Wij gaan voor ienimini in onze bikini! - Bokkers op dieet #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hermelijn

Re: Wij gaan voor ienimini in onze bikini! - Bokkers op dieet #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 12:37

Ik ben echt zo blij, het is echt moeilijk om hier überhaupt paarden te vinden die niet op een volledig verzorgde pensionstal staan.

BMW Bloos! Mercedes Bloos! Doe maar luxe!

Hebben jullie nog ideeën wat ik met de paardjes zou kunnen doen? Sowieso poetsen, wandelen wil ik ook gaan doen, ze hebben er ook hindernismateriaal staan dus met de oudere paardjes kan ik ook wat vrijspringen...

Gister niet echt erg goed gegeten:
O: 2 bb met kaas
T: -
L: 2 bb met kaas
T: half kaasbroodje
A: vegetarische wrap
T: half kaasbroodje
Heb ook nog eens 8u gewerkt dus echt ideaal was 't niet...

Vandaag (planning):
O: 1 bb met sandwichspread
T: banaan
L: 2 bb met salami
T: appel
T: 2 bb met kaas
A: ?, misschien soep met een broodje ofzo
Laatst bijgewerkt door Hermelijn op 14-08-07 12:41, in het totaal 1 keer bewerkt

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 12:39

mmmm wordt geen nieuwe hoor Bloos
Ik heb nu een Nissan Partol
Afbeelding
en die is niet zo comfortabel op de lange afstanden Haha!

Ik moet straks veel rijden en wil er toch een 2prd trailer achter kunnen hangen.. Dan blijven deze 2 typen over Knipoog

Henzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 12:41

Tsja, wat een luxeprobleem, zullen we maar zeggen! Haha!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 12:42

Gaaaaf trisca!!!! Haha!

SETEFURII

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 15:23

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 19:31

Wow, Trisca, gave auto's *LOL*
Wel foto laten zien als je er 1 uitgekozen hebt!

Mijn dag was weer prima, heb er ook weinig moeite mee eerlijk gezegd om weer gezond te eten Lachen
Keihard gewerkt: 30 containers vracht lossen&laden, veel sjouw- en vulwerk. Alleen was de airco kapot, waardoor het dus smerig warm was Scheve mond

O: magere yoghurt met muesli & zoetstof
T: pakje sultana & banaantje
L: kop bouillon, 2 boterhammen smeerkaas20+
T: 2 appels
D: nasi
T: 2 crackers filet americain
T: ?

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 19:40

Trouwens net echt rotnieuws gehad, moet het toch even kwijt.
In maart 2005 werd bij m'n tante (tweelingzus van m'n vader) longkanker geconstateerd. Ze is behandeld, en in januari 2006 werd ze 'genezen' verklaard: van de tumor was in ieder geval niets meer te zien.

De hoop duurde maar kort, in mei 2006 bleek de tumor nl. weer terug en explosief gegroeid te zijn: kans op genezing was er niet meer en we zouden erop moeten rekenen dat ze nog maar een half jaar zou leven.

Inmiddels leeft ze nog steeds, heeft ze wel 2 chemo's gehad om het te rekken en een half jaar nieuwe medicijnen geprobeert om de groei te remmen, maar inmiddels is het weer zo enorm gegroeid dat alle middelen op zijn. Het is gewoon over nu.

Hoewel je in je hoofd weet dat ze niet meer beter wordt, hou je jezelf voor de gek: ze ziet er niet ziek uit (ze is nl niet kaal), ze werkt nog, etc etc. Maar nu is het toch duidelijk, en wij verwachten ook dat het nu vrij snel gaat: ze wil absoluut geen patiënt worden en wij denken ook dat ze zodra ze niet meer kan werken, ze heel snel achteruit gaat en geen lang ziekbed zal hebben

Het is raar, heel raar, ik kan nu niet huilen, maar weet dat het gewoon een harde klap gaat worden. M'n vader heeft al jaren last van angst- en paniekaanvallen, slikt hier medicijnen voor, maar zijn grootste angst is dus om kanker te krijgen. Ik ben ergens bang dat hij in een enorm gat valt als zijn tweelingzus er niet meer is, en wat dat allemaal met zich mee gaat brengen...

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 19:45

Jeetje Maethoriel, sterkte ermee. Als je je hart wil luchten of met iemand praten die hetzelfde heeft meegemaakt pm je maar Ach gut Ik ben 2 jaar geleden mijn moeder verloren door die rotziekte. Zij wilde ook geen ziekbed en heeft uiteindelijk alleen de laatste dag op bed gelegen.

Nette dag hoor!

Moeilijk Tornadolover. Maak je niet te druk. Over dit soort dingen kan je je vaak drukker maken als nodig is. Misschien is het wel een hele leuke meid en kunnen jullie samen veel lol hebben Knipoog

Mijn avond wordt slecht. Mijn avondeten bestaat uit friet met pindasaus en sla.. Vingers aflikken Bloos
Mijn man belde net dat hij rond 10 uur thuis is, en ik heb geen zin om voor de 2e keer vandaag naar de winkel te vliegen..

Mag een keer toch.. Bloos

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 19:52

Dankjewel Trisca, lief van je Lovers
Op dit moment gaat het wel, in je onderbewustzijn hou je er rekening mee dat die dag gaat komen.
Gelukkig heeft ze wel de tijd om afscheid te nemen, heeft ze grotendeels ook al gedaan, ze is met iedere broer en met haar enige zus een keer wezen winkelen en uit eten geweest, we hebben een grote familiebbq gehouden, ze heeft zelf haar wensen voor haar crematie opgeschreven, in principe is alles geregeld en ze heeft naar eigen zeggen tot nu toe ook heel bewust genoten van alles. Heel anders dan bij m'n andere tante 7 jaar geleden, die heeft een half jaar op bed gelegen en ontzettend geleden en wilde ook niets meer, dat was heel erg...

Het is een vreselijke rotziekte, verschrikkelijk ook dat jij je moeder eraan verloren bent. Ongelofelijk, dat we inmiddels op de maan kunnen komen, maar nog steeds niks gevonden hebben op die ziekte die al zoveel levens verwoest heeft

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 19:54

Vind je het trouwens niet superleuk dat je nu kunt zeggen 'mijn man' *LOL*
Klinkt zo mooi vind ik Haha!

En ach, 1 keer patat mag best toch Vork

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 19:57

Ohw, wat vreselijk Maethoriel. Ik heb er geen ervaring mee in die zin, maar kan me wel voorstellen dat het ontzettend rot is als je alleen nog maar kan afwachten Scheve mond

Heel veel sterkte ermee!!

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 20:12

Tja, een verschikkelijke ziekte. Afscheid nemen is moeilijk, je bent er nooit klaar voor..

Nou ik heb de friet op. Ik word daar altijd zo vol van Scheve mond
Ik begin er eindelijk aan te wennen om Patrick mijn man te noemen. Noemde hem wel eens grappend mijn mannetje, maar man klinkt zo oudbollig.
Ik zal jullie verslag doen van de auto's kijken morgen Haha!

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 20:42

M'n planning is niet helemaal gelopen zoals ik wilde, maar ik heb wel 2 stuks fruit op en net nog een zakje snoeptomaatjes. Iets te veel boterhammen met salami, maar beter boterhammen dan iets te snoepen!

Jammer genoeg moet ik meer van m'n hartige-dingen verslaving afkomen ben ik bang... ach ja.
Morgen voor het eerst naar de paardjes, spannend!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 22:29

Vandaag een klein bosritje gemaakt samen met nog 2 anderen, was erg gezellig Haha!
Was net even iets niet zo leuks en ohjee dan grijp ik weer naar wat lekkers Bloos Zooo slecht van me, maja Scheve mond
Heb vandaag wel lekker uitgebreid m'n nagels zitten doen *LOL* Had ze rood gelakt maar vond het zo saai, dus ben er dingetjes op gaan zitten prutsen en dit is het resultaat Tong uitsteken
Afbeelding

Afbeelding

Denk dat ik m'n bedje maar es op ga zoeken Ja
Lees morgen even bij Lachen

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 22:57

Sterkte maethoriel: meisje van mijn school is onlangs aan die ziekte overleden dus weet natuurlijk niet precies hoe je zou voelen maar leef wel met je mee en als de dag er aan komt zou dat een harde klap zijn.

wendy15: mooie nagels hoor dat zou ik echt niet zelf voor elkaar kunnen krijgen.

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-07 00:44

Kelly, heel veel sterkte de komende tijd! Ik weet heel erg goed hoe het is om iemand te verliezen waar je veel van houdt.. Ach gut

We hebben m'n poes trouwens vanavond om 18 uur laten inslapen. Was best wel zielig, ze ging wel rustig slapen van het eerste prikje, maar van het tweede prikje ging ze vet shocken enzo. Dat was niet zo fijn om te zien. Toch wou ik nog bij haar blijven, zeker weten dat ze er niet meer was en haar daarna nog een kusje geven en voor de laatste keer afscheid nemen. Ga het wel moeilijk hebben hoor, nu ze er niet meer is. Geen poes meer die naar me toe komt rennen als ik thuis kom of als ik weer eens aan het eten ben (want als ik at, betekende dat meestal ook dat zij iets kreeg), geen poes die meer me mee gaat naar de wc en de badkamer als ik ga douchen, geen Muis meer die tussen mijn armen ligt als ik op de pc zit en geen lieve Muis meer om mee te knuffelen, als ik verdrietig ben..

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 07:59

goodmorning dames

wat gaan jullie al lekker snel zeg
dacht ff bijlezen maar daar ben ik toch maar mee gestopt pffffff

sterkte LJ ,knuff voor jou

SETEFURII

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 08:43

Goedemorgen!!
allemaal goed geslapen?
en wat gaan jullie doen op deze feestdag?(als dat in Nederland wel een feestag is, 15 augustus)

Nienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 09:03

Ach wat ontzettend vervelen LJ van je poes. Heel veel sterkte.
Meatoriel: Je denkt altijd dat dat soort enge ziektes ver weg gebeuren en niet bij jou in de familie. Ik kan me heel goed voorstellen hoe je, je voelt. Ga straks als ze zieker wordt gewoon vaak eens bij haar langs en vraag of je wat voor haar kunt betekenen. Voor haar misschien erg fijn dat je er bent en later voor jou een hele troost dat je iets voor haar kon doen.

Mijn Planning:

O- 1 bak optimel fruityoghurt
T- koffie met een plak friese kruidreepkoek
L- 3 boterhammen met halvajam en kipfilet(slankelijn) en een glas karnemelk
T- koffie met een beschuitje kwark en jam
D- gekookte aardappelen met rodebietjes en een tonijnsteak.

Dit is mijn eerste officiele dieetdag!!! Gisteren kregen we eters en helaas ben ik gezwicht voor de wraps.

Ik weeg vandaag 65 kilo en ik wil naar 62 kilo.

Henzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 09:53

Goedemorgen!

Maethoriel, ontzettend veel sterkte met je tante, voor jou, je vader en de rest van de familie! Mijn vriendje is zijn moeder verloren aan kanker, het kan heel slopend zijn. Ik vind het wel erg knap van je tante dat ze nog zo intens leeft, werkt, etc.. Probeer nog zoveel mogelijk van haar te genieten!

LJ, wat naar dat je poes zo ging shocken van het spuitje, bah. Maar je weet ook dat het zo beter is voor het beestje. Ik kan me de leegte thuis voorstellen, dat is echt heel raar in het begin maar het zal langzaamaan wennen.

Nienke, ik zat eens naar je avatar te kijken, ben jij dat?? Dat is een behoorlijke smak zeg! Nagelbijten / Gniffelen

Mijn dag vandaag:
O: 2 Bb met filet americain
T: Appel
L: 2 Bb met sandwichspread, tomaat, soya aardbeienyoghurt
T: Appel
T: Sultana
D: ?? Uit eten met twee vriendinnen
Bew: Niets, geen tijd.

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-07 10:26

Dankjulliewel maartje, nienke & henzz..
Ik ben vannacht tot 3 uur opgeweest, omdat ik maar niet naar bed wilde, waar ze de vorige avond nog met mij in lag..

Ik ging vanochtend op de weegschaal staan en ik was 66.4. Snap niks van mijn lichaam hoor, ik snoep, ik sport al 3 weken niet meer en ik snoep en dan ben ik nog 66.4 hihi.
Heb besloten om zo naar de sportschool te gaan ook omdat ik nog wel slecht eet nu (ben nu ook nog eens ongesteld en ben nu pas vrij na 5 weken gewerkt te hebben dus nu is het een beetje vakantie - zonder zon en zonder leuke dingen Boos! - voor mij). Ga niet meteen 2 uur zoals eerst want volgens mij werkt dat een beetje demotiverend na 3 weken niks gedaan te hebben Tong uitsteken

Planning zet ik dan ook weer eens neer:
O: 50 gram muesli met Sojamelk
1 uur sporten
L: 2 br. mini afbakbroodjes, 1 plak 30+ kaas
10 min lopen, dokter, 15 min lopen
T: 4 stukjes Milka biscuit chocola
T: appel
A: zvrijst, gyrosreepjes & roerbakmix
naar Yen -> poetsen, wandelen
T: halve galia meloen

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 10:38

Volgens mij levert dat ook heel veel spierpijn op, LJ! Nog sterkte met het verlies van je kat Ach gut

Wat is er trouwens zo slecht aan wraps, Nienke? Het is toch gewoon een goed avondmaal? Als tussendoortje zou ik er nog kunnen inkomen... Ach ja Lachen

Mijn planning:
O: 2 bb met snijworst
T: ?, misschien een appel maar ik moet om 12:45 weer weg, dus misschien heb ik er geen tijd voor
L: 2 bb met kaas
T: ?, als ik er zo niet aan toe kom neem ik dan de appel
A: nog onbekend

Gisteravond het maar weer eens met m'n vriend over afvallen gehad... Hij wil me wel steunen maar ik schaam me zo voor m'n gewicht dat ik het hem ook niet durf te vertellen en dan schiet het niet zo op...

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 10:52

Sterkte Maethoriel Ach gut

Wat naar van je poes LJ Ach gut

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-07 11:02

Dit probleem krijg je dus als je 3 weken niet naar de sportschool bent geweest: je hebt géén zin meer. Ik heb eigenlijk wel zin om wat te eten, maar om te gaan sporten. Nou nee! Tong uitsteken

Nienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 11:05

Henzz schreef:
Goedemorgen!

Nienke, ik zat eens naar je avatar te kijken, ben jij dat?? Dat is een behoorlijke smak zeg! Nagelbijten / Gniffelen

d.

Neeeeeee hahaha dat ben ik niet!!!! Zoiets doe ik niet. Haha!

_Scarlet_ schreef:
Wat is er trouwens zo slecht aan wraps, Nienke? Het is toch gewoon een goed avondmaal? Als tussendoortje zou ik er nog kunnen inkomen... Ach ja Lachen

...

Ja idd maar ik heb echt heel uitgebreidt mexicaan gegeten.
2 Wraps met kidneybeans/chilibonen, kipfilet courgette, paprika, champignons, ananas en ui. Daaroverheen een flinke lading kaas!
Ijsbergsla erbij (gezond Ja )
Dorito's cool mexican met quacamole (schrijf ik dit goed????)
en een maiskolf.
Totale maaltijd schat ik op ongeveer 1100 kcal.