Wat stom allemaal Gast7391. Is met je paard alles goed?Ik vind het wel een net lijstje hoor.
Takkiemuis; goed bezig meid! Ik herinner me erg eenzijdige lijstjes, maar het lijkt er op dat je bewuster met voeding bezig bent?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) met een enkelbandblessure
takkie_muis schreef:Mijn dagje vandaag , is even plannen maar dit gaat het wel worden :
O/L: 6 crackers met kaas (vraag me niet welke ) en glas dubbelfris
T: Slagroomsoesje
A: Nasi + sate stokjes
T 3 speltbroodjes met pure choco pasta
En later nog om 12 uur voor het slapen nog iets van fruit , heb voor het slapen een mega vreetgevoel
Bhriseis schreef:Wat stom allemaal Gast7391. Is met je paard alles goed?
Ik vind het wel een net lijstje hoor.
Takkiemuis; goed bezig meid! Ik herinner me erg eenzijdige lijstjes, maar het lijkt er op dat je bewuster met voeding bezig bent?

En ga je dan nog eens uit de bocht, zal je versteld staan hoe vies al die zoete troep eigenlijk is, en knaag je liever op een bakje fruit
mandy358 schreef:Ah Phormicola duidelijk!![]()
Dat klinkt fijn zo bij het bos Gast7391!![]()
Drama lunch maar we hadden voor een gesprek met docent belooft taart mee te nemen met vriendinenige echte leuke docent op school, geniale kerel! Met een
![]()
blik toen we echt taart meenamen
O: bananenkwark (250 gram magere kwark 1 banaan) waldcornbeschuit met pindakaas
T: appel
L: 1 vkbb kaas tomaat, stuk mokka schuim taart
A: risotto met champignons en cougette zonder vlees, ananas
T: 250 gram magere kwark met appel kaneel poeder en wat rozijntjes erdoor
D: water en thee
B: 18 km fietsen, 1/1,5 uur op stal, 20 min paardrijden, 2 km wandelen(donkere lucht kwam wel erg dichtbij dus maar snel omgekeerd

)

Plien91 schreef:O/T: 2 MG boterhammen kaas (tosti)L: 40g havermout, sojamelk, lijnzaad, appel, kaneel
13.00: Uurtje boodschappen doen
14.00: 2 handjes chocopepernoten
14.15: 45min hardlopen
T:Mandarijn,magere kwark methoninghagelslag[/[b]
A:Drumsticks uit de braadzak met groentenVolkorenmacaroni met spekjes en groenten
T: ?glaasje cola, paar handjes chips, paar Tuc-crackertjes
.
. Jammer dat ik nét terug ben van de supermarkt en geen rauwkost heb meegenomen, volgende keer beter. En denk dat ik als toetje nog een bakje kwark neem.
, en bakje thee
, al waren de truffel kruidnootjes maar heel weinig , moeders was even vergeten dat ik om de lijn denk , en heel apart ruikt het naar de mac in huis 
maandje terug denk ik
Bij Dare2Date op Radio 538.