn zal het diertje hebben. Sterkte ermee .

Ilse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 16:08

Gatver zojuist een vreetbui gehad, snap niet dat ik met deze hitte toch nog zo'n enorme trek kan hebben

Girley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 16:22

He toch Ilse! Wat heb je dan allemaal gegeten joh?

Lucky (hoe ironisch ) heeft daar een aantal injecties gehad met pijnstillers, en ik krijg straks in pilvorm ook een lading mee. Erg veel pijn hoeft hij dus gelukkig niet te hebben... Bedankt voor alle lieve woorden en het medeleven!

Sakkia, moet jouw kat aankomen? Hoe komt het?

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 16:23

Ik heb net een zakje kroepoek op. Heel lekker, maar natuurlijk niet erg gezond. En als het dan nog bij kroepoek was gebleven, maar nee hoor, ook een waterijsje, koekjes, spekkies en dropjes op.
Mag nu voor straf niet meer mijn snicker ice cream die ik eigenlijk voor vanavond had. Avondeten wordt dus even balansen, neem een lekkere salade met wat stukjes kipfilet. Probeer het daarbij te laten, en mocht ik dan nog honger krijgen dan neem ik vanavond nog wel een boterham.

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 16:25

Ik hoop dat het met alle katjes hier snel beter gaat.
Gelukkig kunnen katten zich prima redden met drie pootjes LittleAnn, dus daar moet je je maar niet teveel zorgen over maken. Het is meer dat wij het een raar idee vinden, katten zijn het vaak na een week al vergeten en gaan gewoon op drie pootjes door.

Ilse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 16:33

Mocca schreef:
Ik heb net een zakje kroepoek op. Heel lekker, maar natuurlijk niet erg gezond. En als het dan nog bij kroepoek was gebleven, maar nee hoor, ook een waterijsje, koekjes, spekkies en dropjes op.
Mag nu voor straf niet meer mijn snicker ice cream die ik eigenlijk voor vanavond had. Avondeten wordt dus even balansen, neem een lekkere salade met wat stukjes kipfilet. Probeer het daarbij te laten, en mocht ik dan nog honger krijgen dan neem ik vanavond nog wel een boterham.

Bij mij inderdaad ook waterijsje, klein beetje ontbijtkoek, bakje Fruit n Fiber, bakje Optimel én als klap op de vuurpijl de pot Nutella (niet helemaal oid hoor )

Annetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 16:41

Pfff... gelukkig niet de enige met vreetbui zie ik!
Inplaats van mijn stuk komkommer at ik een waterijsje, bakje joghurt met vruchtjes, halve evergreen en een gevulde koek
Oeps

Scheelt wel dat mijn moeder met een 'diet' begonnen is (uit het boek 'hoe bereik ik mijn ideale gewicht') en we savonds dus redelijk kalorie-arm eten. Gekookte aardappels elke dag enzo

Wat een ellende met de katten hier trouwens! Ik hoop dat ze heeeel snel weer beter zijn en ook van het zonnige weer kunnen genieten!

Ilse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 16:46

Inderdaad een hele troost, heb normaal nooit last van vreetbuien, echt heel vreemd, en dat terwijl ik nu eigenlijk juist nog even 'snel' die laatste stomme 4 hardnekkige kilo's kwijt wil, lekker dubbel

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 16:56

Haha ik wil ook nog even die drie kilo kwijt, maar juist dan gaat het mis. Heb nu voor vandaag wel weer even motivatie. Het gaat nu goed, geen honger, geen trek en eet kauwgom. Heb nu ook niet de neiging iets te gaan eten. Maar als ik dan maar 1 dingetje in mijn mond stop, al is het maar 1 dropje, dan is het hek van de dam, dat weet ik zeker.
Dus probeer het avondeten (oké, salade ) zo lang mogelijk uit te stellen.

Ilse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 17:05

Ik zeg maar zo, morgen weer een nieuwe dag

Girley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 17:23

Maar Ilse je hebt eigenlijk alleen maar gezonde dingen gegeten op de nutella na dan, dat valt dan toch wel mee? Ik had vroeger van die eetbuien met halve zakken chips, chocolade en een pak koekjes!

Ilse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 17:27

Ojawel, maar als je teveel zogenaamde gezonde dingen eet tikt het allemaal behoorlijk aan, dan had je net zogoed een Mars oid. kunnen nemen waar je je waarschijnlijk veel voldaner van voelde
Achja dat merk je altijd pas naderhand

Sizzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 17:34

Sizzy schreef:
Mijn dagplanning:
O: magere yoghurt met fruit'n fibre
T: drie mandarijnen en 1/3 plakje cake
L: twee bruine boterhammen met linesse naturel en plakjes tomaat
T: twee nectarines en een evergreen
D: ? (afscheidsetentje van een huisgenoot)
- poging tot paardrijden in deze hitte.

Net even een evergreen op, ging bijna van m'n houtje en moet nog paardrijden voordat ik ga avondeten.

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 18:00

Bleeeh ik heb nu helemaal geen honger door de hitte.

mijn dagje:
O: magere aardbeienyoghurt.
T: -
L: 2 bruine bolletjes met magere knakworstjes.
T: zakje snack a jacks kaas, groot stuk watermeloen.
A: 2 bruine bolletjes met ei en 20+ kaas, rauwkostsalade.
T: aardbeien + yoghurt.

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 19:05

*Jeuj* goeie dag gehad!

O: Banaan, cappuccino
T: Appel
L: Maaltijdsalade, frappuccino [half volle melk]
T: 1 kaasstengel, een stukje paprikabrood, bak fruitsalade
A: 1,5 tomaat, hoop komkommer, doperwtjes, 4 vegetarische gehaktballetjes

Annetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 19:09

Ik snap niet hoe jij kunt leven op een ontbijtje van een banaan Ik vind ook wel dat je er weinig eet, of lijkt dat maar zo?
Wel lekker al dat fruit

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 19:24

Doe ik normaal ook niet, maar ik heb zo'n gigantische vreetweek achter de rug dat ik niet het idee heb dat het heel erg is
Die banaan was idd wel erg weinig, kreeg na een klein uurtje alweer honger

Als ik nu calorieen ga zitten tellen weet ik ook wel zeker dat ik te laag uitkom, maar 1 keertje is het niet zo erg lijkt me

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 19:55

Nou, heb me redelijk in kunnen houden. Avondeten was een bordje sla met komkommer en wat stukjes kipfilet. Was niet erg vullend, dus heb er nog een klein eierkoekje bij op.

Zat voor mezelf alweer helemaal goed te praten dat ik een ijsje mocht ("het is zoo warm""ach, zoveel heb je nog niet op""ow ik ga volgende week wel weer beter opletten") maar heb hem NIET genomen.
Zit heel braaf boven op kauwgom te kauwen en te zwoegen op een werkstuk van KCV (waar ik uiteraard veel te laat mee ben begonnen). Ga alleen nu weer naar beneden want ik leef op zolder en het is hier bloedje heet. En nu proberen van het ijs af te blijven.