ik heb gister lkkr pizza gegeten...maar ik mag nu niet naar beneden want er is net gedweild...:S dus ik kan nu niet eten:SHELP ik heb honger:(
gisteren aardappels, vlees groente.Vandaag ragout, kippe en vlees/champignon met pasteitjes uit eigen bakkerij Mijn ouders hebben het vreselijk druk in de zaak nu dus we eten nu simpel.
gister de restjes van kerst opgebakken: varkenshaasje met veel champignons, uien en paprika met kookroom (soort sausje word het dan) en aardappelpartjes.vandaag bietenstamppot met een baconburger
Spetterlover schreef:Wij eten andijvie vandaag En we hadden er ook nog verse appelmoes bij (had mijn moeder zelf gemaakt) dus was lekker
Ik heb lekker een biefstukje met aardappelpuree en rode kool met appeltjes en rozijntjes Gemaakt in mijn mooie nieuwe pannenset
Ik heb gegeten: Opscheplepel verse appelmoesWitte bonen in tomatensausBroccoliRijstAardappelpureeJavaanse burgerTja, dat krijg je.. broertje lust dit niet, vader lust dat niet.. Ik lust het allemaal
Mijn lunch was twee oliebollen en een salade vandaag haha Vanavond zelfgemaakte groentensoep met een stokbroodje
Vanavond simpel een tijdelijke topper van Iglo met volgens mij iets van aardappeltjes, vlees en pepersaus.