Die van mij vonden het meestal vooral 'knap dat je dat volhoudt, want vlees is zo lekker', en een paar waren sowieso ook al vegetariër

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kelly1992 schreef:Hallo,
ik heb even een vraagje aan jullie. ik eet nu sinds een aantal weken geen vlees of dierlijke producten, echter merk ik nu heel erg dat ik veel moe bent. Ik weet dat dit kan komen door dat je lichaam zich moet aanpassen, maar hebben jullie tips om dit te voorkomen?
ik drink eet elke ochtend Alphro Yogurt & drink ook elke dag 1 glas Alphro drink.
& eet minstens 1 keer per week Spinazie voor het ijzer.
Kaus schreef:Één minuut te laat om m'n bericht te bewerken![]()
Even vooruit denkend. Ik heb binnenkort 's avonds iets op school. Hierbij gaan we dus ook op school eten. Kans is groot dat we patat met een frikadel of kroket gaan eten. Nu eet ik die sowieso niet, maar is de patat 'veilig' om te eten?
Magrathea schreef:allemaal fervent "hurr hurr ik moet vleesch anders krimpt mijn piemeltje nog erger"-figuren.
Sonja_vR schreef:helaas moet je met (veel) dieet voorschriften tot in den treuren duidelijk zijn idd![]()
bij vegan dus echt wel de vermelding dat je dus echt geen enkel dierlijk produkt nuttigt , dus ook geen kaas en vis (want ja, vissen zijn blijkbaar geen dierenbloemkool met kieuwen dan?? )
maar net zo goed met andere dieet dingetjes hoor... iets wat heel duidelijk is voor de 1 is 1 groot vraagteken voor de ander qua definitie, soms hilarisch...vaker een beetje jammer...