[HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pivanti

Re: [HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 22:16

En wat doe je de rest van de winter op?
Denk dat ik van de week ook z'n 200 grams maar op ga doen Is deze week overdag wel wat kouder al...
Zonder laten staan heeft toch ook zo z'n voordelen, hoef je daar allemaal niet over na te denken haha

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 22:17

als hij geschoren is krijgt hij zijn 400 grammer op en als het nog kouder wordt komt deze 200 grammer er onder.

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 22:21

Ohh dacht ik heb echt een super dikke deken van 470 gr (tenminste als ik dat zo hoorde op stal van sommige, die vonden 300gr al dik) Maar dan valt dat toch nog wel mee Knipoog haha

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 22:22

noob staat ook in een buitenbox en dat scheelt ook veel. toen hij nog in een gewonen binnenbox stond hoefde hij ook niet zo'n dikke deken op.
daar komt bij dat hij een koukleum is en het zeer belangrijk is dat zijn rug goed warm blijft.

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 22:23

Ik ga nu echt naar m'n bedje want moet weer 6u op... Weltrusten!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 22:24

slaap lekker!
ik drink mijn thee nog ff op en dan ga ik ook. ben strontverkouden aan het worden en heb het al de hele dat steenkoud.

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 22:39

Jonas heeft zijn eczeemdeken op. Clown Maar die gaat hopelijk snel af. En als het slecht weer is krijgt ie een 0-grams regendenken. Lachen

Ik ga ook slapen. Lachen

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 22:40

wat een verschillen onderling qua dekens!

ik ga nu eerst in de stromende regen de konijnen voeren en dan ook naar mijn bedje.

tot morgen!

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 08:17

Jónas heeft als IJslander natuurlijk een mega-vacht, die heeft eigenlijk helemaal geen deken nodig. Maar omdat ze weinig beschutting hebben in de wei vind ik een regendeken toch wel heel fijn. Bovendien is dat ook makkelijk als ik tussen de buien door nog wil rijden, heb ik tenminste een droog paard. Lachen Ook voor Kveld heb ik een regendeken (hele mooie van Rhino), maar die krijgt hem minder snel op. Jónas heeft snel last van zijn rug, dus die hou ik graag droog en warm. Lachen

Patricia: 200gr is inderdaad een mooie om mee te beginnen en dan als het kouder wordt 300. 470 is inderdaad een hele dikke, die heb je niet snel nodig. In een stal wordt het nooit echt heel koud omdat de paarden warmte afgeven en stro flink isoleert. Lachen Tenzij je paard natuurlijk helemaal geschoren is.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 08:36

hier paardloos, dus dekens geen ervaring mee (nja, wel ervaring, maar zijn niet van toepassing op het moment Haha! )

pff voel me weer iets beter, vannacht gewoon geslapen (hallelujah!) dus gaan vandaag ook maar weer even netjes doen, want afgelopen weekend sloeg nergens op!

Dus:
O: Yoghurt met muesli
T: appel
L: 3 bb
T: banaan
D: ?? moet weer werken dus eet daar

Beweging: van 15.00 tot sluit werken

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 08:41

noob gaat altijd helemaal kaal, op zijn hoofd na. die mag ik niet scheren. probeer wel altijd zijn wangen te scheren, want hij heeft altijd zo'n onwijze baard Clown

de planning van vandaag:
o: 2 krackers met kaas
t: peer, desemboterham filet american
l: bospaddenstoelensoep, 2 boterhammen filet american
t: minolea
a: zuurkool

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 08:58

Zijn baard stelt vast niets voor vergeleken met die van mijn heren. Haha! Jullie grote paarden mensen vinden al snel iets harig, maar wat echt harig is kom je pas achter als je IJslanders en andere kleine koudbloeden hebt. Nagelbijten / Gniffelen

Kveldje vorig jaar
Afbeelding

Helemaal
Afbeelding

In de zomer
Afbeelding

Haha!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 09:27

hihi, nee dan is noob nog gladjes

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 09:31

Felicita heeft ook altijd zo'n baard en dat is een merrie. Huilen van het lachen
Erg leuk gezicht dus ook altijd haha.. de vrouw met de baard. Haha!
Ze heeft zomers overigens ook altijd een sik, dus het hoort waarschijnlijk gewoon bij het ras. Ja

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 09:34

Zijn jullie nog altijd op de afvaltoer? Zou graag meedoen Lachen. De foto's in mijn profiel zijn NIET up-to-date, anders hoefde ik niet af te vallen haha. Deze zijn van een half jaartje geleden en inmiddels ben ik 23(!) kg aangekomen.

Zijn jullie nog steeds bezig met de voorbereidingen voor het 'warme weer' Nagelbijten / Gniffelen of kan ik beter een ander topic zoeken?

Sabine

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 09:45

Natuurlijk ben je welkom Sabine, haay! Lachen
De topicnaam wordt aangepast zodra we het nieuwe topic ingaan en dat is al bijna. Lachen

Ik vind deze titel wel leuk : Winterjas & sjaal : afvallen willen we allemaal! Zoiets had Angelique bedacht toch?
Ik wil overigens best de opening doen als niemand anders daar zin in heeft, maar dan moet iemand me wel even updaten over alles wat erin moet komen te staan! Lachen

Vandaag
Ontbijt : een bruine boterham met kipfilet en twee plakjes komkommer & thee
tussendoor : thee & een nectarine
Lunch : twee of drie bruine boterhammen met ..
tussendoor : thee & ..
Avondeten : ovenschotel van spaghetti en saus Vingers aflikken

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 09:46

We zijn nog heel hard bezig, bij sommige gaat dat beter dan bij anderen. Nagelbijten / Gniffelen Dus, wees welkom. Vertel eens wat meer over jezelf.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 09:50

23 kg in een half jaar aankomen gebeurt niet zomaar. hoe komt dat? ben je bijvoorbeeld medicijnen gaan gebruiken?

blini, de openingspost kan je bijna in zijn geheel kopieren.

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 09:54

Nou fijn, bedankt Haha!.

Nee, 23 kg gebeurt niet zomaar. Ik zit behoorlijk met mezelf in de knoop, al een hele tijd, en tegenwoordig uit zich dan in (nachtelijke vr)eetbuiten. Geen pretje en ontzettend frusterend. Maar het is nooit te laat om er wat aan te doen toch?

Verder ben ik 22, studeer en verder is er eigenlijk niet zoveel bijzonders te vertellen Lachen.

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 09:55

Oke dan houd ik me wel aanbevolen als nieuwe topicopener. Ja

Hoe gaat het nu met jullie en Dennis verlies? Hebben de andere konijntjes er nog enige ruchtbaarheid aan gegeven of niet? Lachen

Vervelend Sabine.. als je je verhaal kwijt wilt kun je dat altijd in de groep gooien hè. Ach gut Heb je wel al hulp gezocht buiten dit topic om je verhaal te doen bij iemand?
Het is zeker nooit te laat om te gaan afvallen, dus zet je beste beentje voor en kom op. Haha!
Laatst bijgewerkt door Blinnii op 30-09-08 09:57, in het totaal 1 keer bewerkt

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 09:56

dat is balen yinari! vrees wel dat je eerst aan je gevoel moet gaan sleutelen voordat je met je lijf aan de slag kan.
wat eet je nu gemiddeld weg op een dag (en nacht)?

tja, wij missen dennis nog iedere dag. maar het heeft wel al een plekje gekregen gelukkig. het ene koppeltje leeft voort of ze dennis nooit gekend hebben, zijn meisje is echter heel eenzaam. we moeten dus op zoek naar een nieuw mannetje voor haar.

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 09:59

Och wat sneu voor zijn vrouwtje. Zo zie je maar weer dat konijntjes toch echt partnerdieren zijn, wat mensen ook beweren. Ach gut
Gelukkig heeft het verdriet bij jullie zelf een plekje gekregen, het is echt vreselijk om je lieve ventje te moeten missen.

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 10:02

Dit gaat over je konijntjes toch? Sneu is dat, als ze eenmaal een maatje hebben zijn ze daar toch behoorlijk aan gehecht. Valt niet altijd mee om een nieuwe 'match' te vinden hè...

Wat eet ik weg? Eerlijk gezegd weet ik dat niet precies, het verschilt weleens. Het is de automatische piloot, je wordt wakker en gaat naar beneden en stampt je bord vol. Kan zomaar twee keer op een nacht gebeuren. En in sommige periodes ook overdag nog een paar keer. En dan élke dag jezelf voornemen, nú is het genoeg. Als ik er nu mee stop ben ik over twee maanden weer 'normaal'. Maar het lukt steeds maar niet. Dus nu maar een beetje hulp van buitenaf haha.

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 10:05

Heb je wel al professionele hulp dan voor je probleem?
Want hoe graag wij je ook willen helpen en steunen met je afvalrace.. je zult eerst van het probleem zelf afmoeten, voordat je kunt gaan afvallen. Ach gut

Ongelooflijk topic dit.. Bloos!
Ik snap niet dat mensen dieren kunnen vergiftigen, puur omdat ze de eigenaren niet mogen.

Gisteren
Ontbijt : groot stuk stokbrood met kipfilet & thee
tussendoor : -
Lunch : twee bruine boterhammen met kipfilet en komkommer & thee
tussendoor : -
Avondeten : spaghetti met saus Vingers aflikken [saus met paprika, gehakt, kruiden etc]
Laatst bijgewerkt door Blinnii op 30-09-08 10:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 10:09

Nee, ik had het ook al gelezen. Oef, dat je daar dan nog naast moet wonen. Niet te geloven, wat een verschrikking.

Eerlijk gezegd wil ik (nog) geen professionele hulp. Behalve een goede vriendin en mijn vader (beetje) weet ook niemand ervan. Die denken dat ik van het goede leven geniet ofzo.
Schaamte is te groot.