Ik had eerst ook de aardbeien-smaak erbij gekocht, om door de botercreme te doen, en dat smaakte heerlijk!
Denk dat zonder een smaakje het te veel boter is. Fondant is eigenlijk soort marsepein zonder amandel xD
Tis soort suiker

Ik heb nog niet met marsepein gewerkt dus weer niet het voor-nadeel

Ik heb bij Taart en Decoratie nu de CK student kit gekocht, met 8 kleuren-potjes, maar anders zou je die Sugarflair Paste Colour kunnen gebruiken.
Verder weet ik niet. Heb ook nog maar 2 taarten gemaakt

heb weer n redelijk grote bestelling gedaan waaronder 5kg marsepein omdat ik dat gewoon écht nodig heb voor opdrachten die ik heb staan..
ben er woensdag geweest, want ben door mn hele voorraad marsepein heen, en zei had ook geen 5kg meer liggen.. alleen nog van die voorgekleurde stukken van 250 gram en wat gekleurde 1kg stukken voornamelijk in oranje (WK) heb het gevraagd wanneer het binnen was als ze het zou bestellen.. maar dat was helaas niet op tijd

zijn beiden geen grote taarten qua omvang) en die oldtimer 3d-taart net maar afgezegd.. daar had ik ook materialen enz voor nodig, en meer spul.. wat ik nu gewoon echt niet optijd binnen heb..