Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
en ook nog van die vervelende klasgenootjes
)
voel ik me ook goed bij hoor. en idd lekker was het zeker!
je moet toch iets doen he. Morgen poedersuiker toets! Nog niets voor gedaan. bah bah..
LittleAnn schreef:LJ rustig aan hoor!!!
Wendy,mijn dansschool is een maandje geleden geopend

Gaaf joh! 

Haha, kan ie het mij mooi leren
Snap ook niet waarom ie nou weer in de brons gaat dansen met mij want hij kan het al vettt goed
Vind het stiekem een hele leuke jongen
Voelde eerst helemaal niks meer
Toen kijken een gat in m'n net nieuwe rijbroek
Bloedde wat enzo, maar dacht achhh schaafwondje, valt mee.. Alleen toen we verder reden begon het toch wel goed zeer te doen en zat uiteindelijk in tranen op mn paard door de pijn in mn knie
Loop nu ook nog behoorlijk mank en doet goed zeer, dus hardlopen zit er even niet in
Heb morgen ttt van autorijden dus hoop dat het dan wat beter gaat, wel stevig balen 
Ouders gebeld en die zeiden dat ik maar een taxi moest pakken, ka-ching, 65 euro 

We waren overigens maar met zijn drieën in de buitenbak, dus alle ruimte. En tja, toen ging ik galopperen. Eerst linkerhand, eerste keer flink bokken, maar tweede keer netjes aangesprongen. Toen de rechterhand. Eerste keer aanspringen weer bokken, nouja dat had ik wel verwacht. En toen de tweede keer aanspringen, nou hij ging hélemaal uit zijn plaat!
Steigeren en dan direct erna bokken, en elke keer zijn benen verder onder zijn lijf zetten zodat hij steeds boller werd. En het nadeel bij hem is, hij stopt gewoon niet. Echt níet. Had het nog best lang volgehouden, maarja, uiteindelijk toch zandgehapt. Deed even flink zeer, beide kuitspieren zeiden auch. Toch maar weer er op gegaan, maar dat was geen succes. Draafde rustig over een lange zijde, en ineens gaatie weer helemaal uit zijn stekker. Om niks, ik deed niks, was niks aan de hand! Kon toen godzijdank wel blijven zitten, maar leuk was het niet. Later probeerde hij nog te schrikken van mijn jas (die er al het hele uur lag), maar toen vond ik het ook wel genoeg en heb ik hem snel weer op stal gegooid, na wat bedreigingen ("ik ga frikandellen van je maken!
").
. Doe maar even rustig aan. Wendy, jij ook trouwens, dat hardlopen kan wel even wachten.
.

dan gaan er dit jaar echt veel mensen trouwen op jouw verjaardag... 08-08-08
en volgend jaar op de mijne 09-09-09