Zo das lekker ingrid ga je vanmiddag nog wat leuks doen of komt Niels vanavond pas?
xingridx
Geplaatst: 12-02-10 12:52
Nee hij komt straks al...anders had ik er ook geen vrij voor genomen heb daar iets teveel werk voor liggen...had vanmorgen een slag gemaakt in mn mailbox, maar heb er weer hetzelfde aantal in staan als waar ik mee begon
Mooie dagen Hedwig!! Taart heb ik gemaakt tijdens een Valentijnsworkshop maar Valentijn heeft hij niet gehaald
Veel plezier Ingrid.
Vandaag: O: muesli met yoghurt. T: taart L: stukje volkoren stokbrood met anderhalf gekookt ei en een klein beetje mayo. T: 125 gram aardbeien met een flinke scheut yoghurt door de blender. A: wraps met kip. T: moet ik nog even bedenken.
B: uur Jillian Micheals, wat paardrijden, buikspieroefeningen.
Sizzy
Geplaatst: 12-02-10 17:18
Oeh jouw middagtussendoortje klinkt goed Katja
Mijn dag vandaag: O: activia yoghurtje, appel t: appel L: 2 harde witte bolletjes (pittige kipsalade, filet americain rosbief en nutella, vier helften ), glas magere drinkyoghurt t: 1 bb met pindakaas D: uit eten t: -
Mager? Valt wel mee toch Ik heb het even uitgerekend en kom op ruim 900 kcal zonder avondeten en aangezien uit eten vaak niet heel kcal-arm is
Hedwigb
Geplaatst: 12-02-10 18:06
Ik vind het ook wel meevallen. Hoeveel ml zit er eigenlijk in zo'n activia yoghurtje? Ik heb er gister ook bewust om gedacht dat ik overdag niet teveel at, zodat ik 's avonds lekker uit eten kon!
@ Katja: zo'n lekkere taart kun je ook niet laten staan natuurlijk