Heeft iemand tips voor me?
De munt van vorig jaar, die ik zelf heb geplant, deed het heel goed in de hoogte maar had nauwelijks blad
Toen heb ik hem buiten maar laten verzuipen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

palousa_boy schreef:Pff nou hier staan de eerste slaplanten al in de groentetuin![]()
Het mag duidelijk zijn dat het niet echt koud is overdag.
Iedereen lachte me uit en durfde wel te wedden dat het ding binnen no-time kapot was, maar hij heeft het hele seizoen overleefd
Weissjee schreef:Ik ben ook aan het kijken naar een tunnelkas of zelf wat maken. Ik had idd ook het plan om misschien met electra buizen te doen, maar geen goed idee dus haha. Ik heb ook wat gevonden met betongaas. Maar ik heb geen idee hoe ik aan stukken van 5 meter lang kan komen.
. We gaan verhuizen naar het huis van de buren(dakterras is 3x zo lang) maar hun verhuizing loopt uit, al een jaar bijna. Een moestuinbak staat er al maar kan moeilijk een kas gaan bouwen/neerzetten als zij en wij er nog met meubels langs moeten. Zucht... Ik moet echt leren geduld hebben haha.
. Hij geeft dus speciaal licht om de plantjes te laten groeien. Warmte is juist niet echt nodig als de tomataten te warm staan worden ze lang en slungelig. Doordat in deze lamp leds zitten geeft hij ook zo goed als geen warmte af.
, meest zonnige stuk is toch op de huidige plek . Even de schutting wat extra planken tegen dan kan buurman geen bonen overlast krijgen
Maar toch nog een emmertje kunnen oogsten gelukkig.