Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Davinia_ schreef:Meiden, ik kom eventjes binnen vallen.. Ik wil morgenochtend voor het eerst havermout met yoghurt gaan eten. Maar moet ik het dan gewoon vannacht in water laten wellen en dan morgen in water koken? Afgieten en in de yoghurt gooien?
Bhriseis schreef:PhorEn we moeten ze natuurlijk niet te veel gewoon maken zeg.
Anders voel ik me maar eenzaam hoor, zonder pc, zo helemaal alleen, in een donkere kamer, met enkel mijn bakje havermout om me te vergezellen![]()
Kruimelige toetsenborden zijn herkenbaar, dan zeurt mijn vriend (voor wie zijn computers baby's zijn)
KarinvdM schreef:Cayenne schreef:Gebeurt het eigenlijk wel eens andersom dat jullie ontbijt op bed krijgen?
Grapje zeker....
Paardje1005 schreef:Ik praat hier even mee.
Ik ga deze week het voor het eerst proberen. Alleen ik heb zoveel manieren gezien hoe jullie het eten dat ik niet kan kiezen. Ik zoek een manier wat snel klaar is, iemand tips voor wat ik kan nemen?
Raja schreef:Paardje1005 schreef:Ik praat hier even mee.
Ik ga deze week het voor het eerst proberen. Alleen ik heb zoveel manieren gezien hoe jullie het eten dat ik niet kan kiezen. Ik zoek een manier wat snel klaar is, iemand tips voor wat ik kan nemen?
heb je een magnetron?
Dan is het heel makkelijk om smorgen een bakje met havermout en wat melk zo'n anderhalve minuut in de magnetron te zetten.
Is het te dik? Doe je er wat melk bij en is het meteen een beetje afgekoeld om op te eten
Je kan er dan honing of wat suiker in doen