Ik koop m'n spullen meestal bij taart & decoratie, maar kan iemand mij vertellen op welk prijsniveau makro ongeveer zit met fondant ed. als het niet in de aanbieding is? En is er ook peil te trekken op wanneer de aanbiedingen wél zijn?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mayo schreef:De tafel van 18 zit in UtrechtMaar dat is niet mijn winkel, niet heel goedkoop en van de mixen alles eigen merk, dus lastig te combineren met voorraad die je nog thuis hebt staan.
Samantha_ schreef:Mayo schreef:De tafel van 18 zit in UtrechtMaar dat is niet mijn winkel, niet heel goedkoop en van de mixen alles eigen merk, dus lastig te combineren met voorraad die je nog thuis hebt staan.
Ja weet ik, maar zie daar maar eens te parkeren voor de deur, en ik kom daar niet eens binnen met kinderwagen.
Dus mayo, jij bent ook klant, als ik een winkel begin?
prakkie schreef:Heb gelukkig al alle puzzelplaatjes af (alleen dikkie dik moet nog een cadeautje in zijn handen)en het kroontje. Dat scheelt een hoop voor aankomende week.
Ik heb dan een stapeltaart (3laags) met kroontje, een stapeltaart (2laags) met voetballogo, 2 gewone taarten met puzzelplaatje, een meptaartje en 2 3D taarten met poppetjes erop.
Van het weekend de poppetjes nog in elkaar zetten, de taarten bakken en alvast de bc maken, het kan maar af zijn.
Sarisv schreef:Waarom scheurt mijn marsepein telkens als ik het over me bolletje heen wil leggen.. Of naja het ligt er al voor de helft er op en dan scheurt het.. Moet je het nog langer kneden ofzo?? Het was ook niet droog ofzo...