Pippaa, ja haaks barf is echt vlees met gemalen bot, het ruikt naar mijn mening ook sterker dan carnibest. Hoe bewaar je het?
"Echte" dieren zou ik ook niet geven, in de zin dat ik nog kan zien wat het is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magrathea schreef:Ik moet zeggen dat het niet mijn hobby is, maar als ik bordjes wegbreng op mijn werk word ik er soms wel even naar van. Ook als mensen hun vlees half laten staan..Heb je niet geleerd je bord leeg te eten van je moeder? Zucht.
Liek_ schreef:Ik kom even boos doen. Ik had laatst lasagne gemaakt met een compleet pakket van de plus. Zit er verdorie gewoon varkensvet in!! Stel klojo's!! Ik ben echt BOOS.
Renske_M schreef:Liek_ schreef:Ik kom even boos doen. Ik had laatst lasagne gemaakt met een compleet pakket van de plus. Zit er verdorie gewoon varkensvet in!! Stel klojo's!! Ik ben echt BOOS.
Ik kan me daar ook nog t meest boos om maken idd, dat soort verborgen vlees wat overal in verwerkt zit. Volgens mij missen mensen dat ook totaal niet als je het zou weglaten, dus ik snap niet waarom ze het erin doen
Liek_ schreef:Nee stond er niet op maar seriously?! Lasagne is gemaakt van PASTA en de saus van TOMAAT. Hoe moet je nou in godsnaam bedenken dat daar niet vega is? Ik heb het nu los gekocht, losse bladen en losse saus en daar zit niks in. Dus waarom dan wel daarin?!