ukje; wat rot van je cyfers en ook nog van die vervelende klasgenootjes Lieke; eind weg zeg, wel een hele ervaring maar kan me voorstellen dat je je vertrouwde omgeving mist
hier opzich wel een redelijke dag;
O: 2 witte broodjes met ham + Kracker met 20+ kaas T: 2 koppen koffie met melk L: 3 boterhammen (2 light jam, 1 gestampte muisjes), appel T: thee, plak ontbijtkoek A: aardappels (uit oven), sperzieboontjes, pudding (ja slecht, maar lekker ) T: eierkoek + appel
Dank je LA voel ik me ook goed bij hoor. en idd lekker was het zeker!
ook nog eens veel beterschap liekje.
En ik dacht zo, als ik goed eet moet mijn hamster dat ook, lekkere rozijnen en druifjes en nootjes gegeven je moet toch iets doen he. Morgen poedersuiker toets! Nog niets voor gedaan. bah bah..
*edit: ik heb me laten doen door zo een heerlijke halve mango en een glas lekkere melk
oeh lana krijg zin in mango nu je het zo zecht en dat andere van jouw klinkt ook erg lekker. Heb net een potje uitgehuild bij me moeder en me moeder heeft me een beetje opgebeurd. Weet dat ik nu heel veel meot gaan oefenen voor mei dus ga maar flink aan de studie de komende 2,5 maanden.
IS HET OK HOOR UKJE. doe je best he! er is ook een meisje in imjn school die zich nog gewaagder kleed als mij; als er iets is praat ik met haar! en die is echt zo van "funny dat ze emohomo zeggen man " xD echt zo.. en dat beurd wel op! want eigelijk zijn ze zielig
Wendy,mijn dansschool is een maandje geleden geopend
Wat leuk! Had er toen nog wel iets van meegekregen dat je daarmee bezig was Gaaf joh! Wat voor danslessen geef je allemaal? Ik ben sinds vrijdag (weer, ben vorige keer halverwege de brons gestopt omdat het uit ging met mn toenmalige vriend) begonnen met dansen. Heb een danspartner die al topklasse heeft gedanst Haha, kan ie het mij mooi leren Snap ook niet waarom ie nou weer in de brons gaat dansen met mij want hij kan het al vettt goed Vind het stiekem een hele leuke jongen
Was weer heel fanatiek aan start to run begonnen. Zou vandaag les 3 lopen, vanmorgen even lekker een bosritje maken met een vriendin. En m'n paard liep wat te klooien, waren aan het draven en opeens vliegt ie opzij en vlak langs een boom en ik knal er volll met m'n knie tegenaan Voelde eerst helemaal niks meer Toen kijken een gat in m'n net nieuwe rijbroek Bloedde wat enzo, maar dacht achhh schaafwondje, valt mee.. Alleen toen we verder reden begon het toch wel goed zeer te doen en zat uiteindelijk in tranen op mn paard door de pijn in mn knie Loop nu ook nog behoorlijk mank en doet goed zeer, dus hardlopen zit er even niet in Heb morgen ttt van autorijden dus hoop dat het dan wat beter gaat, wel stevig balen En had vanavond school in Utrecht tot 10 uur, normaal heb ik dan altijd de laatste bus naar huis vanuit amersfoort naar voorthuizen... Zijn die tijden veranderd, oftewel, de bus gaat maar tot 10 uur en ik kan dus niet meer van school thuis komen Ouders gebeld en die zeiden dat ik maar een taxi moest pakken, ka-ching, 65 euro Bluh, wat een baaldag
Ik heb ook een baaldag. Even kopieren uit ander topic.
Ik ben gisteravond van m'n paard geflikkerd. Had les, en moest op een beestje dat de laatste tijd wat onbetrouwbaar is (jongen in m'n les had er 3 keer na elkaar naastgelegen), dus was al op mijn hoede. Maar het eerste half uur ging zooo lekker, echt perfect, nog nooit zo lekker op hem gereden. Lekker ontspannen en voorwaarts, wel kijkerig, maar het is een tuiger dus dat hoofd zit al hoger dan bij andere paarden. We waren overigens maar met zijn drieën in de buitenbak, dus alle ruimte. En tja, toen ging ik galopperen. Eerst linkerhand, eerste keer flink bokken, maar tweede keer netjes aangesprongen. Toen de rechterhand. Eerste keer aanspringen weer bokken, nouja dat had ik wel verwacht. En toen de tweede keer aanspringen, nou hij ging hélemaal uit zijn plaat! Steigeren en dan direct erna bokken, en elke keer zijn benen verder onder zijn lijf zetten zodat hij steeds boller werd. En het nadeel bij hem is, hij stopt gewoon niet. Echt níet. Had het nog best lang volgehouden, maarja, uiteindelijk toch zandgehapt. Deed even flink zeer, beide kuitspieren zeiden auch. Toch maar weer er op gegaan, maar dat was geen succes. Draafde rustig over een lange zijde, en ineens gaatie weer helemaal uit zijn stekker. Om niks, ik deed niks, was niks aan de hand! Kon toen godzijdank wel blijven zitten, maar leuk was het niet. Later probeerde hij nog te schrikken van mijn jas (die er al het hele uur lag), maar toen vond ik het ook wel genoeg en heb ik hem snel weer op stal gegooid, na wat bedreigingen ("ik ga frikandellen van je maken! ").
En nu sta ik vananochtend op en kan bijna niet meer lopen van de rugpijn. Was op mijn onderrug gevallen en dat merk ik nu pas goed.
oef Mocca dat klinkt pijnlijk! doe je voorzichtig!!
Heb deze week 4x les met mijn paard... even doorpakken... denk dat we allebei wel stuk zijn na deze week... en omdat ik dan elke dag laat thuis ben, eet ik natuurlijk ook geen fatsoenlijke warme maaltijd... dus het is een extra brood week en yoghurt week voor mij... misschien kan ik mijn ma vragen pasta te maken wat ik op kan warmen als ik thuis kom... (hmmmmz idee...)
Oew Mocca, klinkt pijnlijk . Doe maar even rustig aan. Wendy, jij ook trouwens, dat hardlopen kan wel even wachten.
IngLio: Ik heb ook zo'n drukke week. Moet de hele tijd op zoek naar gaatjes in m'n agenda waarin ik iets te eten kan maken om dat dan later op te eten .
En hier is het weer heerlijk weer! Fijne dag allemaal!
o; 2 x beschuit met hagelslag t; liga l; bak joghert met meusli + 1 bb met sandwichspread t; appel d; gebakken aardappelen / salade / rundervink t; liga
diner van gister is gewijzigd; rijst / spinazie / zalm was erg lekker
gisteravond gejet-skied achter noob aan. hij mocht weer even draven en dat mag niet in de longeercircel. hij moet namelijk zo veel mogelijk recht uit en dat kan natuurlijk prima in een 20x60 baan. Nou, dat heb ik geweten! hij mag dus ábsolúút niet galopperen en hij heeft 20 minuten niet anders gedaan dan dat! zat geen rem op! nou ja, hij heeft ook verschrikkelijk gebokt en als hij nog ergens pijn zou hebben zou hij dat vast niet doen denk ik dan maar. vervelend was wel dat de baan er vervolgens uitzag als een ge-explodeerd mijnenveld en de trekker niet wilde starten...
gisteravond niet hardgelopen, werd te laat en redde het niet om op tijd op de training te zijn. vervolgens lekker stampot andijvie gegeten met een kwart rookworst. heerlijk!
vandaag: o: yoghurt met muesli t: appel l: 3 krackers met slankie smeerkaas t: peer en sinaasappel a: ?
das fijn he Midas!! ik heb me gister weer iets te veel laten gaan met de dropjes... en toen ik eindelijk BIJNA thuis was, maar nog langs moest bij m'n zwager heb ik bij hem wat chocolaatjes op... FOEI FOEI FOEI!
@ inglio ja dat is echt een heerlijk gevoel als de schaal minder aangeeft want het was de laatste tijd pet en ik heb gister ook ik denk wel 10 dropjes op ( is jou schuld wat jij brengt ze steeds weer op ) @benangelique fijn dat het goed ging met noob, en dat hardlopen was zeker niet meer nodig na het jet-ski-en
sorry midas! zal het niet meer doen, oke!??? oh lekker dat je paardje van water houdt... de mijne doet er ook steeds normaler over... vroeger vond ze dat ze er overheen moest springen
als mijn merrie er eenmaal aan gewend is, dan vind ze het ook geweldig, dan stormt ze er in galop in en gaat dan staan graven... heerlijk vind ze het... maar die voeten eerst nat maken, das wel een grote drempel hoor hahaha
zat ff in je profiel te spieken... grappig, jij van 8-8-82, ik van 9-9-82 dan gaan er dit jaar echt veel mensen trouwen op jouw verjaardag... 08-08-08 en volgend jaar op de mijne 09-09-09
4 dropjes op... stom werk moet ik doen, stresswerk, dus dan grijp ik in de pot