Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Ik ben een meisje van 26 jaar dat woonachtig is te Wellen. Ik heb tot mijn 21ste ongeveer altijd paard gereden maar moest door een blessure mijn grote hobby jammer genoeg opgeven.
Enkele maanden geleden heb ik echter terug groen licht gekregen van de kinesist dus ik hobbel weer lustig rond.
Nu ben ik echter op zoek naar een lease of bijrijdpaard om vaker en ook serieuzer aan het werk te kunnen gaan. Ik wil terug dressuurmatig aan het werk!
Wat ik precies zoek:
- paard of grote pony.
- braaf, betrouwbaar paard maar zeker geen probleem met een beetje karakter
- de mogelijkheid om les te volgen (minstens 1 keer in de week)
- de mogelijkheid om een paar keer per week vrij te rijden, te longeren, op termijn evt. te gaan wandelen, ... En ook gewoon met het dier bezig te zijn
- gestald in de omgeving van Wellen, Alken, Kortessem
Een bijdrage in de kosten is bespreekbaar afhankelijk van wat de mogelijkheden zijn.
En dan wat meer over mezelf:
- 26 jaar oud
- woonachtig te Wellen
- in het bezit van een rijbewijs B
- werk fulltime
- 15 tal jaar ervaring (zowel dressuur als springen, maar momenteel wil ik enkel nog dressuurrijden met misschien af en toe een sprongetje)
Alvast bedankt om mijn advertentie te lezen. Mocht u me hierbij kunnen helpen hoor ik het graag via een reactie op deze advertentie.
Mvg
Debbie
Armaris schreef:Ik ga toch even gaan uitkijken, het kriebelt hier
Heb jij tips om de zoektocht wat gemakkelijker te maken?
SaNNeS88 schreef:als je een eigen paard hebt, ben je ook verantwoordelijk voor dierenartskosten en dergelijke, die kun je niet verhalen op een eventuele bijrijder, daar moet je je wel van bewust zijn