En ik ben jaloers op al je springvormen! Dat wil ik ook!@Dora: die pompoentaart klinkt goed! Halloween valt dit jaar op een woensdag en laat woensdag nou mijn taartjesdag zijn, ik heb al een mooi recept gespot in mijn bakboek. Dus die ga ik dan eens proberen.
Maar hoe bedoel je yoghurt toevoegen voor de smaak, in het mengsel of dat erbij eten ofzo?@Ollie: wat raar dat het geen romig mengsel werd zeg! Heb je wel lang genoeg gemixt? Bij mij duurt het ook soms even vordat de boter en suiker een romig mengsel zijn..
Voor de geïntresseerden, het fruit uit de vriezer is komende week bij de Ap in de aanbieding. Tweede voor de halve prijs! Inslaan!
Vooral tegen de aardbeien heb ik een afkeer sinds ik een doosje gekocht had waar de helft gewoon nog half groen was. En die frambozen werden al helemaal een prutje, nee doe mij de blauwe bessen maar. 
.
jullie maken zulke mooie dingen! Ik vroeg me af of jullie misschien een manier weten om kruidnootjes te bakken zonder gebruik te maken van een weegschaal? (student in het buitenland hier
, soms moet je er wat voor over hebben!

héérlijk. Mijn huisgenote had laatst ook brownies gebakken..