ChantalSmook schreef:Gast7391 wat versta jij onder 'Veel' koolhydraten en 'Weinig' vet. Welke waarden hou je aan?
< 55g vet per dag en de rest eiwitten en koolhydraten.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
, maar misschien kan iedereen er weer aan denken niet teveel offtopic te gaan? Imo hoort veel van de laatste pagina's in het andere topic thuis.
*
Elke paar uur kleine beetjes eten leek vandaag goed te helpen. En dan vooral heel zoet of juist zout bleef het beste hangen.
elinebakker schreef:Dag 5
O: pannenkoek van 1 banaan, 1 ei, tl kokosvet, tl kaneel, tl agavesiroop, beker optimel puur
T: banaan, kiwi gold
M: 4 bh, 30g huttenkase, 14g pesto
T: 50g studentenhaver, 3 blokjes pure chocolade
A: 150g tofu, 70g rijst, 200g wokgroente, 40g teryaki, 6g kokosvet, beker optimel puur
Kcal 1520
Vet 46
Koolh 215
Eiwit 64
Ben opzich niet ontevreden met hoe ik nu eet, maar bijleren kan nooit kwaad!
), kip saté en satésaus (vriendlief heeft gekookt)
1 paard rijden + stal werkzaamheden
)
Tenzij ik met mijn ego-berichten het vraag-topic van iemand anders ga bevuilen, maar dat is hier niet aan de orde. Je kan een discussie niet statisch houden, dan stagneert de boel. Zolang het nog over eten en resultaten door eten gaat vind ik het wel best. Praten over je poownie doe je idd maar in het andere topic 
Ik word er nu echt een beetje moedeloos van, maar het zal er allemaal wel bij horen. Vandaag weer doodmoe en ik heb zooooveel te doen
Op deze manier kom ik ook niet toe aan sporten!