Oh ik ga ook eens kijken of ik een variant op de varkentjes kan maken... Heb het op dit moment helemaal niet leuk thuis en dat zou wel eens een goede afleiding kunnen zijn!!!
Mrisss
Geplaatst: 01-12-09 12:46
Die biggetjes zijn echt super leuk! Ik denk dat dat dan ook mijn eerste poging tot een wat specialere taart wordt. Alleen hoe groot zijn jullie taarten? Bakken jullie dat gewoon in een springvorm van 24cm ofzo?
Dat wisselt, de biertaart van laatst was een 24cm ronde springvorm. De vierkante taarten zijn tot nu toe allemaal 20x20cm (heb nu wel een 25x25 en een 15x15 vorm erbij gekocht), de overige ronde taarten waren allemaal 20cm ronde springvormen.
Sunshine80
Geplaatst: 01-12-09 16:17
Zow net weer een bestelling gedaan bij de leukste taarten!!! Lekker weer marsepein en biscuitmix en wat tools besteld!!! Ohja en nog wat rolfondant, zwarte marsepein, mix voor botercreme... Ik ga zaterdag lekker een taart freubelen
Ben op dit moment aan het scheiden, dus ik mag mezelf best even verwennen, vind ik!!!!
Volgens mij is dit wel goed hoor. Ik bestel het kant-en-klaar... ben lui aangelegd wat dat betreft:D
JuliaMaria
Geplaatst: 01-12-09 16:34
Ik wil voor mijn moeders verjaardag (dag voor kerst) een boltaartje maken en daar dan een sneeuwpopje op boetseren. Lekker simpel, maar perfect voor mij.
Alleen vraag ik me af hoelang je marsepein kunt bewaren, neem aan dat het verpakt in de koelkast moet?