Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ga met oud en nieuw 5 dagen naar Vlieland, ook lekker rijden. Natuurlijk niet op mijn eigen paarden, maar sommige manegepaarden ken ik erg goed van de tijd dat ik daar werkte, dus dat is ook lekker vertrouwd. Of misschien probeer ik een leuke nieuwe. Heb er nu al zin in! Blinnii schreef:Ik haatte Cicero om te vertalen.

En gelijk een keukenweegschaal, want Sonja wil dat je alles weegt. Sommige dingen schat ik gewoon en denk dat ik daar aardig goed in ben, maar dit dingetje kostte maar 2 euro en het werkt ook nog
Blinnii schreef:Ellen, denk je wel om dat koffie eigenlijk helemaal niet zo goed voor je is?

benangelique schreef:vlieland is ook gaaf. na de rit op jouw paardjes ben ik helemaal in luve met ijslanders imre. die wie weet wat nog komen gaat...

Ik drink trouwens thuis vaak maar 1 kopje per dag. bij mijn ouders meestal wel meer.
benangelique schreef:Alleen tegen een zak hoorboksen, heftig!
ben te mietig om teruggemept te worden maar het is een heel intensieve les waarbij je een uur lang tegen een zak boxt en schopt en met veel buikspieroefeningen en opdrukken
Fijn dat t goed blijft zittenleuk lekker op het strandrijden op vlieland!benangelique schreef:Ik eigenlijk ook niet dus nu doe ik dit in plaats van huiswerk maken en slapenklinkt wel leuk manon! heb helaas echt geen tijd voor een sportschool. baal ik wel eens van.
Ik ben ook maar weer lid geworden van de sportschool...maar ja inderdaad wanneer moet je gaan...
En misschien nog tai bo proberen daarna... 
ik had voor mn eindexamen Vergilius (althans, volgens mij, weet het niet helemaal zeker meer
) en dat examen was ehct zo moeilijk 
ben op dit moment echt zwaar geldloos, maar wil het ook echt nog keer doen met vriendlief 
hele lijst meegekregen met tips om zo goed mogelijk voor te bereiden, ben echt benieuwd!
)
...

) en hoop dat ik nog wel paar keer kan werken, en dan overleef ik de decembermaand wel