Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
benangelique schreef:dan hebben we het zelfde streefgewicht wendy!
ik wilde 9 maart ook mijn eerste 10 km gaan lopen, maar doordat mijn conditie momenteel alleen maar achteruit gaat ipv van vooruit, zie ik het somber in...

Dus daar heb ik nu zo ongeveer geen gevoel meer in als ik er op druk en buigen doet onwijs veel pijn, dus maar even niet hardlopen 

Heb er dus inmiddels ruim 20 kilo af, zit al zo'n 5 jaar rond de 74 kilo, schommelt al een paar jaar tussen de 73 en 75.. En wil nu toch weer doorzetten om er nog een paar kilo af te krijgen 
Sizzy schreef:Wendy, succes. Leuk hoor, moet zeker gaan lukken! Ik heb vorig jaar ook eens een 10 km wedstrijdje gelopen
Jaaa geeft een kick volgens mij of niet? 

). Verder veelbeweging de komende weken. Sowieso standaard maandag en dinsdag 3 uur dansles geven, woensdag en donderdag ga ik na het werk een flink eind wandelen en daarna nog eventjes zwemmen in de zee met mijn nieuwe buurvrouw
En dan het weekend weer dansen hahaha, moet goed komen toch?
dagplanning:
Was jij toen trouwens degene die een eigen dansschool ging openen?
.benangelique schreef:la dat klinkt goed!
wendy; ik sta ook ingeschreven. ga wel zien of het lukt. heb tenslotte nog een maand....
weeg nu tussen de 78 en 79 kg, dit is er in een maand of 9 bijgekomen. wil weer terug naar 68 kg. ben 1.74 lang.

En gaat je zeker lukken!!
(aardappeltjes, gehakt, wortel, courgette & ui)

Stom is dat, vind ze niet eens meer lekker op een gegeven moment en dan toch door eten! Dat is echt dom..
Ga nu werken en proberen daar geen koekjes te pakken maar fruit 

wens me succes!
Dan kan niemand je meer raken hoor, geloof me! Humphrey schreef:Vandaag:
30 min hardlopen
O: 2 bb met peren/abrikozen
T: 2 mandarijnen
T: Pakje crackers
L: Broodje met kaas en groenten, glas ice tea, stukje appeltaart
T: Appel
T: Yoghurt met muesli
D: Volkoren pasta met broccoli en boursin
T: Banaan

wat op is is op!
salade met tomaat, garnalen, 1 sandwich, 1 snede brood en 3 kleine plakjes gerookte zalm EN EEN ICE-TEA
! nu hoef ik teminste niet meer te tusendoren. zit lekker rond