Oehh wat en goede dingen komen er voorbij. Heb er ook weer het een en ander van opgeslagen. Prei-mosterd soepje gemaakt en weer die verrukkelijke meatpie van de appie
Jilletje schreef:Ik ben meer geschikt voor de avond en nachtdiensten Hier idem, ik heb nu 2 dagen vrij na 3 dagdiensten gehad te hebben.Vandaag stond ik om 6.30 op, dat noemen we tegenwoordig uitslapen Goedemorgen allen trouwens!
Mjam, lekker Lay_D! En werkze allemaal!Ik had zaterdag even lekker uitgebreid gekookt Vooraf: Zelfgemaakte bao buns met pulled chicken met ingemaakte uitjes erop Hoofd: Varkenshaas met portsaus, zelfgemaakte aardappelgratin en salade met vijgen en burrata Na: Salted Caramel panna cotta met pecannoten
Lunch gisteren en vandaagSoep met bruine bonen, ui en winterpeen. Vandaag ook met linzen en tomatensaus erdoor.
gaucho schreef:Vanochtend maar gewoon een bieten smoothie, na een week vakantie en wat vier momenten ivm aankoop huis weer even terug naar normaal.]Nog gefeliciteerd trouwens Restje gyros, tzatziki en tomatenrijst erbij gemaakt als lunch.
Lekker gewokt met vega wokreepjes, zoetzure saus en ananas. Natuurlijk ook wokgroente. Het was lekker
Ik vind die ananas wel een beetje jammer friezenfan2 schreef:Lekker gewokt met vega wokreepjes, zoetzure saus en ananas. Natuurlijk ook wokgroente. Het was lekker[ [url=m/gX1jgu.jpg]Afbeelding[/url] ]