Attack of the flying cookies - Bokkers op dieet deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Re: Attack of the flying cookies - Bokkers op dieet deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 14:36

Is bij mij juist zo dat vooral mijn bovenbenen zijn afgevallen en kont ook wat. Clown
Verder zit ik nu op de 27/28 inch voor middel; maar ik heb 1 broek van 27 inch width en 32 inch length, maar die is echt te groot. Verward
Welke maat ik in hollandsche maat heb weet ik echt niet; vind er altijd zo'n verschil altijd in zitten tussen verschillende merken etc!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 14:42

Ja ik heb broek maat 28 (36) en 1 broek in 26, maar die valt groot, die is van 10 Feet, weet niet of het altijd zo is bij dat merk?
Maar van andere merken heb ik eigenlijk allemaal 28 in mijn kast liggen.
Had een paar Only broeken in 27 uit dunnere tijden Vork , maar die zaten echt te strak om mijn benen, heb ik nu allemaal afgeknipt tot hotpants Tong uitsteken

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 14:52

Hihi, goed idee Tong uitsteken

Bij mijn bovenbenen zit het ook wat strakker. Vind ik wel jammer, want ik vind smalle bovenbenen juits erg mooi. Maja, zo veel smaller is het door hardlopen niet geworden want spieren worden ook opgebouwd Clown
Kont is wel strakker haha!

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 15:43

Goedenmiddag allemaal!! Doei! Haha!

Heel mooi geschreven Ach gut.Nog veel sterkte vandaag en morgen Ach gut.

Heel knap dat je het gezegd hebt pascaline..Hopelijk lucht het je ook een beetje op Ach gut.

Knap dat je niks genomen had hoor happyjoyce! Lachen

Leuk al die nieuwe kleren Ja !!

Mijn dag tot nu toe:
O: 2 cracottes met op 1 slankie en 1 appel + groot glas water.
T: 1 Cracotte,water
L: 1 bolletje met nog geen half plakje kaas (40%minder vet 20+ kaas).,glas water en 1 cracotte
T: Optimel control
D: Salade en volkoren pistoletje,glas water
T : Chrystal clear & een appel

Heb vanochtend vroeg mijn paard gereden en nog gewandeld gewoon verder vanavond nog heel veel heen in weer lopen!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 15:47

Chatelaine, volgens mij krijg je zo veel te weinig binnen!
In een cracotte zitten 25 kcal, niet echt voedzaam dus Je kunt beter gewoon brood, volkoren knackebrod of ter afwisseling iets van ontbijtkoek nemen en de cracottes idd als tussendoortje bewaren, gewoon met beleg er op.
Je lunch is ook veel te weinig, 2 bolletjes (bijv 1 met kaas, 1 met mager beleg) zou beter geweest zijn Ja

Als je zo weinig gaat eten, verpest je je stofwisseling en val je na een tijdje helemaal niet meer af.
En dat is natuurlijk niet de bedoeling Haha!

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 15:49

Aaah, warm buiten! Clown

Hoeveel kcal zijn dat Chatelaine? Cracottes zijn niet zo voedzaam (brood is toch echt een basis voor in je voedingspatroon..)

[edit] Spetterlover ook al gereageerd. Lachen

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 15:50

Lekker zonnetje he Haha!
Ga zo lekker rondje van 40 minuten met de hond lopen, misschien krijgen mijn armen dan nog een beetje kleur Tong uitsteken

kenso0wloverJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 15:50

Pascaline schreef:
@holly, ik heb nooit veel minder gewogen, minste was 48,5kg,
Zaterdag was niet goed omdat ik heel de dag door een beetje gesnoept heb, was niet echt veel maar het waren wel altijd vette dingen, en smiddags heb ik meer gegeten dan ik honger had... en s'avond na die post op het topic heb ik nog ijs naar binnen gewerkt, niet uit honger, gewoon uit 'zin'...
Mijn doel is om zéker niet bij te komen, liefst zelfs nog wat afvallen (hoewel ik in m'n achterhoofd weet dat dit niet zou mogen) maar toch heb ik momenten dat ik het echt wil :S
Het liefst wil ik tussen 48 en 49 wegen, maar eens ik daar zit, daalt dat getal wrs weer... want het begon met 'ik wil 56 wegen' en dan 53, dan 51 en zo bleef dat elke keer dalen.
Waarom ik dit topic volg is om te leren op gewicht blijven met gezond eetpatroon

Maar om eerlijk te zeggen pascaline, vind ik dat je echt nog veel te weinig eet Bloos

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 15:51

Mijn dag:

O: Slapen
t: Slapen
L: magere yoghurt met allbran plus en beetje d'light jam
t: between
D: BBQ

De spijkerbroek die ik gisteren kocht was ook maat 28 en heb er nog een in maat 28 Haha! Shirtjes ook vrijwel altijd maat S Lachen Nog 1 kilo en dan ben ik tevreden Tong uitsteken

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 15:54

Niet weinig Sizzy? Tong uitsteken

Ik moet ook maar weer eens gaan shoppen: deze week vrij dus dat komt goed van pas! Tegoed bon van 50 euro van tante gekregen voor verjaardag bij de Livera dus leuke bikini zoeken. Clown

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 15:55

Oooh leuk Myra, bikini's shoppen is altijd leuk Haha!
Ik heb er dit jaar 1 bij de hunkemoller en 2 bij de H&M gekocht al Schijnheilig

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 15:56

Weinig wat? Gegeten? Ik werd ook om 13:00 wakker Clown

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 15:57

vossieman schreef:
Nog even over die bbQ van holly ik eet ook altijd alleen maar groenten ook mede vegatarisch zijnde maar groente is ook heel lekker en gaat toch om de sfeer.

Hihi bij ons gaat het toch echt om het vlees hoor! Haha!
Maar ja, wij zijn echte vleeseters (voor mij graag veeel kip en gehakt - hamburgers).

Ik heb gisteren gegeten:
1/3 stokbrood
6 kipsate
3 kipflerkjes
2 zelfgemaakte mini hamburgertjes
2.5 eetlepel saus Bloos

De rest van de dag was mager dus was oke.

Toen ik vanochtend wakker werd, voelde ik me niet lekker (m'n darmen trekken het vlees wel maar het was wit stokbrood en de saus is ook niet goed voor m'n spastische darm). Zou gaan paardrijden en om 11.30 naar de les van de eigenaresse van m'n bijrijdpaardje kijken. Viel weer in slaap en werd om 11 uur opeens wakker! Snel snel snel (moest nog 25 min op de scooter) en was er uiteindelijk om 11.50. Ze was gelukkig net pas aangedraafd en heb toen de rest van de 45 min gekeken/foto'tjes gemaakt. Daarna ben ik zelf gaan rijden (ander paard Knipoog). Afgespoeld en lekker weer in de paddock/weitje.

Vandaag:
O: 1 br bolletje, vruchtenhagel
L: 1 br bolletje, gesmolten vruchtenhagel (nooit je broodje in een warme ruimte bewaren Tong uitsteken), appel
T: ?
A: ?

Had nog pastasaus voor vanavond maar omdat ik last van m'n darmen heb, eet ik misschien gewoon 2/3 bolletjes met een ei.

Helaas geen sportschool vandaag (ze sluiten in het weekend al om 15 uur). Ben de afgelopen week maar 1x gegaan door de drukte!!
Morgen zijn ze weer dicht (Queensday) en di en wo heb ik sowieso geen tijd. Gaat lekker!

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 15:59

Is wel goed dat jullie dat zeggen hoor Lachen Ik moet daar ook goed op letten maar kreeg vandaag of eigelijk deze week amper wat weg.
Alleen brood krijg ik vaak niet weg sochtends heel soms dat ik er opeens zin in heb maar eet nu vaak dan wat stukken fruit ofzo.Maar is yogurth ofzo beter Lachen?

kenso0wloverJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 16:02

Spetterlover schreef:
Ja ik heb broek maat 28 (36) en 1 broek in 26, maar die valt groot, die is van 10 Feet, weet niet of het altijd zo is bij dat merk?
Maar van andere merken heb ik eigenlijk allemaal 28 in mijn kast liggen.
Had een paar Only broeken in 27 uit dunnere tijden Vork , maar die zaten echt te strak om mijn benen, heb ik nu allemaal afgeknipt tot hotpants Tong uitsteken

Poeh ik denk niet dat ik ooit nog in een maatje 36 zal passen haha! Maar ik hoop dat ik als ik op mijn streef zit gewoon maatje 38 pas Lachen

Mijn dagje is niet geweldig, het is niet heel veel ofzo maar gewoon niet heel gezond allemaal. Maar 1 keer is het niet zo erg en ik heb vandaag ook genoeg bewogen dus geen probleem Haha!

O: croisantje + beemster kaas, stuk turks brood + gekookt ei
L: 2 stukken turks brood, 1x vegetarische smeerworst, 1x gekookt ei + beemster kaas
A: gesmoorde prei Misselijk , gekookte aardappels & gepaneerde vales
T: misschien nog iets van optimel kwark ofzo

Ben net even naar springwedstrijd in rucphen wezen kijken, dus zo'n 26 km gefietst & veel over het terrein heen&weer gelopen Lachen

Was trouwens nog even schrikken daar, een paard was vast komen te zitten in het prikkeldraad. Slagader was geraakt, bloedde echt heel erg. Meteen dierenarts erbij gehaald natuurlijk maar ben toch wel benieuwd hoe het is afgelopen.

En nu ga ik weer verder met tv kijken, Ajax is aan het voetballen & ik wil echt dat ze winnen & in word er echt helemaal zenuwachtig van! Het is echt spannend! Hyper!

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 16:06

Zeg nooit nooit kenso0wlover Knipoog
Ik ben ook van de kinderkleding naar maat 38 gegaan en pas nu wel in maatje 36! Dus wie weet jij ook over een tijdje Lachen
Ben vanochtend niet op de fiets naar stal geweest, dus moet zo maar even half uur steppen of vanavond op de fiets naar stal.

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 16:09

@ Spetterlover: hihi, ja ik heb er ook nog heel wat (groene, gele, oranje, roze..)
Wil eigenlijk een zwarte, maar dan eentje die goed past voor mijn cup (verdomd klein Boos! ).

@ Sizzy: maar je moet voor de hele dag nog wel voldoende eten, slapen is ook kcal verbranden. Clown

@ kenso: je komt er wel hoor, die maat 38 zal er komen! Knipoog
En jee.. paar daat vast zit in prikkeldraad.. arm dier..

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 16:10

kenso0wlover schreef:
En nu ga ik weer verder met tv kijken, Ajax is aan het voetballen & ik wil echt dat ze winnen & in word er echt helemaal zenuwachtig van! Het is echt spannend! Hyper!

Kan je de uitslag later hier plaatsen? Lachen

Dan kan ik mijn vriend lekker boos maken door de uitslag te vertellen als hij thuis komt. Ja, we hebben 'ruzie' en hij haat het om de uitslag te weten zonder de wedstrijd/samenvatting eerst te zien. Lekker voor hem Tong uitsteken

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 16:11

Over mannen gesproken..

Arme man van Sokje.. volgens mij krijgt hij niet eens de tijd om bij te komen Tong uitsteken

kenso0wloverJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 16:11

IEEEEEEEEEEE PSV HEEFT GESCOORD Frusty Hamer

Myra & Happyjoyce: Ik hoop het! Het gaat de laatste 3 weken in ieder geval wel goed, ik heb geen last meer van freetbuien of iets Lachen

Haha Ladyjoy ik zal het plaatsen hoor! Ik ben bang dat ze geen kampioen gaan worden! Sjit he!

kenso0wloverJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 16:14

Mijn moeder heeft hier trouwens net heel leuk donuts op tafel weggezet, precies voor mijn neus natuurlijk ROFL

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 16:15

Haha... EINDHOVUUUH EINDHOVUUUH EINDHOVUUUUUUUH.
(enige lied van voetbalclubs die bestaat uit 1 woord én dat ook nog eens fout benadrukken.. Clown )

Op hoeveel zit je nu Kenso en wat is je streef?

[edit] DONUTS VOOR JE NEUS?
Gewoon geen manieren, dat is puur lijden Koe

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 16:20

Hey allemaal! Ik heb niet bijgelezen, sorry. Doe ik misschien van de week nog.

Gisteren verjaardag gehad en me redelijk gedragen:
-2x soesje
- handje nibbits
- wat spekjes
- glas cola

en met uitgaan maar 4 biertjes gehad geloof ik.

Mijn dag vandaag:
o/l: 2x knackebrod met huttekase, thee, kandijkoek
t: beetje chinese ei, koekje bij de koffie
t2: peer
d: BBQ --> hamburger (vegetarisch) vis, rauwkost e.d.

Beweging: uur paardrijden, hele tijd staan met uitgaan en straks na het douchen nog even snel oefeningen doen.

Kwam gisteren trouwens uit op de 1500 kcal Lachen Netje dus! Woog vanmorgen ook opeens 61.5kg Bloos! Maar dat zal wel aan de alcohol gelegen hebben.

Vanavond ga ik BBQen bij mijn vriend. Morgen naar Eindhoven toe, daar snachts uit, dinsdagmiddag weer stallen doen en rijden en woensdagavond met vriend naar de bios, donderdag weer naar huis en paardrijden, 's avonds naar de bios met de rest van de vrienden en vrijdag moet ik weer stallen doen en lesgeven.
Weinig tijd om aan de pc te zitten dus!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 16:27

kenso0wlover schreef:
Haha Ladyjoy ik zal het plaatsen hoor! Ik ben bang dat ze geen kampioen gaan worden! Sjit he!

Oh oh! Dat zal mijn vader NIET leuk vinden

kenso0wloverJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 16:28

Myra schreef:
Haha... EINDHOVUUUH EINDHOVUUUH EINDHOVUUUUUUUH.
(enige lied van voetbalclubs die bestaat uit 1 woord én dat ook nog eens fout benadrukken.. Clown )

Op hoeveel zit je nu Kenso en wat is je streef?

[edit] DONUTS VOOR JE NEUS?
Gewoon geen manieren, dat is puur lijden Koe

Psv is kampioen grrrrr Verdrietig .

ik zat eerdergisteren op 65,4, ik weet niet hoe het er nu meezit aangezien ik gisteren aardig wat gedronken heb *LOL*
Ik hoop voordat ik op vakantie ga ( 23 juli ) 60 te wegen
Ik denk dat het wel goed mogelijk is Lachen

gemeen van de donuts he, ik rook ze net zelfs toen ik even voorover boog & het rook heel lekker haha! Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door kenso0wlover op 29-04-07 16:29, in het totaal 1 keer bewerkt