Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Amira_ schreef:O: 2 broodjes
T: oreokoekje
T: beschuitje met vruchtenhagelslag
A: broccoli, wortels en suddevlees
Tussendoor nog heel veel zoute drop want heb een beetje een griepje en ongelooflijke keelpijn.
Ik wil ook zulke gezonde lijstjes als bv bhriseismaar wij hebben nooit zoveel gezonds en ik krijg niet zoveel naar binnen per dag haha
phormicola schreef:Depende: je bent de enige nietHet eerste wat ik te horen krijg als ik zo'n brouwsel aan m'n lippen zet is: "WAT IS DAT????!!!!" en dan zo'n smerig gezicht erbij
Als je een fruitsmoothie wil maken met groenten erin, moet je er voor zorgen dat je meer fruit hebt dan groenten, dan overheerst het zoete van het fruit. Wil je een groentensmoothie maken met fruit erin, hou ht dan bij 1 of 2 stukken fruit en breng de smoothie op smaak met verse kruiden.
Ik ben ook niet wild van sommigen van m'n brouwsels, maar tot nu toe is er geen eentje smerig
Depende schreef:Vooral die met Tofu erin toen dacht ik echt 'al geef je me geld toe, dan nog zou ik niet tofu drinken'![]()
Ben altijd meer de klassieke smoothies gewend, zo rechtstreeks uit een boekje, maar eens wat uitproberen is ook wel leuk natuurlijk. Nu ga ik mijn galia meloen snijden
boooo schreef:O: Boterham met hagelslag en een boterham met jam
L: Boterham met ham en een boterham met kaas
T: Appel
T: Handje drop, yoghurt en een cracker leverworst
A: Stukje aardappel en sperziebonen
T: Vruchtenyoghurt + 2 chocolade koekjes
En helaas niet gesport.
Bhriseis schreef:@ Amira: voor ik aan de shred begon (en zelfs nog tijdens de shred) zat ik gemiddeld op 1200-1400 kcal. Soms zelfs nog minder. Uiteindelijk ben ik mijn spijsvertering zowat gaan boosten, en nu denk ik na de lunch vaak: ohjee, ik ontplof nog wel eens... maar anderhalf uur later gromt mijn tonnetje alweer hoorIk sla om de vijf dagen fruit in, en dat snijd ik en doe ik in bakjes in de koelkast, ik ben sowieso veel te lui om elke dag ananas te staan snijden
Ik vul elke dag op voorhand netjes mijn eetmeter in, zodat ik zeker genoeg binnenkrijg op een dag, en verder is het smullen maar
Ik heb véél meer energie en raad eens... sinds het begin van de shred ben ik een kg afgevallen (en vele centimeters), en tot nu toe kom ik geen gram bij. En zelfs al zou dat zo zijn, dan is dat zo erg niet, Jillian traint alles wel strak
![]()
Maar heel erg bedankt voor het complimentje, het kostte me wel wat wilskracht om normaal te durven eten