Ik heb net de caloriechecker even ingevuld en kom voor vandaag op 1720.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
we blijven duimen

Katja schreef:Zo, net een proefabbo voor een maand bij de dure sportschool in de buurt afgesloten.
Mocht het bevallen dan moet ik maar even denken of ik daar zoveel geld per maand voor over heb.

Dat zijn 'gelukkig' methode lessen 
dat is wel beter dan aanomen, maar toch pff..
ik ben benieuwd 

) aardappels en boontjes 

Mogguh dames 

Toen van 5 tot 6 wezen spinnen en om 7 uur 'dinnetje van de boot gehaald
Hebben we lekker een pizza besteld en zijn van half 10 tot half 11 wezen bowlen.. Zat een groep jongens van beetje onze leeftijd en die begonnen al meteen tegen ons te praten en te geinen
Dus was érg gezellig met bowlen
Toen nog ff airhockey gedaan en tegen zo'n boksding staan slaan
Waren met de auto, dus ik kon niet drinken en had toch wel weer eens zin in een drankje
Dus wij terug naar mijn huis en lopend het dorp in naar de kroeg.. Was niet veel aan, dus uiteindelijk zijn we met z'n 2en op 1 fiets 7 km weer teruggefietst naar de koog en daar naar de kroeg gegaan
Was zo ongeveer leeg
Wij aan de bar te zitten en de barman zo gek gekregen dattie allemaal hele foute muziek ging draaien en wij zaten daar keihard mee te zingen
Het dondert en het bliksemt en het regent meters bier!
Ondanks dat er niemand was nog lekker gedanst
Was een groepje ons gevolgd daarheen en die gasten begonnen uiteindelijk tegen ons te praten en doen en was wel lache
Dus toch gewoon gezellige avond gehad en beetje lopen geinen
Even boodschapjes gedaan, naar de pony geweest en om kwart over 10 in de sportschool om te fitnessen
Toch nog lekker anderhalf uur gesport
Even naar het paardenwinkeltje geweest en toen ff in de kringloop rondgesnuffelt.... tot Jaap in ene binnenkwam
Dus wij weggegaan en niks gezegd, dacht dattie mij niet had gezien.. Blijkbaar wel, kreeg ik later een smsje of er niet eens even hoi vanaf kon.. Maar hij had ook niks gezegd, dus ik heel droog teruggestuurd van joh bij jou toch ook niet. Maar was wel raar hoor, en deed wel pijn, eerste keer dat ik hem weer zag sinds het uit is
Maar merk wel dat ik me steeds sneller over die dingen heen kan zetten 
Zijn we nog in de zonnewijde zeg maar gaan liggen, lekker warm
Doet ie in ene water over ons heen
Ik schrok me kapot

Klonk echt goed! Lekkere muziek
Nog wat bekenden tegengekomen en gezellig bijgekletst en staan headbangen waardoor ik nogal een zere nek had de volgende dag
Toen om uurtje of 12 naar de Koog gegaan en daar nog uit geweest en lekker gedanst en alles, vriendin van mij werkt daar en die maakt ook altijd de foto's van het uitgaan enzo en die maakte een foto van ons, maar ik wilde ook nog een foto van mij en vriendin waarmee ik daarheen was, dus ik zou haar bij haar arm pakken, maar ze liep net door, dus ik pakte iemand anders bij de arm
Schaammoment
En hele knappe jongen waar ik altijd helemaal zenuwachtig van wordt in de sportschool was ook uit en wij stonden te dansen en ze zij dattie paar keer naar me stond te kijken
Dus helemaal zoiets van oioioiiiiiii 
Volgende ochtend weer vroeg wakker, paard gereden en toen moest ze alweer naar huis 

Kwam ik een vriend van een eerdere ex tegen (waar ik nog wel leuk contact mee heb trouwens
) en die doet dus kickboxen en zei dat ik maar es mee moest gaan en dan ging hij wel met me sparren, dus dat is wel tof
Sta ik daar ook niet zo alleen van ohjee en nu 
Sorry maar ik voel me gewoon totaal niet lekker, en ik doe niet aan crashen,
als je terug zou lezen naar mijn schema;s , ik zit altijd rond de 2000 of iets minder...
!