@ Ingrid: ik snap de logica wel hoor, ik zit ook zo in elkaar. Je hebt op zo'n moment gewoon ongezonde bende 'verdiend' terwijl je gewoon weet dat je daarna dubbel baalt (althans, zo gaat dat bij mij).
Ik zit nog steeds goed op het spoor. Ik hoop maandag 3 kilo te zijn afgevallen (onder de 70 kilo), maar weet niet of ik dat ga halen. Ik ben wel al 6 cm in mijn taille kwijt. Ik ben vandaag sterk geweest. Heb op een borrel tussen 4 en 7 alleen wat pinda's, blokje kaas en spa rood op en op de terug weg hebben we bij La Place gegeten ipv bij de Burger King (wat was dat lastig zeg!). Heb een wokschotel met kip en wat Japanse saus gegeten en de rijst laten staan. Damn, ik ben sterk! Morgen nog zo'n uitdaging op de verjaardag van mijn vader. Ik neem mijn iegen taartje (muffin) en hapjes mee. Moet goed komen!
Grapjasjes12
Geplaatst: 13-11-10 21:55
Ah, ok, daarom snap ik het niet Ik ben geen emo eter, ik heb gewoon de maag van een olifant
xingridx
Geplaatst: 13-11-10 21:57
ik moet zeggen dat het 'voel me rot' effect wel mee viel, omdat ik het echt bij een pizza gehouden heb (hoewel ik ook een zak chips gekocht had ) en niet zoals ik anders had gedaan, me echt helemaal volgebunkerd heb
vandaag gewoon weer met frisse moed doorgegaan en echt onwijs gesmuld van mn speklapje met boontjes als avondeten
coydog
Geplaatst: 13-11-10 22:53
Sterk blijven Ingrid, je kunt het!!!!! Hier ook met onwijs hongergevoel thuisgekomen, uur reistijd meer dan normaal omdat de vlaketunnel dicht is. Vriendlief gooit de frietpan aan, man, en dan braaf wachten tot je visjes ontdooit zijn, hoorde m'n maag piepen geloof ik Maar we hebben eindelijk een menzweep van 2 meter gevonden, en ik heb een nieuwe riem voor mijn buckles(andere kwam gaatjes tekort). Oja en een burberry ruit petje Veel gelopen dus dat zal de lijn wel goed doen mag ik hopen.
Imre
Geplaatst: 13-11-10 22:55
Kan gebeuren, Ingrid. Hopelijk heb je van je pizza genoten! Ik heb vanavond voor het eerst pompoensoep gemaakt. Had van de week pompoensoep in een zak van de supermakt, maar die was smerig! Dus besloten om het zelf te maken. Mjammie!
Veel goede berichten hier in de vorm van verdwijnende kilo's en fijn aanvoelende gezichtjes Ingrid, goed van je dat je het toch weer opgepakt hebt! Ik heb eigenlijk weinig te melden, behalve dan dat de weegschaal -19 kilo aangeeft. Moet ik dan ook nog melden dat ik hier heeeeel blij mee ben? Vast niet
Ik heb verschillende recepten gecombineerd. Voor de liefhebbers wil ik het hier best plaatsen. Gisteravond kreeg ik ineens knallende koppijn en ik heb de hele avond als een zombie op de bank gelegen. Visite afgebeld en niets kunnen doen. Vannacht heel slecht geslapen. Bah. Nu eerst maar eens een flinke kop thee en dan kijken of de hoofdpijn wegblijft. Moet nog naar twee verjaardagen.
Voor en nafoto's zijn leuk! Zag laatst weer foto's van jaar of 6 terug...pfff wat was ik toen een plank zeg Toen had ik maat 38, maar er zat geen vorm in
En wauw, gefeliciteerd Oscar, wat een mooi resultaat! Dan is het toch bijna tijd voor friet met mayo?
Wow, wat een resultaat! Op de eerste foto's vind ik je trouwens ook helemaal niet dik ofzo, dat valt reuze mee. Maar op de laatste foto's ben je wel een stuk strakker. Het is ook goed aan je gezicht te zien. Mooi dat je nog een beetje wangen over hebt, anders krijg je al gauw zo'n ingevallen toetje en daar wordt eigenlijk niemand mooier van
Strak is zeker fijn Ik hoef niet meer helemaal strak te worden, daar word mijn lichaam niet mooier van namelijk wil wel beetje figuur over houden
maar als ik af moet gaan op hoe mn broeken zitten en hoe mn lichaam nu al verandert, is er denk ik toch al een 2 a 3 kilo af
En net genoten van mn tonijnsalade!
merk ook dat het KH-arme met een beetje eigen twist nog veel beter te doen is dan strict de regels van SB te volgen Zo eet ik wel eens meer zuivel als toegestaan (door bijv. een keer een glas melk te drinken s ochtends, naast mn kwark en yoghurt) of eet ik meer kaas dan toegestaan, maar pff, moet kunnen hoor! zo blijft het leuk!
Ik eet volgens mij ook afentoe meer kaas dan staat aangegeven, of meer slagroom. Lijkt geen zier uit te maken, zolang ik maar niet 10 khd meer per dag binnenkrijg
Ik wil over een paar dagen naar de 30 khd. Iemand tips? Ik heb tot nu toe toegevoegd: