Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
!
Deze heb ik al eerste geplant. 
! 

Bij Dirk een mooie klimroos gekocht....een roze en ik denk dat ik die over een partij zwerfkeien ga laten groeien en een deel bodem.

). Heb nu een rijtje van drie pompoenplantjes, cherry tomaten, moneymakers, courgettes en pepers. Ik zie wel wat er op komt, vorig seizoen is alles opgekomen en zat ik met 20 tomatenplanten, 6 courgettes en 4 pompoenen, nogal veel voor en paar bakken... Waren wél leuke cadeautjes! Iemand nog tips w.b. makkelijke bonen? Er zijn afgelopen jaar wat beukenhaagjes doodgegaan op mijn dakterras (staan tegen dik beton gaas) en heb nog een soort prieel achtige stok welke kaal is. Dakterras staat op twee uur daglicht na lekker in de zon, wel wat wind. Iemand ervaring met bonen of peulen die dat lekker vinden? Doperwten doe ik liever niet, die heb ik als kind gehad en hoewel die bijna overal groeien is het een takkewerk om alles te doppen
leonie87 schreef:Jullie hebben al hele plantjes!
Argh wat doe ik fout hahaha. Bij mij zijn er maar een paar uitgekomen. Die zijn nog heel iel en zielig maar die doen tenminste wat
Ik heb wat water erin gezet, geschikte potgrond, beetje bemesting, nog wat potgrond en wat vocht, zaadjes en wat potgrond. Waarom doet de helft het maar? Wat kan ik beter doen?
Ze krijgen elke dag een afgemeten hoeveelheid water met een spuitje langs de zaadjes af.
Wie heeft de gouden tip?