Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Hopen dat t weer goed komt

raar dat je er niets van afvalt?
je bent hier altijd welkom!
Even snel berichtje van mij.

Drukdrukdruk
Maar het viel alles mee gelukkig! Zat wel een stuk vast, waarschijnlijk nog door m'n vorige zadel, waar ik hem toen mee gekocht heb, echt op de plek waar die drukte. Heeft ze losgemaakt, en meneer vond het érg prettig en gezellig
Droogklóot, stond zich weer overal mee te bemoeien
Ze heeft ook gekeken hoe m'n zadel past (omdat ik die inmiddels ook alweer 5 jaar heb) en die lag gelukkig goed
Ga er volgende week weer op, eerst een beetje rechte stukken buiten rijden, rustig opbouwen en dan weer eens kijken voor een dressuurlesje zodat we meteen weer een goede start maken
Ben benieuwd hoe hij nu gaat zoeken in z'n gangen en of ie ook die rechterkant makkelijker gaat buigen
Ze was eerst links bezig en zei dat dat nog wel meeviel (rechts is z'n moeilijke kant met longeren en rijden) maar toen ze rechts begon zei ze meteen dat ie daar vaster zat
Vond het wel heel fijn dat Tryggur het zelf ook prettig vond allemaal
En blij om te horen dat ik met rechtrichten wel al goed bezig was
Is toch ook wel fijn voor mijn niet al te grote zelfvertrouwen als dressuurmiep dat ik toch wel aardig op de goeie weg ben
Dus we gaan straks lekker op deze manier verder oefenen
En ik hoop héél hard dat hij deze zomer gewoon echt stabiel gaat draven (dressuurmatig draaft ie al véél beter en hij begint op buitenrit nu ook al grote stukken te draven, dus ik heb goede hoop
) zodat ik eens een kennismakingsritje in de endurance kan proberen
Lijkt me te gek!
En ik denk dat Tryggur dat ook heel leuk vind

kan me wel voorstellen dat je zoveel mogelijk werk nog wel wilt doen wat je kunt doen!