Wij gaan voor ienimini in onze bikini! - Bokkers op dieet #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

panache

Re: Wij gaan voor ienimini in onze bikini! - Bokkers op dieet #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 23:28

jaaaa meld me
gister schrok ik me dood 56 kg !
ga dr morgen mee beginnen en minder snoepen enzo
maar heb wel me verhaal steun nodig van de bokkers Haha!

wat banketstaaf Wendy dat je zo gepest bent met je stevigheid..
ik ben vroeger heel erg gepest, daardoor ben ik veel gaan eten en nu ben ik soort van verslaafd aan snaaien en snoepen zegmaar..
als ik er vanaf wil dan krijg ik een dwang ofzo zegma? en als ik me verveel dan ga ik ook snoepen..

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 23:28

Toen ik 15 was woog ik 52.
Een jaar later, aan de pil, woog ik 67 Nagelbijten / Gniffelen

Toen een hele tijd rond de 65 geschommeld, en nu op m'n zwaarst (71 Bloos! ).
Overigens zal dat ook een heleboel vocht zijn, al zitten de broeken strak hoor Bloos
Maargoed, verwacht binnen 2 weken de ergste vakantiekilo's al kwijt te zijn en alweer 67 te wegen ofzo Ja

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 23:29

hoe krijg je het snelste de kilos eraf?

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 23:33

Ik ben met de pil juist maar een of twee kilo aangekomen, maar leefde toen ook in hele andere omstandigheden (tijdelijk bij andere mensen in huis) en at ook veel ongezonder!!

En jullie zijn niet de enigen, ik ben op basisschool en middelbare school ook veel gepest. Maar geloof niet dat ik daardoor veel ben gaan eten. Ik snaaide en snoepte altijd al veel en at nooit gezond en mijn lichaam groeide ook niet, tot ik dus in de pubertijd kwam en toen was het heel snel mis Knipoog

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 23:41

panache schreef:
jaaaa meld me

ik ben vroeger heel erg gepest, daardoor ben ik veel gaan eten en nu ben ik soort van verslaafd aan snaaien en snoepen zegmaar..
als ik er vanaf wil dan krijg ik een dwang ofzo zegma? en als ik me verveel dan ga ik ook snoepen..

Ik ging ook altijd eten als ik me rot voelde met als gevolg dat ik nog dikker werd en nog meer gepest, en tja, het is moeilijk om uit dat cirkeltje te komen Ja Heb nog wel dat als ik me écht rot voel ik ga zitten snacken Bloos Maar gaat al stukken beter Ja

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 23:52

Wendy15 schreef:
panache schreef:
jaaaa meld me

Ik ging ook altijd eten als ik me rot voelde met als gevolg dat ik nog dikker werd en nog meer gepest, en tja, het is moeilijk om uit dat cirkeltje te komen Ja Heb nog wel dat als ik me écht rot voel ik ga zitten snacken Bloos Maar gaat al stukken beter Ja

naja ik voel me laatste tijd ook niet zo heel erg fijn, vrij onzeker enzo..
dus snoep ontzettend veel Verdrietig
hoe kom ik in godsnaam weer in een normaal patroon Verdrietig

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 07:55

pancha, gewoon minder eten en sporten ik weet niet wat je precies allemaal aan sport doet en mag ik vragen wat je lengte is.

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 08:08

Blegh, moet van 09:00 tot 17:30 werken, en heb GEEN zin Clown

Mijn dag ongeveer:
O: magere yoghurt met muesli
T: appel, pakje sultana
L: 2 boterhammen smeerkaas20+, kop bouillon, stuk komkommer
T: banaan
D: nasi
T: 2 crackers filet
T:?

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 08:45

Ik moet ook werken tot 18:00, ook geen zin in Nagelbijten / Gniffelen

Maar als troost denk ik maar aan de centjes die ik er mee verdien *LOL*

SETEFURII

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 09:14

ik moet ook de hele dag werken(wei inorde maken, stroomdraad hangen, stallen uitmesten,...) en krijg er geen geld voor!
tis ook wel voor vrienden dus ik zou 't erg vinden als je er geld om vraagt Bloos Nagelbijten / Gniffelen

edit; typo

Henzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 09:19

LJ, wat naar van je poes, veel sterkte straks!
Fijn dat je vriend die baan heeft gekregen! En dat huisje via die vriend, dat zou ook echt top zijn!

Ik ben ook aan het werk. Moet nog 2 weekjes hier en dan paar dagen vrij en dan eindelijk aan m'n nieuwe baan beginnen!

Mijn dag vandaag:
O: 2 Bb met filet americain
T: Peer
L: 2 Bb met Sandwichspread, tomaat, soya aardbeienyoghurt
T: Appel (en wrs nog 2 mini stroopwafeltjes en dan zijn ze -gelukkig- op!)
D: Aardappels, vlees, groenten
T: ??
Bew: Uur paardrijles

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 10:17

Goood morning.

Ik heb me gister kapot gelachen Haha!
Zit met een hele groep vriendinnen in de kroeg, komt er een vrouw binnen, net na een vriendin van ons, dus we keken die kant nog op.
Begint dat mens helemaal in dr eigen wereld, net alsof er allemaal mensen om haar heen stonden, hele verhalen te houden. Pakte ze een briefje en een pen, wilde ze blijkbaar het nummer van een van haar denkbeeldige vrienden opschrijven. Toen weer dr telefoon. Toen werd ze boos op een ander onzichtbaar iemand... Geweldig Haha!
Maar ondertussen had de hele kroeg het door en de jongen achter de bar ook.. Die moest haar er helaas uitzetten, ivm waarschijnlijk drugsgebruik.. Ging ze buiten verder met een fanclub om zich heen Haha! 'Cocaine, marihuana, new generation' herhaalde ze de hele tijd tussen andere dingen door. Heel apart Tong uitsteken

Zal zo eens over een planning na gaan denken.
12.00-14.00 autorijdennnnn Cool

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 10:34

Word net gebeld, mag al om 11.30 rijden yeaah Haha!

Henzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 10:49

Leuk SL!!

Haha wat een raar verhaal van die vrouw! Maf mens! Haha!

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 11:13

Die vrouw had vast wat op (paddo's of spacecake?) Clown

Ik heb vanmorgen weer gereden. Ze liepen allebij erg lekker en waren kletsnat. Zal zo even mijn lijstje afwerken voor vandaag en dan hopenlijk vanmiddag lekker in de tuin liggen.

Morgen gaan we naar een nieuwe auto kijken. Heb er zin in! Hyper!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 11:14

Whahahahaha wat een lijpo sl! Zou me ook kapot hebben gelachen *LOL*

Gaaf trisca! Haha! Wat voor auto ga je naar kijken?

Ik ga vanmiddag met nog 2 mensen van de boerderij een buitenrit maken Ja

mememe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 11:21

Hallo..

Ben er ook weer, heb net een appel op Clown .
Weet iemand trouwens hoe je een filmje op een pagina zet(en die dan dus ook echt afspeelt?).
Filmpje staat al online.

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 11:32

Was er ook weer. Heb vandaag de afstand gefietst die ik laatst in 70min heb hardgelopen. Was 9.15km, kom ik op een gemiddelde snelheid van 7.8km/uur uit. Is wel redelijk, als je bedenkt dat ik de kinderen in de fietskar voor me uit druk.
Toch wel voor verbetering vatbaar volgens mij. Ik ga zo in de stad op zoek naar een goedkope kilometer-teller, dan zet ik die op de fietskar en kan ik dus tijdens het lopen snelheid in de gaten houden, en bv ook lichte versnellingen inbouwen. Kortom gerichter trainen. Goed plan toch?

Sje, wat een ontwikkelingen hier toch.
Wat het geloof betreft, ik ben dan Gereformeerd Vrijgemaakt opgevoedt, en mijn ouders zagen het totaal niet zitten dat ik met een jongen van buiten de kerk thuis kwam. Tegen de tijd dat ik 18 werd deden mijn ouders heel moeilijk. UIteindelijk is dat wel goedgekomen. Wij waren zeker van onze zaak, wilden ons verloven, en als mijn ouders dat niet zitten zagen zouden we het wel bij marc thuis vieren. Maar dat lieten ze (gelukkig) niet gebeuren. Verlovingsfeest 'hoorde' bij het meisje thuis te gebeuren....
Wel leuk LJ, dat je nu een leuke vriend hebt, en ja, ook op korte termijn kun je erg zeker van je zaak zijn. Hoewel je ouders waarschijnlijk het beste met je voor hebben en je willen 'beschermen' tegen de boze buitenwereld, moet je soms toch je eigen boontjes doppen....
Jammer van je poes, maar waarschijnlijk beter zo. Rot is dat he, dat nierfalen, meestal wordt dat pas in een heel laat stadium ontdekt. Soms kun je het leven rekken met medicatie en aangepast voer, maar we zien het ook hele vaak dat het gewoon niet meer gaat. Heel veel sterkte vanmiddag!

SL: succes met rijden, wateengevoel van vrijheid geeft dat he, als je zo in een auto kunt rondtuffen. Ik kan me mijn 1e les nog heel duidelijk voor ogen halen. We reden op het industrieterrein op avond, was erg rustig. Ik reed zo'n 30km/uur, maar had echt het idee dat ik racede! Ik scheet bijna 7 kleuren! Gaat natuurlijk ook een stuk harder als lopend of op de fiets, was een hele omschakeling!

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 12:00

Hey meiden ben er ook weer even bij, ik heb vanacht tot 4 uur al mijn kleding gesorteerd, gestreken gevouwen en eindelijk mijn koffer gepakt... ik geloof echt dat het meer is dan 20 kg:(
sorry dat ik niet bij kan lezen maar ik vlieg morgen al dus ik ben druk druk druk.... binnenkort dus LA vanaf Korsou Haha!
tot snel allemaal!!!

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 12:10

ukje schreef:
pancha, gewoon minder eten en sporten ik weet niet wat je precies allemaal aan sport doet en mag ik vragen wat je lengte is.

1.63
het is opzich geen overgewicht maar het gaat er wel richting toe, en ik voel me dr zó niet prettig bij
ben beetje depri op t moment Verdrietig
alles komt weer naar boven, eet gewoon me verdiet weg..

Henzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 12:11

LA, heeeeeeeel veel plezier! En geniet er lekker van enzo en ook veel plezier met je vriendje! Ik lees je site wel bij! Haha!

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 12:13

Noem jij 56 kilo bij 1.63m naar overgewicht toe!? Ik zal m'n mond maar houden... Lips are sealed Trek je niet zo veel van dat cijfertje aan, je zit in de pubertijd, natuurlijk kom je dan aan, je krijgt vrouwelijke vormen! Ga gewoon lekker sporten en eet gezond, maar ga niet aan een dieet doen.

LA, morgen al! Dat is echt snel gegaan de laatste weken! Veel plezier, geniet van het vliegen, en vergeet niet te eten in al die stress Knipoog

Ik heb waarschijnlijk niet 1, maar 4 verzorgpaarden! Kreeg dit weekend een mail als reactie op mijn advertentie op Marktplaats die ik een paar weken terug geplaatst had, was hartstikke verbaasd want had niet gedacht nog iets te horen. Deze vrouw zocht voor haar 4 paarden een verzorgster, maar de meesten haakten af omdat ze niet konden rijden zei ze. Nou is dat voor mij toch geen prioriteit, en ik kan blijven rijden op de manege, dus het leek me ideaal.
Ben vanochtend wezen kijken, en het is op 10 minuten fietsafstand vanaf m'n huis! Het is in een park, wel zonder verlichting en best primitief, maar goed, waar heb je een superdeluxe stal voor nodig als je het met een weilandje en een schuilstal ook goed af kan. Het is de bedoeling dat ik de eerste weken steeds met een van de eigenaren mee ga, zodat we elkaar wat leren kennen enzo, en dat ik later ook alleen ga.

Het zijn 2 jaarlingen, een Fries en een Haflinger, een bijna 3-jarige Haflinger die binnenkort wordt ingereden, en een 14-jarig Engels Volbloed die nogal eenkennig is en geen vreemden op haar rug toe laat.

Heb er echt zin in!

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 12:15

panache: als ik naar je lengte kijk en gewicht noem ik dat nog geen overgewicht en als je er naar bij voelt gewoon meer gaan sporten en ja minder snoepen kan nooit kwaad. Maar als ik jouw was zou ik maar niet gaan afvallen.

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 12:29

Wendy15 schreef:
Gaaf trisca! Haha! Wat voor auto ga je naar kijken?

Een BMW 5 serie of een Mercedes E klasse Cool

4 verzorgpaarden! Bloos! veel succes _Scarlet_ Haha!

Henzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 12:35

Sjesus Iris, doe ff een luxe auto! Geld teveel?? Tong uitsteken

Gaaf van die verzorgpaarden, Scarlet!