Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mistic schreef:Pasta mag, het liefst volkorenpasta (dat vind ik dus niet te eten). Met wokgroente en een vegaburger of een klein beetje mager rundergehakt.
Ik doe er dan altijd wel een lepel saus doorheen, want droge pasta is niet lekker.
Er zijn vele recepten met pasta, ik denk dat je goede (met weinig kcal) kunt vinden op internet.
March schreef:Uk heeft er één. Ik vind ze wel leuk maar daar lopen er hier al honderd van rond. Ik wil 'n border collie
Pivanti schreef:Mijn planning:
O: kwark, eetlepel honing, muesli en appel
T: 5 rijstewafels (echt verslavend die dingen!)
L: 3 volk. boterhammen met cervelaat, en 2x vruchthagel (ze hadden weinig gezonds bij mn oppasadres)
T: 2 plakjes ontbijtkoek
D: ?
T: ?
Tjaa moet pannekoeken bakken voor de kids.. weet nog niet of ik dat zelf ook ga eten. Misschien eet ik wel sla, doperwten en rijst/aardappeltjes uit de oven...
benangelique schreef:gedverdegedver mistic, dit is gewoon dierenmishandeling.
gaan jullie nog actie ondernemen richting die arts?
benangelique schreef:he bah, wat een tegenstrijdige berichten! mistic die afscheid van een dier moet nemen en march die een pupje mag verwelkomen!
march, wil je mij van het wel en wee van je pup op de hoogte houden? gezien ik ook een friese stabij wil?
midas, pb me maar even.
Mistic schreef:Ontbijt:
- 1 glas optimel
- 2 crackers met slankie 20+ met kruiden
Tussendoor:
- 1 appel
- 2 rijstwafels
Lunch:
- 3 crackers met komkommer
- 1 appel
Tussendoor:
- 2 rijstwafels
Pivanti schreef:Mijn planning:
O: kwark, eetlepel honing, muesli en appel
T: 5 rijstewafels (echt verslavend die dingen!)
L: 3 volk. boterhammen met cervelaat, en 2x vruchthagel (ze hadden weinig gezonds bij mn oppasadres)
T: 2 plakjes ontbijtkoek
T: liga milkbreak en een glas chocomelk
D: ?
T: ?
Tjaa moet pannekoeken bakken voor de kids.. weet nog niet of ik dat zelf ook ga eten. Misschien eet ik wel sla, doperwten en rijst/aardappeltjes uit de oven...
Chubby schreef:Mijn planning voor vandaag:
O. 2 bb light kaas en halvarine, kop thee met zoetje
T. worstenbroodje, kop thee met zoetje
L. 2 meergranenpistolets gezond, glas melk
T. 2 koffieleutjes
D. wraps met gerookte zalm,slamix, pijnboompitjes en mon chou en glas fruitsap
T. biogarde met banaan