[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blinnii

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 13:11

Ik haatte Cicero om te vertalen. Haha!

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 13:12

Ik ben geen bhv-er, alleen ontruimer. Knipoog

Wat een heerlijke plek om met de paarden naartoe te gaan! Haha! Ik ga met oud en nieuw 5 dagen naar Vlieland, ook lekker rijden. Natuurlijk niet op mijn eigen paarden, maar sommige manegepaarden ken ik erg goed van de tijd dat ik daar werkte, dus dat is ook lekker vertrouwd. Of misschien probeer ik een leuke nieuwe. Heb er nu al zin in!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 13:13

Blinnii schreef:
Ik haatte Cicero om te vertalen. Haha!

Ik schrijf nu al een heel A4-tje en ik heb nog geen punt gezien ROFL

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 13:14

Daarom.. ik kwam altijd in de knoei met al die bijzinnen. Slim

Wat een gave locatie om heen te gaan met de paarden Angelique, ik ben jaloers op je!

MaiMai

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 13:44

Ik vond het leuk om Cicero te vertalen, maar wij hadden dan ook echt een hele leuke docent. Helaas nam hij aan het eind van de 5e afscheid.

Sok, veel plezier!

Angelique, dat ziet er leuk uit. Wordt vast gezellig Lachen

Belinda, beterschap!

Ik heb net 2 paar nieuwe handschoenen gekocht, ik raak ze altijd kwijt Tong uitsteken En gelijk een keukenweegschaal, want Sonja wil dat je alles weegt. Sommige dingen schat ik gewoon en denk dat ik daar aardig goed in ben, maar dit dingetje kostte maar 2 euro en het werkt ook nog Haha!

Mijn planning vandaag:
o: cracker halvajam
t: 1 kiwi
l: pistolet hawaii
t: glas optimel
d: 125 gr. gekookte aardappelen, andijvie, quorn, bakje rauwkost
t: sinaasappel

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 13:50

Blinnii schreef:
Ellen, denk je wel om dat koffie eigenlijk helemaal niet zo goed voor je is? Lachen

ja dat weet ik Knipoog
Ik probeer ook te minderen, maar het is eigenlijk echt een verslaving van mij, ik probeer het nu maximaal bij 3 koppen op een dag te houden Knipoog
Ik heb voor een aantal maanden terug ook weleens dagen gehad dat ik het dubbele dronk.

Maar is thee gezonder dan??
Dan probeer ik op 1 kopje koffie per dag over te stappen op thee Knipoog

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 13:58

'gewone' donkere thee is niet veel gezonder, groene thee (met smaakjes), rooibos en kruidenthee wel. Ja

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 14:11

wat is cicero? blond he?

vlieland is ook gaaf. na de rit op jouw paardjes ben ik helemaal in luve met ijslanders imre. die wie weet wat nog komen gaat...

koffie? bleh! bovendien krimpen je borsten er ook nog van.... Clown

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 14:17

benangelique schreef:
vlieland is ook gaaf. na de rit op jouw paardjes ben ik helemaal in luve met ijslanders imre. die wie weet wat nog komen gaat...

Volgende bokkers op dieet meeting: weekendje Vlieland en IJslanderrijden. Haha!

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 14:19

Cicero is een schrijver Knipoog

Heb net via een internetshop boxhandschoenen besteld. Staat er zo afhalen zonder verzendkosten.. ik kijken waar ze zitten zitten ze bij ons in het dorp ROFL

Gegeten en gepland
O: pimkoekje en glas yogho
T: twee pakjes fristi & thee met suiker
L: bruin broodje met twee plakken kaas & cola light
T: Peijnenburg hapklaar volkoren
D: nog niet bekend
T: banaan

Heeft iemand nog tips voor mijn dag? Vanavond ga ik een uur boxen dus dat is vrij intensief vandaar de banaan erna nog.

MaiMai

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 14:21

Ik had vanavond koffiestress, de koffie was op, of beter gezegd, ik kan het nieuwe pak niet vinden. Ik was helemaal
hyper en onrustig. Nu heb ik weer koffie dus de rust is wedergekeerd Lachen Ik drink trouwens thuis vaak maar 1 kopje per dag. bij mijn ouders meestal wel meer.

Ik ben helemaal voor een meeting op Vlie Tong uitsteken

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 14:23

meeting op vlie is een goed plan!

boksen, heftig!

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 14:25

benangelique schreef:
boksen, heftig!
Alleen tegen een zak hoor Knipoog ben te mietig om teruggemept te worden maar het is een heel intensieve les waarbij je een uur lang tegen een zak boxt en schopt en met veel buikspieroefeningen en opdrukken Knipoog

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 14:25

Paulien, Leuke foto's trouwens van Madeira! Mooi hoofdstel, die heb ik gezien, had er over gedacht die te kopen!

Belinda, succes met je examens!

Sanne? (dacht ik) leuk dat je een weekendje brussel geboekt hebt! Lachen

Leuk Angelique! Naar otterlo! Is mooi rijden daar hoor!

Irme, mooi gemaakt die halsverlenging Knipoog Fijn dat t goed blijft zittenleuk lekker op het strandrijden op vlieland!

Haha ja leuk Irme! Wil ik best een proberen op een ijslander rijden!

Ik moest vanmorgen 5.45u op bah! Even gewerkt, toen knollie gereden Maar had last van mn linkerarm met rijden... even boodschapjes gedaan en straks weer werken over een uurtje...

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 14:46

klinkt wel leuk manon! heb helaas echt geen tijd voor een sportschool. baal ik wel eens van.

pivanti, hoe komt het dat je last had van je arm?

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 14:47

benangelique schreef:
klinkt wel leuk manon! heb helaas echt geen tijd voor een sportschool. baal ik wel eens van.
Ik eigenlijk ook niet dus nu doe ik dit in plaats van huiswerk maken en slapen ROFL

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 15:04

Ja tijd he... Knipoog Ik ben ook maar weer lid geworden van de sportschool...maar ja inderdaad wanneer moet je gaan...

Ik ga morgenavond weer... pilates doen (moet van de fysio)
Maar ja eerst werken (6.45-8.30) dan naar mn pony dan weer werken gelijk tot 18u en half7 begint pilates Knipoog En misschien nog tai bo proberen daarna...
Zit nu bij een andere sportschool en hier hebben ze wat meer verschillende lessen.. dus wat nieuwe dingen proberen. Volgende week ook hip hop streetdance proberen...

Angelique, ja denk dat het komt door mn rug/schouders, dat dat doortrekt naar mn arm. Is vooral mn linkerarm (en heb ook altijd meer last van mn linkerschouder). M'n stabilisatiespieren (oftewel houdingspieren) zijn in m'n rug en schouders heel zwak (jaren geleden van een knol gevallen). Wel vorig jaar naar de fysio geweest, maar kreeg maar 9 behandelingen vergoed dus weer gestopt, maar moet eigenlijk veel oefeningen doen en had eigenlijk iedere week fysio gemoeten voor een langere tijd (ene week manueel en andere week oefentherapie).. En pilates raadde hij ook aan. Dus daar nu dan maar eens mee begonnen... En ja verder denk ik voor volgend jaar een dure verzekering maar te nemen zodat fysio 100% vergoed word en dan weer naar de fysio te gaan.. Maar ja weet nog niet waar ik die tijd dan weer vandaan moet halen..

Is wel een raar gevoel met rijden (had dat eerder wel op een pony die ik voor iemand reed,omdat die links heel erg vast hield, maar met pablo heb ik tot nu toe geen last van gehad, maar voelde al vandaag dat mn schouders heel erg vast zitten, dus misschien dat ik daardoor er nu wel last van had tijdens het rijden) maar is een raar gevoel.. niet echt pijn, maar geen kracht in je arm hebben en ja ik weet niet... rottig gevoel...

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 15:16

bij mij word alles 100% vergoed. door zo'n zelfde akkefietje als jij kan ik niet zonder regelmatige behandelingen van de manueel en fysio.
je klachten komen me ook zeer bekend voor. het voelt als een soort kramp? ontspannen, teugels in 1 hand nemen, zwaaien met je zere arm en weer de teugels in 2 handen nemen.

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 15:46

Ja wat je al niet over kan houden van zo´n akkefietje he...

Nee geen kramp eigenlijk... beetje tintelen ofzo... geen kracht hebben...
Merk ook als ik bijvoorbeeld twee emmers water til, dat ik minder kracht heb vooral links...

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 15:53

vervelend dat je last hebt, Pivanti Nagelbijten / Gniffelen

Cicero, hou op Nagelbijten / Gniffelen ik had voor mn eindexamen Vergilius (althans, volgens mij, weet het niet helemaal zeker meer Clown ) en dat examen was ehct zo moeilijk Nagelbijten / Gniffelen

Sanne, leuk weekendje Brussel Haha! ben op dit moment echt zwaar geldloos, maar wil het ook echt nog keer doen met vriendlief Haha!

Ik heb vrijdag om 11.00 uur mijn stagegesprek in Delft Hyper! hele lijst meegekregen met tips om zo goed mogelijk voor te bereiden, ben echt benieuwd!
Hoop echt zo dat het wat wordt, want moet eigenlijk voor de kerstvakantie alle documenten etc voor mn stage rond hebben Nagelbijten / Gniffelen

kleine wijziging in planning, was brood vergeten mee te nemen (lekker bijdehand Clown )
O:yoghurt met muesli
T: pannekoek
L: bruin pistoletje filet americain
T: 2 appels
T: 2 geroosterde boterhammen met smeerkaas
D: maaltijdsalade Lachen

En nu even keihard bikkelen voor school om aantal opdrachten voor morgen er door heen te knallen Nagelbijten / Gniffelen

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 16:06

ik ben nu ook een beetje geldloos, en dan komt december er nog aan, derde kerstdag wordt m'n vriend 25, kost ook weer geld Tong uitsteken ...

Maarja, heb m'n lening bij de IBG voor 2 maandjes maar iets omhoog gegooid.. Lachen

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 16:16

ja, die lening loopt bij mij ook al, maar wil ook weer niet al teveel lenen, dat heb ik in Spanje ook al gedaan namelijk, en hij was oorspronkelijk voor mn collegegeld..ouders betalen hem ook terug Nagelbijten / Gniffelen
Maar goed, krijg als het goed is eind vd maand mn salaris van september gestort (waren ze even vergeten Boos! ) en hoop dat ik nog wel paar keer kan werken, en dan overleef ik de decembermaand wel Clown

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 16:36

m'n ouders hebben jaaaren gespaard voor mn collegegeld ed, maar dat geld was na 2jr op, de rest moet ik zelf betalen... :-(, dus daar komt volgend jaar wrs ook nog eens collegegeldkrediet bijop..

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 16:38

Er komen idd weer dure maanden aan,
Gelukkig nog vrijgezel dus hoef geen dure cadeau's te kopen voor mijn ' vriend '
En in de familie doen we ook geen cadeau's meer met de verjaardagen, en met kerst en sinterklaas ook al jare niet meer.. dus..

Ik moet het wel alleen doen van stufie en zakgeld Tong uitsteken
Maarja. als ik een doel voor ogen heb waarvoor ik sparen wil heb ik het ook redelijk snel bij elkaar
Dat is in dit geval een EEE pc.
Zon €335-...
Moet nog €276.60-
Heb net even uitgerekend, alleen van stufie tot en met januari en 6x werken nog, dan heb ik hem bij elkaar Haha!

Voor de rest gaat het aan mijn dagplanning houden trouwens goed Lachen
Heb alleen ipv koffie thee gedronken, jaja Lachen
Wij hebben alleen maar groene thee thuis.. de anderen hier thuis lusten geen gewone thee Tong uitsteken

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 16:38

ja, mijn ouders hebben het eerste jaar betaald, maar mijn zusje doet tegelijkertijd ook een HBO-opleiding, en ze willen het wel betalen, maar beetje duur alles bij elkaar, dus hebben dealtje gesloten, lenen het collegegeld etc en als we de studie binnen een redelijke tijd afronden, betalen zij de lening terug. En tot nu toe staat voor mij die deal nog steeds, mn zusje moest na 1,5 jaar stoppen met de Pabo, dus die mag het nu zelf terugbetalen Lachen

en nu echt even aan de slag! Doei!