Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Midasje schreef:en pinky jou lunch is lekkeerrr
En ik vond dat 222 programma er wel aantrekkelijk uitzien dus ik ga het gewoon probere, dat kan niet kwaad, helpt t niet dan helpt t gewoon niet maar dan heb ik wel lekker cornflakes met chocola

Heb je SRL? moet je even kijken anders of je dat halen kan en op de pijnlijke plekken smeren, werkt erg goed 
We'll see
Valt me van mezelf mee hoe rustig ik nu nog ben, maar weet niet, echt nu echt zoiets van ik zie het allemaal wel en als m'n examen eind van de maand maar goed gaat 
Zou vanmorgen even naar het dorp fietsen om boodschappen te doen maar dat wil m'n knie niet
Dus maar even aan de crackers
Midasje schreef:Denk wel dat het helpt hou ons op de hoogte
je kan trouwens een gratis special K recepten boek downloaden op de site van special k
ik zou na het eerste bokje er al af liggen, wel
maar dat 2 2 2 gedoe vind ik een beetje weinig
en ook niet erg gezond! hoe heb je die scheur opgelopen?
ik heb mijn gewicht dat ik al maanden wil bereikt! morgen nog eens wegen, nu ga ik inplaats voor 62 voor 60 omdat ik dat een leuk getal vind en ik die kleine "flubjes" toch wel nog kwijt wil voor de nieuwe bikinilijn
! eindelijk de eerste keer in mijn leven een bikini.
Ging van de zomer elke keer met een hele groep uit en daar hoorde hij ook bij, wel knappe jongen, maar sprak hem nooit zoveel.. Nou wilde ik eigenlijks weer op dansles en kwam hem 2 weken geleden tegen met bowlen en toen gevraagd oftie niet met me wilde dansen
Maja, nou issie toch wel érrug leuk
Taxi was idd érg duur
Baal er ook een beetje van dat die bustijden zijn veranderd, want dat betekent wel dat ik nu nooit meer vanaf school thuis kan komen, dus maar even zien hoe ik dát nou weer ga oplossen 

Wendy15 schreef:Wat is dat Special K?

ik zie mijn vriend
ga ik slapen en kijken naar zijn kampioenschap karate .. als hij zal

) let niet op de rommel! ben aan het ruimen.
Wendy15 schreef:Ga je echt helemaal op jezelf of op kamers of iets?
)
ben het zat! Sizzy schreef:Mijn dag gisteren:
O: magere yoghurt met fruit'n fibre
t: 1 boterham met linesse
L: magere yoghurt met fruit'n fibre
t: 2 boterhammen linesse/tomaat
D: noodles met kipfilet, groenten, perzik, cashewnoten met zoetzure saus (met stokjes gegeten)
t: klein stukje abrikozenvlaai (vriendje was gisteren jarig!)
PinkyBubble schreef:Jep vind het oko erg eng, om voor het eerst op mezelf te gaan.
Je verlaat je veilige omgevind om geheel op jezelf te gaan brr erg spannend, MAar heb er wel zoveel zin in!