Ik merk wel dat ik meer moet afwisselen met het eten, wel heb ik - trots op mijzelf - alles wat lekker is met de afgelopen keer boodschappen doen laten liggen in het schap. Op 1 bakje cashewnoten na, hier mag ik van mijzelf 1x in de week een handje vol van eten.
Overigens ontbijt ik met cornflakes met halfvolle melk, 's ochtends een bakje fruit, lunch twee krentebollen met kaas, 's middags een mueslireep, s'avonds avondmaaltijd (vlees, rijst/aardappelen, groenten, soms een sausje) en dan 's avonds vaak een fruithapje. Daarnaast probeer ik meer dan 1 liter water per dag te drinken (weet het alsnog te weinig) en dit gaat zo moeizaam...

Wat ik vooral probeer is pakjes-koken vermijden en gebruik te maken van verse groenten (al dan niet vers gekocht en daarna ingevroren, ik woon maar alleen en kleine porties kopen is duur...)
Alleen goed: Ik mis de afwisseling en heb het idee dat ik wel voedingsstoffen mis. Misschien toch eerst mijn ontbijt aanpassen naar iets wat meer voed. Tips zijn érg welkom.
(Maar ook hier: Moet passen in de tijd, te koken zijn voor 1 persoon en het liefst ook budget fijn. Daarnaast moet het binnen 4 dagen op zijn, ik zit namelijk 4 dagen in mijn eentje en 3 bij mijn ouders) Hélp