Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 20:56

@ LittleAnn: Jemig, sterkte, aai je katje maar van mij.
@ Ilse: ik durf het met die hitte ook niet aan. Heb het vrijdag overdag geprobeerd, maar merkte aan alles dat het te heet was, Amo had z'n aandacht er gewoon niet bij en liep continu over zijn eigen benen te struikelen van vermoeidheid. Heb nu dus maar besloten of heel vroeg of 's avonds te gaan rijden...Zo lag Amo nog heel lekker te slapen vanochtend toen ik om kwart over 9 met zadel voor z'n neus stond...haha hij was wel even verbaasd.

En jaa ik ben WK fan. Eén - nuuuuuuuul.
Nouja, normaal gesproken interesseerd voetbal me niks, maar naar het WK en EK kan ik echt met plezier kijken, tenminste, naar Nederland. Vandaag echt geweldige wedstrijdsfeer, heerlijk. Heb me heel goed in kunnen houden, maar 2 stukjes hemaworst op, en de rest aan de voorbij laten gaan (en dat terwijl ik diegene was die met alle schalen hapjes rond moest).

Sizzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 21:34

Oeh LittleAnne lees het nu pas
Sterkte, wat ongelooflijk kl*te

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 21:59

Nederland 2, Cristiano Ronaldo Alleen het is nu rust
Ik ga zo nog even een bakje magere vruchtenyoghurt eten tijdens de 2e helft en dan ga ik mooi slapen

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 07:50

Poehhh het is nu al heet en het is nog geen eens 8 uur!
Heb ook helemaal geen zin om te eten, zit nu aan een halve liter water

Ilse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 07:53

Hmpf.. ik heb áltijd zin om te eten

Net dan op een heel klein stukje cake op naast mijn enorme bak Fruit n Fiber

Annetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 08:02

Ik heb ook altijd zin in eten, dat is nu net het vervelende en daardoor komt het ook dat ik die extra kilo's heb.

Echt heet vind ik het nog niet gelukkig en woensdag gaat het weer afkoelen. Misschien een leuk vooruitzicht voor je Spetterlover?

Ik heb vandaag herkansing tentamen. Ik heb dit tentamen volgens mij al 6 keer gemaakt en ben van plan om het nu toch écht te gaan halen Duimen jullie voor me? Ik moet om 10 uur.

Mijn dagje:
O: twee volkoren krackers met slankie smeerspul, beker melk, actimel
T: appel of twee
L: Ik denk uhm... een broodje kaas, of nog twee krackers. Ligt eraan of ik thuis eet of op school. (ben om 1 uur thuis namelijk)
T: Joghurtje
D: ... nog niet bekend

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 08:04

Succes!
Nou ik vind het ook al warm hoor...en het wordt alleen maar warmer. Ik heb ook altijd honger, dus tja.

Planning;
O: schaaltje magere joghurt met cruesli
T: Appel, plakje ontbijtkoek
L: 2 volkoren boterhammen (1 kipfilet, 1 light pindakaas)
T: Waterijsje
A: Geen idee
T: Fruit

Van sporten zal niet veel komen vrees ik, met dit weer. Misschien vanavond nog even rijden maar denk het niet.

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 08:13

Ik heb ondertussen een broodje met sandwichspread gegeten, maar ik ben gewoon misselijk
Neem wel gewoon extra eten mee naar school, zal straks wel trek krijgen

Annetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 08:44

Misselijk zijn komt natuurlijk gewoon door de sandwichspread, dat is vies
Nee even serieus, misschien heb je slecht geslapen, is het benauwd in je kamer, heb je veel in de zon gezeten, dan kun je daar misselijk van worden, hoofdpijn krijgen enzo. Heb ik ook wel eens. Gewoon veel drinken en wel proberen te eten, anders wordt het alleen maar erger.

LotteAnna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 09:03

Littleann: meid, veel sterkte met je katje!

Gister was mijn dag erg bagger qua eten betreft, maar Guus Meeuwis heeft alles goedgemaakt!! Twas echt helemaal geweldig. De reis terug was alleen iets minder; als haringen in een tonnetje die bus in....dat was zweten geblazen...

mijn dag staat nog niet helemaal vast:
O: boterham met rookvlees en plak ontbijtkoek
T: -
L: fruit, ontbijtkoek en beschuitjes met rookvlees
T: ?
A:?

Veeeeeeeeel water drinken!!

Sizzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 09:07

Pfff zit weer op m'n stage maar het is hier bloedjewarm (geen airco) blehhh

Vanmorgen was de weegschaal wel lief hier

LittleAnn weet je al wat meer van je kat?

Mijn dagplanning:
O: magere yoghurt met fruit'n fibre
T: drie mandarijnen en 1/3 plakje cake
L: twee bruine boterhammen met linesse naturel en plakjes tomaat
T: twee nectarines
D: ? (afscheidsetentje van een huisgenoot)
- poging tot paardrijden in deze hitte.

Girley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 09:55

Wat zijn jullie lief meiden, thanx!
Ik heb inmiddels weer wat nieuws: het pootje wordt toch gezet en ik mag hem vanavond op gaan halen, hij zal 4 weken kooirust moeten houden en dan gaan ze weer rontgenfoto's maken. Maar er is maar 20% kans dat het geneest, dus wsl zal zijn pootje dan toch geamputeerd moeten worden

Mijn planning:
o: halfvolle melk met all bran en een perzik
t: 2 plakjes volkoren ontbijtkoek
l: twee volkoren crackers met light kaas
t: veeel fruit: meloen en perzik
a: broccoli met een vegetarische burger

Ik krijg met deze hitte alleen bijna niks weg

Geen airco Sizzy? pffffff

Sizzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 10:06

Lief dat je hem toch de kans gunt! Ik ga iig heel hard duimen dat het toch goed heelt

Ja is echt niet uit te houden hier, laptops en printers hebben kuren door de hitte

SAKKIA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 10:11

Jeetje dat is niet leuyk van je kat, veel sterkte er mee..........

Ikben niet verder aangekomen en ik ben ook nog ongesteld dus ik denk dat ik wel weer wat ben afgevallen. Ik wil er deze week wel even flink tegen aan en zeker een kilo afvallen. Dat moet gewoon.
Dus mijn planning:
o: allbrann met magere yoghurt, yakult light halve liter water met vitamine bruistablet
t: appel
l: 1 boterham met sla, magere kaas, komkommer en cherry tomaatjes, 1 boterham met sla, kalkoenfilet komkommer en cherrytomaatjes. appel
t: plakje ontbijtkoek
a: verse boontjes, aardappels en een gehaktbal van rundergehakt......Verder veeeeeeel water..

Mijn moeder zei dat je met dit weer zowiezo wat vochtvast houd. Hoeveel je ook drinkt......

fourth

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 10:28

Ga voor je duimen LittleAnn, ik hoop dat zn pootje behouden kan worden!

Mijn dag...o ik ben weer helemaal actief Vanochtend van acht tot kwart voor negen gefitnesst, niet enorm intensief trouwens want het was daar HEET en druk. Daarna gelijk door naar mn lieve verzorgpony [haha ik kom altijd verliefd terug ] en daar heb ik de stal uitgemest, 20 minuten met haar [SNEL! ze was nogal hieper de pieper] gewandeld [lekker buiten aan de weg instappen, bak was nog bezet] en daarna gelongeerd.
We hadden trouwens veel bekijks, ik had haar per ongeluk een knaloranje halster omgedaan, totaal niet bij dat malle WK stilgestaan hehe. Voetbalpony werd ze genoemd :')

O: Banaan, cappuccino
T: Appel
L: Maaltijdsalade
T: 2 boterhammen, bak gemengd fruit
A: Geen idee

Veel groente en fruit ja, ik heb het idee dat ik een beetje moet ontgiften na mn walgelijke dagen

LotteAnna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 10:30

@Littleann: jeetje, wat erg van je beestje, kooirust is geen pretje, maar idd fijn dat ie een kans krijgt!

@ SAKKIA: ik heb ook het idee dat ik vocht vasthoud, mijn schoenen zitten krapper...

Jamy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 10:48

Goeiemorgen!

Ik ben mijn dag al goed begonnen! Ik ben wezen hardlopen. Ik heb eerst ong 5min gelopen om op te warmen, toen steeds 4 in joggen/hardlopen, 2 minuten wandelen, 4 minuten hardlopen, enz. En 5 minuten afkoelen. In totaal 40 minuutjes weggeweest, dus wel netjes!
Af en toe onder het hardlopen ff het tempo wat versneld en dan weer wat rustiger.
Maar opzich is dit wel een fijne manier van lopen Dit kan ik iig ook zeker 2 keer per week doen, en in mn vakantie misschien wel 3 keer.

Mijn planning voor vandaag:
O: klein glas goedemorgen drinkontbijt en plakje ontbijtkoek met boter
T: liga continue (ow die zijn zooo lekker )
L: 2 volkorenbroodjes, 1 met appelstroop, 1 met iets wat ik nog niet weet
T: stukje komkommer denk ik, we hebben niet zovele in hius.
D: ? (vast wel weer bbqen)

En vanavond nog 3 kwartier les met Utah!

En nu mag ik de hele dag leren voor tentamens voor morgen waar ik nog niks aan gedaan heb!

kenso0wlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 10:52

Ik ga duimen voor je katje Littleann!

Gistere was echt een rottijd en aangezien ik over 6 weken op vakantie ga wil ik toch nog wel wat kilo's eraf hebben!
Dus ik ga weer even slim-fasten

O: slimfast drinkmaaltijd
T: appel
L: slimfastmaaltijd
T: /
A: Weet ik nog niet!

Ik ga misschien straks lekker naar het strand, wel eng maar ik ken daar toch niemand dus het kan me niks schelen wat ze over me denken!!

Sizzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 10:52

Haha oops Jamy, succes dan maar met dit weer!

Kensoowlover hoe groot ben jij met welk gewicht?

Jamy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 11:01

Kensoowlover, het lijkt me niet goed als jij de hele dag maar SLimfast eet, ik zat laatst die verpakking te lezen, maar het is wel belangrijk datje ook normale maaltijden neemt en groente en fruit enzo, je kan volgens mij niet al je maaltijden vervangen door slimfast!
Tenminste dat is wat ik eruit opmaakte. Volgens mij is het de bedoeling dat je bv of je ontbijt, of je lunch ofzo vervangt door Slimfast en bv een slimfast tussendoortje neemt.

Jamy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 11:01

Sizzy schreef:
Haha oops Jamy, succes dan maar met dit weer!

Kensoowlover hoe groot ben jij met welk gewicht?

Ja idd oops maar we hebben een zwembadje in de tuin dus ik kan af en toe daarin springen en ff afkoelen

kenso0wlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 11:13

Ja als het goed is, is het de bedoeling dat je 1 maaltijd, je avondeten, gewoon normaal eet. Dit doe ik dan ook! Maar die tussendoortjes hebben we niet in huis dus dan eet ik gewoon wat meer fruit ofzo!

Ik ben 1.68 groot* of klein en weeg 68 kg... bleeee veel te veel!

__Nathalie__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 11:27

hallo allemaal!!! ben weer terug.

Littleann: veel sterkte met je katje! ik zal duimen voor zijn pootje!!

Ben een weekend naar scheveningen geweest met nog 6 vriendinnen dus was even computer loos ik heb heel slecht gegeten maar geen gram aan gekomen en ook niet afgevallen. 3 keer uit eten geweest over dag ijsjes taart tostis etc gegeten dus niet echt dat je zegt heel gezond Het was wel onwijs leuk, erg weinig geslapen dus ben wel onwijs gaar nu maar dat was het waard heb ook nog gebungeejumpt van pier
ik ga er deze week ook weer flink tegen aan dat ik nog meer kwijt raak zit nu alweer paar weken op het zelfde gewicht...

Annetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 12:06

Annetje schreef:
Mijn dagje:
O: twee volkoren krackers met slankie smeerspul, beker melk, actimel
T: appel
L: bord havermout
T: Joghurtje/stuk komkommer
D: ... nog niet bekend

Even aangepast.
Tentamen ging goed, was na een half uur al klaar wass lekker kort dit keer gelukkig.

De weegschaal liet iets minder leuks zien vandaag, meer dan vorige keer dat ik me woog. Heb vandaag ook beetje last van mijn buik, is opgezwollen enzo iets verkeerds gegeten denk ik ofzo, maar ik zou niet weten wat.

Ziolette

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 13:14

Ik meld me vandaag ook weer .

Van het weekend is het wel aardig gegaan, veel bezig geweest maar zaterdag veel vlees op (mini-BBQ ), dus er zal niet veel af gegaan zijn.

Vandaag:

O: 1 knackebröd met boter en hagelslag + 1 liga fruitkick (geen tijd om brood te laten ontdooien en te smeren)
T: bakje rauwkost (geen dressing oid)
L: 4 plakjes zeebonk (zwaar klein rond brood, 1 plakje is qua grootte te vergelijken met een halve normale boterham). 2x met kalfssmeerworst en 2x met zwitserse grillworst + 1 beker melk.
T: opkikker + banaan
A: nog geen idee, vind het geen weer voor warm dus denk dat ik maar een kop soep met wat brood neem.
T: meloen + vla