Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Was echt kapot na dit drukke weekend en heb tot 12u op bed gelegen

Het gaat allemaal lang niet zo lekker meer als in het begin

Kan je daar niet beter een rijbak van maken... scheeld je per week 3 uur tijd
En in die tijd kan je erin gaan rijden
. Zo, ik zie dat bijna iedereen een belabberd weekend achter de rug heeft (op dieetvlak bedoel ik dan
). Mijn weekend was ook niet al te best. Te veel plakjes cake, te veel chipjes die zomaar vanzelf m'n mond ingingen enzo
. Maar vandaag gaat het voorlopig goed.
)
)
pfff... wij hebben hier achter t huis maar 1 klein stukje gras... maar dat wordt ook echt wel verwaarloosd
trisca schreef:bij gesteld![]()
O: Special K met melk en kop senseo
T: stukje ontbijtkoek senseo, water en groene thee
L: fruitsalade van kiwi, banaan, peer en appel
T: sultana appel en banaan
A: aardappeltjes prei en kip
T: activia
Verder vanmorgen 45 min fitnes, boxen gemest, 10 min hard gelopen en zo paardjes rijden (2 vandaag)
Strafkamp voor mij deze week
trisca schreef:ga je mee op strafkamp Annetje?![]()
Ja, na de carnaval ga ik weer serieuzer letten op mijn eten en dan komt het goed.
Nienke_ schreef:Goedemiddag Aniek! Met dit mooie weer lekker op bed liggen! Ik krijg energie van dit weer.
Ga straks naar buiten. Tuinieren. Zonet de ramen al gedaan. Lentekriebels......... En we hebben nu al 7 lammetjes. Ik neem een fles water mee de tuin in. Dan drink ik iig genoeg. De grasmaaier moet ook nog voor een beurt. Er mankeerd altijd wat aan. Ik zag net dat er een tweedehands tuintrekker aangeboden werd. Lijkt me wel wat maar is mindergoed voor de conditie.
Ik maai 2 x per week met een motormaaier. 1,5 uur per keer. Zucht......... Het grasveld is 22x 40 meter

Nienke_ schreef:Mijn paard houd niet van regen en helemaal niet van wind. Wel handig als je traver wil oefenen trouwens want ze kan dan heeeel goed met de kont naar de regen draven. haha