Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dallista schreef:Luxe lekkernijen voor het weekend!
[ [url=m/sOk2Yj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bDMO1Y.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kpNpDv.jpg]Afbeelding[/url] ]
pradadaan schreef:Zoooo lekker!!!
Hier ook weer een goede box! Er komen vrienden dit weekend dus er zit zat in dit pakket wat goed van pas gaat komen![]()
[ [url=m/xpjejk.jpg]Afbeelding[/url] ]
pradadaan schreef:Zoooo lekker!!!
Hier ook weer een goede box! Er komen vrienden dit weekend dus er zit zat in dit pakket wat goed van pas gaat komen![]()
[ [url=m/xpjejk.jpg]Afbeelding[/url] ]
secricible schreef:Zo heeft onze bakker er steeds alleen maar luxe dingen in zitten. Lekker hoor maar ook niet echt top voor de lijn.
Aangezien ik vanmiddag bezoek heb dacht ik "ah toe maar". Krijg ik 5 broden en een zak broodjes![]()
![]()
Wel blij mee, maar vriezer is wel echt mutjevol nu.
Symke schreef:secricible schreef:Zo heeft onze bakker er steeds alleen maar luxe dingen in zitten. Lekker hoor maar ook niet echt top voor de lijn.
Aangezien ik vanmiddag bezoek heb dacht ik "ah toe maar". Krijg ik 5 broden en een zak broodjes![]()
![]()
Bakker in Leeuwarden waar we vaak naartoe gaan v tgtg heeft of brood pakket met dus alleen brood, mag je zelf 5 dingen kiezen dus kun je zelf weten bruin wit brood of bollen
Of verrassing pakket en dan mag je ook een ding van de gebak kiezen
Ideaal!
lovelyfiefy schreef:Ik dacht gister. O doe ff een bakkerij pakket bij de appie.
[ [url=m/vmjXh9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb nog nooit zoveel broden gehad.
Nu maar even kijken of ik er ook andere blij mee kan maken want dit is voor mij echt te veel
Symke schreef:secricible schreef:Zo heeft onze bakker er steeds alleen maar luxe dingen in zitten. Lekker hoor maar ook niet echt top voor de lijn.
![]()
Bakker in Leeuwarden waar we vaak naartoe gaan v tgtg heeft of brood pakket met dus alleen brood, mag je zelf 5 dingen kiezen dus kun je zelf weten bruin wit brood of bollen
Of verrassing pakket en dan mag je ook een ding van de gebak kiezen
Ideaal!
Steenbok12 schreef:lovelyfiefy schreef:Ik dacht gister. O doe ff een bakkerij pakket bij de appie.
[ [url=m/vmjXh9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb nog nooit zoveel broden gehad.
Nu maar even kijken of ik er ook andere blij mee kan maken want dit is voor mij echt te veel
Jeetje. Lekker maar veel! Hier kosten die simpele broden 0.50 cent los en 0.25 voor een halve. Luxe 0.75. Ligt er niks in die overblijf bakken tot 11.00? Want dit is bijna zonde zoveelalleen liefde en passie ligt er nooit in maar de rest wel. Dit zou hier ook zo'n 5 euro zijn. Vanochtend voor 1.25 1 vloer brood en 2 halfjes waldkorn. Neem aan dat die pakketen zo'n 5 euro kosten? Is zelf kiezen misschieb fijner